Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Iskulauseet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

Iskulauseet

#1

Viesti Sisu »

Kertokaas, naiset, parhaimmat/hirveimmät iskulauseet ja -yritykset joilla teitä on yritetty viedä paarista matkaan. Ja jos uskallat tunnustaa, niin kerro että heruiko. :lol:

Omalta kohdalta pari esimerkkiä (kummallakaan kerralla ei kysyjää onnistanut):

Opiskeluaikoina paarikierroksella:

- Toi mun kaveri halus tietää, että oisit sä sen tyttökaveri tänä iltana.
- No tota, kiitos vaan, mutta mä olen varattu.
- Ai, no missäs sun mies on?
- Kotona valmistelemassa mulle huomisen aamiaista.
- ...

Oltiin kaveriporukalla ulkona ja pöytäseurueeseen ilmaantui jo ihan hyvässä kisakunnossa oleva paikallinen, meitä oli siinä minun lisäksi muitakin maahanmuuttajia. Tyyppi sitten keskustelun lomassa meikäläiselle loihe lausumaan:

- And you, you must be from somewhere. You're from... Wait a minute, what's that country in Scandinavia... From Greenland!

No helvata, onhan se parempi kuin että ei olis mistään kotoisin! Ja enhän minä hennonut pojan intoa sammuttaa, niin menin juttuun mukaan ja sanoin, että eipä ole vielä kukaan ekalla kerralla arvannut tuota oikein ja pitääpä oikein soittaa ja kertoa äidille. Seuraavana päivänä vaihdoin Pärstäkertoimessa kotikaupungiksi Grönlannin Nuukin.

Kiva tietää että tämmöselle 10 vuotta saman miähen kanssa eläneellekin vielä natsais.
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Iskulauseet

#2

Viesti Elina »

:smt003 Mulla ei kyllä ole mitään hauskoja tarinoita kerrottavaksi, kun saan olla aika lailla rauhassa. Mitä nyt joskus joku vähän tuijottaa.

EDIT: no, yksi tuli mieleen. Menin baaritiskille ja vieressä oleva mies tokaisi jotain, että oletpa helvetin kaunis nainen, johon minä, että myös helvetin varattu - jolloin mies näytti sormuksensa ja totesi, että niin minäkin :smt003 Siinä se. EDIT: niin ja jollei jää mitään vääriä käsityksiä, niin kyllä se tosiaan jäi siihen lyhyeen keskusteluun siinä tiskillä. Niin kuin yleensäkin.
Kuvake
Puukko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 587
Lauteille: Helmikuu 2009

Iskulauseet

#3

Viesti Puukko »

Kerran olin lähtenyt kuskiksi kavereille ja ilta vei meidät karaokebaariin. Paikalla oli 40-50-vuotiaiden miesten porukka, joka vetäisi kirkkailla pojanäänillä Born to be wildin kolmeen kertaan. Sitten yksi 145 cm pitkä isomahainen kaveri porukasta päätti lähestyä minua ja tuli sopertamaan korvaan: "Tiedätkö? Mä olin aivan umpihomo siihen asti kun äsken näin sut ja paranin." Tähän totesin sitten suoralta kädeltä miettimättä: "Joo ja ja mä olin umpikuuro kunnes kuulin sun äsken laulavan." Setä katsoi hetken aivan ihmeissään ja repesi nauramaan. Hän taisi itsekin tajuta tilanteessa piilevät epäkohdat, sillä tarjosi minulle kahvin, kiitti illan parhaasta kommentista ja poistui kiltisti paikalta :smt003
Hanna Hirvonen
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Iskulauseet

#4

Viesti Elina »

:smt003
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Iskulauseet

#5

Viesti heian »

Onhan nuita ollut. Tosin en muista mitään yksittäisiä iskulauseita.

Kerran yksi ihan hyvännäköinen mies ehdotti ihan suoraan sänkyhommia varaamassaan hotellihuoneessa. Kieltäydyin kohteliaasti jonka jälkeen mies yritti ehdottaa samaa kaverilleni. Ei tärpännyt. :smt003 Juteltiin sit miehen kanssa jonkin aikaa ja ihan fiksulta se muuten kyllä vaikutti.

Yksi tapaus ei edes mitään sanonut, vaan kävi suoraan käsiks. Tai no, sammalsi se jotain, et olen kuulema uskovainen... :? Käsiksi käytyään tönäisinkin sit ukon lattialle. Ukon onneksi hän kerkesi häipyä paikalta ennen kuin oma mieheni ja veljensä saapuivat paikalle. Ois saanu muuten kyytiä...

Kolmas tapaus oli kaverin ex. Oltiin baarissa ja moikkasin sitä. No, se liittykin seuraan ja seuras meitä joka paikkaan. Lopulta pyysi hitaille, mutta tylysti tokaisin, etten lähe ja se suuttu. :? En voi käsittää mitä sen päässä liikku. Se oli ihan tårta på tårta jätkä ja kohteli tosi tökerösti mun kaveria, joten miks ihmeessä oisin sen matkaan lähtenyt?

Ja onhan nuita iskuyrityksiä aina välillä.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Iskulauseet

#6

Viesti Tyttö »

Silloin kun olin vielä nuori ja kaunis...tai siis ainakin nuori, niin kyllä niitä yritelmiä sai kuunnella kaikenlaisia. Aika perinteisiä oli suurin osa. Yksi on jäänyt kyllä yli muiden ihan lähtemättömästi mieleen. Kun kaikki muu oli jo sanottu ja yritetty, niin silloin tuli helmi: "Lähde ny mukaan, mulla on paljon isompi, kun sun poikaystävällä." :lol:
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Sanski
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 70
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Valkeakoski

Iskulauseet

#7

Viesti Sanski »

Niin ja näitä riittää että:
-"sattuko sua kun sä putosit?"
- "putosin mistä"
- "no taivaasta".....

Ja näitä tyypillisiä "syödäänkö aamupalaa yhdessä" ja "missä me nukutaan ensi yö" kuluneita kuulee myös edelleen.

Joskus aikaa sitten eräässä ravitsemusliikkeessä sanoi eräs poika mulle:
-"tolla mun kaverilla on hieno mersu"
-"ei sellaista ole olemassakaan"
-"no mut sillä on myös tosi paljon rahaa"
- "niin mitä sitten?"
Mä luulin koko ajan että se oli jotain vitsiä, mutta kun se jätkä hikeenty lopulta ihan kunnolla niin tajusin että se oli tosissaan. Eli sen kaverin mese ja rahat olis ilmeisesti pitänyt riittää syyksi lähteä matkaan. Jes.

Kerran baarissa satuin kysymään eräältä pojalta jolla luki paidassaan "Couture" että mitä se tarkoittaa. Oletin tietenkin että vapaaottelijaa. Tähän poika sanoo "se tarkottaa ihan sitä mitä sä haluut". No mä sitten tivaamaan että eiku sano ny mitä se meinaa. No se oli sitten joku jalkapallojuttu josta en ymmärtänyt yhtään mitään eikä mulla ollut sille tyypille mitään muuta asiaa. Totesin sitten että ei mulla ollut muuta asiaa. Niin ei se tyyppi ollenkaan tajunnut että mä en ollut kiinnostunut siitä tyypistä, vaan siitä sen paidasta.. Ilmeisesti ei kannata virittää mitään asialinjaista keskustelua ollenkaan.

Yks tyyppi tuijotti suoraan rintamusta ja totes, että: "sulla on kyllä tosi kauniit...... *tuijottaa*....*nostaa katseensa*.. silmät. Jep. Kysyin siltä sitten että minkä väriset ne on, niin eipä osannut vastata :D
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Iskulauseet

#8

Viesti Elina »

Eilen olin parin naispuolisen työkaverin kanssa menossa iltaa istumaan ja juostiin bussipysäkille kiireellä. Siinä oli pari jotain 16-17 -vuotiasta poikaa, jotka olivat "vähän" jurrissa. Pojista toinen kovasti markkinoi kaveriaan, joka kuulemma olisi ollut kykeneväinen hoitelemaan vaikka kuinka monta naista yhtä aikaa, ja innostuneena siinä sitten ehdottelivat. Totesin kyllä jo heti kärkeen, että näihin laitteisiin on kyllä pituusrajoitus :smt003 Eniten ehkä huvitti tämän alaikäisen donjuanin kaveri, joka vielä useaan kertaan mainitsi, että hän tietää kokemuksesta kaverinsa taidot :smt003 :smt003 :smt003 Että kaikenlaista...
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Iskulauseet

#9

Viesti Aikku »

Elina kirjoitti: -- Totesin kyllä jo heti kärkeen, että näihin laitteisiin on kyllä pituusrajoitus --
Tää on kyl pakko lipastaa omaankin käyttöön :D
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Iskulauseet

#10

Viesti Elina »

:smt003 Olihan ne aika huvittavia :smt003 Varsinkin kun toinen näistä työkavereistani on 181 cm pitkä nainen... :smt003
Minna
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 623
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

Iskulauseet

#11

Viesti Minna »

Raviradalla töissä ollessa kerran yksi tyyppi kosi ja pari kertaa pyydettiin lähteämään mukaan tallitytöksi. Tuo kosinta oli kyllä ehdottamasti mieleen jäävin, koska olin silloin muistaakseni 15-vuotias.
Beatrix
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 136
Lauteille: Marraskuu 2007

Iskulauseet

#12

Viesti Beatrix »

Elina kirjoitti: Eniten ehkä huvitti tämän alaikäisen donjuanin kaveri, joka vielä useaan kertaan mainitsi, että hän tietää kokemuksesta kaverinsa taidot :smt003 :smt003 :smt003 Että kaikenlaista...
:smt003
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

Iskulauseet

#13

Viesti neema »

Tein tässä vuoden sisällä pienen sosiaalisen kokeen: vaalensin hiukseni. Sain samalla selville, miten eri tavalla miehet lähestyvät blondeja ja brunetteja.

Blondina kuultua:
- "Moi, mitä kuuluu, onks hyvä meininki?" x 100 (mä aina luulin tuntevani nää kyselijät)
- "Oo kiltisti tänä iltana." (portsarilta, jota en todellakaan tuntenut)
- "Moi (ja kun huomio saatu) mä vaan halusin katsoa sua." (o-kei...)

Brunettena kuultua:
- "Mikäs sun ongelmas on?" (en osannut vastata, vaikka olis varmaan pitäny sanoa "sinä")
- "Ketäs sä oot menossa tänään alistaan?" (tää oli mun suosikki)
- "Ei kannata olla noin ylpeällä asenteella liikeellä" (tiukka analyysi mun asenteesta ennen kun oltiin vaihdettu sanaakaan)
- + kaikki perinteiset "meille vai teille" ja silloin kun olin vielä parisuhteellinen: "poikaystävä ei ole este vaan hidaste" (mikä on ehkä huonoin läppä ikinä)

Olin blondi noin puoli vuotta ja sen jälkeen tumma väri takaisin.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Iskulauseet

#14

Viesti Elina »

:smt003 :smt003 :smt003

Olin lauantaiaamusti lähdössä minibussilla työkavereiden kanssa Espooseen ja kävelin treenivaatteissa treenikassin kanssa klo kuuden aikoihin aamusti yliopiston ohi. Siinä oli frakkipukuista porukkaa, ilmeisesti odottelemassa bussia tai jotain - olisivatko jotain yliopistotouhuja pippaloineet yönsä. Yksi tyyppi huusi, että "Lähdetkö Hervantaan, jos otetaan taksi?" :smt003 Pelkästään jo se nauratti, mutta sitten kun tämän kaveri totesi, että "Et sä voi tolleen ulkonäön perusteella ketään kutsua!"

Kai mä sitten olin näyttänyt sen verran kiltiltä siinä treenikassini kanssa, että tuon voisi jopa uskaltaa kutsua mukaan tai jotain. :smt003
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Iskulauseet

#15

Viesti Tyttö »

Elina kirjoitti: :smt003 :smt003 :smt003

Olin lauantaiaamusti lähdössä minibussilla työkavereiden kanssa Espooseen ja kävelin treenivaatteissa treenikassin kanssa klo kuuden aikoihin aamusti yliopiston ohi. Siinä oli frakkipukuista porukkaa, ilmeisesti odottelemassa bussia tai jotain - olisivatko jotain yliopistotouhuja pippaloineet yönsä. Yksi tyyppi huusi, että "Lähdetkö Hervantaan, jos otetaan taksi?" :smt003 Pelkästään jo se nauratti, mutta sitten kun tämän kaveri totesi, että "Et sä voi tolleen ulkonäön perusteella ketään kutsua!"

Kai mä sitten olin näyttänyt sen verran kiltiltä siinä treenikassini kanssa, että tuon voisi jopa uskaltaa kutsua mukaan tai jotain. :smt003
Tuli mieleen, kun joitain vuosia sitten jaoin Hesaria ja muita aamulehtiä. Olin siinä talvella aamuyöstä odottelemassa autossani lehtilähetystä saapuvaksi lehtilaatikkoon, kun autoni ikkunaan koputettiin. Ikkunan takana oli kaksi kundia - olisivatkohan edes täysi-ikäisiä olleet. Avasin ikkunan ja pojat ehdottivat: "Tule meidän kanssa tuonne lätkäkopille. Meillä on siellä bileet." Sanoin, että kiitosta vaan kutsusta, mutta en taida tulla ja, että lehdetkin pitäisi vielä jakaa. Siihen toinen pojista tokaisi: "Mutta meillä on siellä viinaa." Muutama sana siinä tuli vielä vaihdettua, mutta en lähtenyt. Kyllä on tuokin naurattanut monet kerrat jälkikäteen. Tarjolla olis ollut varmaan ihan mahtipileet aamuyöstä keskitalvella haisevassa työmaaparakissa teinipoikien kanssa...ja olisi ollut myös viinaa... :smt003
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Timpa ja 81 kurkkijaa