Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Maksulliset TV-kanavat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Katsotko maksullisia TV-kanavia?

Kyllä
10
28%
En
20
56%
En omista televisiota
6
17%
 
Ääniä yhteensä: 36

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Maksulliset TV-kanavat

#11

Viesti Mika »

Nythän on se aika vuodesta, jolloin erilaisia kanavapaketteja tarjotaan alennetuin hinnoin. Millaisia paketteja teillä on ja miten tyytyväisiä olette niihin olleet? Mainitkaa vaikka heti kärkeen, onko kyse antenni-, kaapeli-, satelliitti- tai nettipaketista.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Maksulliset TV-kanavat

#12

Viesti taikaviitta »

Vuoden päivät on ollu Soneran surffi paketti. Riittävästi kanavia mun tarpeisiini. Vaikkei nyt erityisemmin urheilu ja elokuvakanavia sisälläkkään. En jaksa muutenkaan istua nii kauaa paikallani että viittisin leffoja katella ja urheileminen on paljon kivempaa ite tehden ku penkkiversiona.

Toimivuus on ollu varsin vaihtelevaa. Välillä toimii pitkiäkin aikoja moitteetta ja välillä katoaa kaikki tai osittain. Onneks päivittäminen auttaa ja sen voi tehdä itse.

Kaapelitaloushan meillä on mitä kautta ohjelmat tulee.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Maksulliset TV-kanavat

#13

Viesti Polvi »

Elisa viihde löytyy. Ei ole mitään lisäkanavia, mutta on tuolla peruspaketissakin jotain, mitä ei ilmaiseksi näe (http://www.elisa.fi/viihde/sisallot_peruskanavat.php" onclick="window.open(this.href);return false;). Aika vähän tullut tota käytettyä, lähinnä netin takia hommasin. Joskus tulee jotain leffoja vuokrailtua ton kautta. Bonuksena tossa on se, että tallennukset tulee verkon yli, joten kapasiteettia on ihan kivasti verrattuna perinteisiin digibokseihin. Lisäksi tallennuksia voi tehdä netissä, esim läppärillä tai kännykällä. Viihteellä on oma sovellus älypuhelimille. Ja tosiaan toi netti (+langaton reititin) on ihan hyvä lisä, jos verrataan normaaleihin kanavapaketteihin.

Satelliitin kautta tulee MTV3 Total (http://www.canaldigital.fi/tuotteet/mtv3-total/" onclick="window.open(this.href);return false;). Tuolla onkin vähän enempi kanavia ja noita tulee kateltua vähän enemmän. Etenkin urheilua ja jotain sarjoja. Hommattiin toi lähinnä sen takia, että antennikuva räpsyy, eikä jaksanut alkaa selvittelemään, missä se vika mahdollisesti voisi olla. Satelliitin kautta kuva on varsin hyvä ihan peruskanavilla ja HD kanavilla sitten erinomainen. Myös tähän settiin kuuluu videovuokraamo ja lisänä Netflixin kaltainen nettitv. Olen ollut tyytyväinen pakettiin.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Maksulliset TV-kanavat

#14

Viesti L.K. »

Itsellä käytössä toi onko se nyt nykyään MTV3 Total eli näkyy ne entisen MTV-kanavapaketin kanavat plus noi C-More kanavat. Sitten myös Netflix.

Toi C-more nyt on vähän sellanen mitä on, mut sen verran sielt kuitenkin tulee noita ok leffoja sekä sarjoja, että oon katsonu kannattavaksi pitää. MAXin aikanaan otin noiden UFC-lähetysten takia.

Niin ja kaapelin kautta siis tulee noi.

Netflixiin olen ollut tyytyväinen kuten tuli tuolla ko. aihetta käsittelevään ketjuun jo todettua. Mun mielestä hintaansa nähden tyytyväinen.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Maksulliset TV-kanavat

#15

Viesti Mika »

Millaisia kokemuksia teillä on Viaplaysta?

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 73 kurkkijaa