Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo Green / Defendo Blue -leiri "Gun-Fu"

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo Green / Defendo Blue -leiri "Gun-Fu"

#1

Viesti Mjölnir »

Defendo Green / Blue ”Gun-Fu” -aseellinen vaste aseelliseen uhkaan -leiri

Leirin aiheena on toiminta hätävarjelutilanteessa aseellisen uhkan tai hyökkäyksen kohteena. Leirillä harjoitellaan toimintaa terä- ja ampuma-aseuhkatilanteissa sekä niihin rinnastettavissa tilanteissa. Kurssi on tarkoitettu henkilöstölle, joka kantaa käsiasetta työtehtävissä ja / tai niiden ulkopuolella, kuten poliisit, sotilaat (myös reserviläiset), rajavartijat, sekä muut turvallisuusviranomaiset, aseistetut vartijat, turvamiehet jne.

Kurssilla tarvitset:
Sisäharjoitteluvarusteet (sisäjalkineet, pitkälahkeiset housut ja pitkähihaisen paidan)
Suojalasit, jotka pysyvät päässä vähän vauhdikkaammassa menossa
Pistooli- tai revolverityyppisen Airsoft-aseen (mielellään puoliautomaatti), siihen noin 100 kuulaa ja muut aseen tarvikkeet (kaasut yms)
Aseeseen sopivan kotelon ja koteloon sopivan vyön

Ennakkovarausta vastaan puoliautomaattisia pistooleja koteloineen on vuokrattavissa hintaan 10€ rajoitettu määrä, varaa paikkasi ja ase ajoissa!

Voit varata laina-aseen ja varusteet osoitteesta: Defendo.Green@gmail.com

Hinta: 90€
aika: 20.3.2016 klo 11:00-16:00
paikka: Defence & Fight Club Heracles Valkeakoski, Apiankatu 2, 37600 Valkeakoski

EARLY BIRD- TARJOUS: varaa paikka ja maksa ennen 5.3. Hintaan 60€
Ilmoittaudu osoitteessa: Defendo.Green@gmail.com

Kouluttajana leireillä toimii:
Petteri Kantola
Defendo Alliance Kansainvälisen opettajaryhmän jäsen (I.D.D.I:)
3. asteen musta vyö Scandinavian Defendossa
Krav Maga Expert 2
Ammattisotilas vuodesta 1991, voimakeinojen käytön ja lähitaistelun kouluttaja puolustusvoimissa
Defendo Green Director
Military Krav Maga Instructor
Internationa Mobile Training Team (I.M.T.T.) Handgun instructor
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo Green / Defendo Blue -leiri "Gun-Fu"

#2

Viesti Mjölnir »

[video][/video]
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 47 kurkkijaa