Feilasinko? Liian modernia tietotekniikan osaamista vaatii... Mistään en ota vastuuta...
Kokeillaampa...Kiltit modet älkää suuttuko jos onnistuin feilaamaan...
Tyrsky aka minä on se omituinen hyypiö joka saa turhan koreita mustelmia ba kaoista. Tarkempi esittely
http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=354&start=540Tällä hetkellä reenailen vain Tang Langia mutta sitäkin innokkaammin. (Heh lupauduin kisaamaan...)
Tänään olin koulun jälkeen pyörimässä tosin kaverin seuran tatamilla kun päätimme toveri Wiltsun kanssa verestää judo-skillssejä toveri Pinun yllytyksestä. N. kaksi ja puoli tuntia jaksettiin vääntää enemmän tai vähemän judoa muistuttavaa liikehdintää.
Illalla meninkin sitten omiin treeneihin. Oli taas niitä surullisen kuuluisia kovetuksia joiden mustelmia muut kauhistelevat. Mites muuten hivenen turhan lyhyt/kuiva/sisällötön tämä tämmöinen mutta koeta kestää. Ehkä tämä muuttuu vielä paremmaksi kuten käsien mustelman sietokyky
Senkus kommentoit, miten vain tykkäät. Itsehän minä sitten päätän otanko sen vastaan rakentavana kritiikkinä tai miten vain xD