Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Iskulauseet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Minna
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 623
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

Iskulauseet

#11

Viesti Minna »

Raviradalla töissä ollessa kerran yksi tyyppi kosi ja pari kertaa pyydettiin lähteämään mukaan tallitytöksi. Tuo kosinta oli kyllä ehdottamasti mieleen jäävin, koska olin silloin muistaakseni 15-vuotias.
Beatrix
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 136
Lauteille: Marraskuu 2007

Iskulauseet

#12

Viesti Beatrix »

Elina kirjoitti: Eniten ehkä huvitti tämän alaikäisen donjuanin kaveri, joka vielä useaan kertaan mainitsi, että hän tietää kokemuksesta kaverinsa taidot :smt003 :smt003 :smt003 Että kaikenlaista...
:smt003
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

Iskulauseet

#13

Viesti neema »

Tein tässä vuoden sisällä pienen sosiaalisen kokeen: vaalensin hiukseni. Sain samalla selville, miten eri tavalla miehet lähestyvät blondeja ja brunetteja.

Blondina kuultua:
- "Moi, mitä kuuluu, onks hyvä meininki?" x 100 (mä aina luulin tuntevani nää kyselijät)
- "Oo kiltisti tänä iltana." (portsarilta, jota en todellakaan tuntenut)
- "Moi (ja kun huomio saatu) mä vaan halusin katsoa sua." (o-kei...)

Brunettena kuultua:
- "Mikäs sun ongelmas on?" (en osannut vastata, vaikka olis varmaan pitäny sanoa "sinä")
- "Ketäs sä oot menossa tänään alistaan?" (tää oli mun suosikki)
- "Ei kannata olla noin ylpeällä asenteella liikeellä" (tiukka analyysi mun asenteesta ennen kun oltiin vaihdettu sanaakaan)
- + kaikki perinteiset "meille vai teille" ja silloin kun olin vielä parisuhteellinen: "poikaystävä ei ole este vaan hidaste" (mikä on ehkä huonoin läppä ikinä)

Olin blondi noin puoli vuotta ja sen jälkeen tumma väri takaisin.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Iskulauseet

#14

Viesti Elina »

:smt003 :smt003 :smt003

Olin lauantaiaamusti lähdössä minibussilla työkavereiden kanssa Espooseen ja kävelin treenivaatteissa treenikassin kanssa klo kuuden aikoihin aamusti yliopiston ohi. Siinä oli frakkipukuista porukkaa, ilmeisesti odottelemassa bussia tai jotain - olisivatko jotain yliopistotouhuja pippaloineet yönsä. Yksi tyyppi huusi, että "Lähdetkö Hervantaan, jos otetaan taksi?" :smt003 Pelkästään jo se nauratti, mutta sitten kun tämän kaveri totesi, että "Et sä voi tolleen ulkonäön perusteella ketään kutsua!"

Kai mä sitten olin näyttänyt sen verran kiltiltä siinä treenikassini kanssa, että tuon voisi jopa uskaltaa kutsua mukaan tai jotain. :smt003
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Iskulauseet

#15

Viesti Tyttö »

Elina kirjoitti: :smt003 :smt003 :smt003

Olin lauantaiaamusti lähdössä minibussilla työkavereiden kanssa Espooseen ja kävelin treenivaatteissa treenikassin kanssa klo kuuden aikoihin aamusti yliopiston ohi. Siinä oli frakkipukuista porukkaa, ilmeisesti odottelemassa bussia tai jotain - olisivatko jotain yliopistotouhuja pippaloineet yönsä. Yksi tyyppi huusi, että "Lähdetkö Hervantaan, jos otetaan taksi?" :smt003 Pelkästään jo se nauratti, mutta sitten kun tämän kaveri totesi, että "Et sä voi tolleen ulkonäön perusteella ketään kutsua!"

Kai mä sitten olin näyttänyt sen verran kiltiltä siinä treenikassini kanssa, että tuon voisi jopa uskaltaa kutsua mukaan tai jotain. :smt003
Tuli mieleen, kun joitain vuosia sitten jaoin Hesaria ja muita aamulehtiä. Olin siinä talvella aamuyöstä odottelemassa autossani lehtilähetystä saapuvaksi lehtilaatikkoon, kun autoni ikkunaan koputettiin. Ikkunan takana oli kaksi kundia - olisivatkohan edes täysi-ikäisiä olleet. Avasin ikkunan ja pojat ehdottivat: "Tule meidän kanssa tuonne lätkäkopille. Meillä on siellä bileet." Sanoin, että kiitosta vaan kutsusta, mutta en taida tulla ja, että lehdetkin pitäisi vielä jakaa. Siihen toinen pojista tokaisi: "Mutta meillä on siellä viinaa." Muutama sana siinä tuli vielä vaihdettua, mutta en lähtenyt. Kyllä on tuokin naurattanut monet kerrat jälkikäteen. Tarjolla olis ollut varmaan ihan mahtipileet aamuyöstä keskitalvella haisevassa työmaaparakissa teinipoikien kanssa...ja olisi ollut myös viinaa... :smt003
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

Iskulauseet

#16

Viesti neema »

Voi naiset jos me tiedettäis kaikista niistä hyvistä bileistä, joista olemme jääneet paitsi!

Itse kieltäydyin kohteliaasti, kun vuosi sitten eräässä Kainuulaisessa pikkukylässä auto hiljensi kohdalleni ja joku känniääliö pyysi bileisiin. Ääliö on ehkä liian tyly sana, koska oikeastaan tyyppi oli varustettu hyvällä itseironiantajulla ja mua lähinnä nauratti. (Sen kuskia tais vähän nolottaa.) Sanoin ei kiitos, mutta kiitos kysymästä. Olis melkein huvittanu mennä, kun oli tylsä ilta luvassa telkkarin ja jääkaapin kanssa.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Iskulauseet

#17

Viesti katar »

kih, naureskelin näille jutuille töissä itekseen(kunnia meni mut maine kasvaa!)ja tuli mieleen, kuinka aikoinaan yhden baarin tiskillä kundi totes mun sivukuvaa katottuaan jokin aikaa, että sulla on tosi nätit silmät. Nauratti jo valmiiks kun sanoin ettethän sä nää niitä kun mä katon eteenpäin enkä sua kohti; se sit mokelsi jotain "öööh..." ja lähti menemään. Nauratti vielä lisää, baarimikko ihmetteli vähän nostamalla kulmia, mutten viittinyt selittää sille. Oli hyvä läppä; tosi nätit silmät juu... ;)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Iskulauseet

#18

Viesti Aikku »

en kyllä ole ihan sata varma oliko kyseessä iskuyritys vai vaan läpän heitto, mutta; duunissa, kävelin henkilökunnan käytävää kohti asiakastiloja. Henkilökunnan oven edessä oli poika (oli se varmaan miehen ikänen, mutta sellainen poikamainen siloposki), joka sitten heitti kun olin lähes kohdalla "ei kai haittaa jos strippaan tässä?" Totesin että siitä vaan, mutta en jäänyt seuraamaan lähtikö vaatteita kuinka paljon pois...no jotain hauskaa siinäkin työpäivässä vaikka ko. herra nyt ei omaan makuuni ollutkaan.
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa