Musta tuntuu ettei me Kamishimo nyt oikein ymmärretä toisiamme.. Mä yritän vähän selvennellä mitä tarkoitan..
Kamishimo kirjoitti:Mielenkiintoista. Jep, näissä jutuissa olen kyllä konservaatiivi ja ylpeä siitä. Jos vastakkaisen sukupuolen edustaja on ns. ystävä tai kaveri niin en minä häntä nai ellei suhteeseen liity mitään enempää mainittujen lisäksi.
Kun tein karkean reseptin parisuhteen valmistusaineista ja jaoin nämä tiettyyn seksuaalisuuteen mitä yritin hieman kuvailla ja kaveruuteen, en tokikaan tarkoittanut kavereihin "sekaantumista", vaan sitä että kaveruus on jokaisen kestävän suhteen perusta, kuten lontoonkielellä usein sanotaan. Toivottavasti tarkoitit kaveruusjutulla viitata tuohon sillä muuten en ymmärrä miten kaverien naiminen liittyy mihinkään. Ja siinäkin tapauksessa ymmärsit pointin väärin.
Tunnustan sen, että en täysin ymmärtänyt mitä tarkoitat "seksillä laajemmassa merkityksessä", paitsi nyt kun siitä mainitsit.
Joo, yritin sitä tuossa selittää. En tahdo tehdä siitä käsitteestä mitään sen yleispätevämpää määritelmää seksille, vaan vain jotain mikä erottaa parisuhteen kaveruudesta. Ei ole ollenkaan kaukaa haettua että parisuhde ilmaan mitään seksuaalista on vain kaveruutta. Mutta sanotaan nyt vielä varmuuden vuoksi etten tarkoittanut määritellä parinvaihtoaktia tapahtuvaksi jos vaikka vähän hymyilee jollekin toiselle.

Tuo ns. "jonkin sortin tyytyminen" on myös mielenkiintoinen käsite. Mitä se tarkoittaakaan?
Se on sitä kun on parisuhteessa johon ei ole tyytyväinen, mutta pysyttelee siinä koska tyytyy.
Ei kuitenkaan viedä tätä sivuraiteille noita liikaa pähkäilemällä. Katso mitä alunperin kirjoitin, nyt kun toivottavasti ymmärrät sen paremmin.