Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Yellow Bamboo, level 1

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Yellow Bamboo, level 1

#1

Viesti Janne Oksanen »

Kiinnostusta Yellow Bamboota kohtaan tuntui löytyvän, niin lähetin heille mailia ja sain linkin heidän ensimmäisen tason materiaaliin.

Yellow Bamboo Level 1

Keskustelu alkakoon.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Yellow Bamboo, level 1

#2

Viesti Mika »

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
remo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 647
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Yellow Bamboo, level 1

#3

Viesti remo »

vau!
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Yellow Bamboo, level 1

#4

Viesti Janne Oksanen »

En ole varma onko se äänitehoste, vai ihan vaan pelkkä huono mikrofoni. On kyllä käsittämätöntä huttua, mutta en vielä ole bongannut juuri minkäänlaista taistelulajiaspektia koko hommasta. Näyttäisi lähinnä meditoinnilta.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Yellow Bamboo, level 1

#5

Viesti Mika »

Osaavat ne taistella. BJJ on pelkkää paperia näiden jätkien käsittelyssä.


[video][/video]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mano
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 519
Lauteille: Lokakuu 2008

Yellow Bamboo, level 1

#6

Viesti Mano »

Joo-o. Eiköhän tämä nyt ole aika selvää kauraa.

Helppohan tässä olisi naureskella valkoiselle magialle, vibraatiotasoille ja etäparantamisille, Randin haaste löytyy täältä ja pidän väitettä "Yellow Bamboo can only be used for good purpose" paitsi empiirisesti hyvin kyseenalaisena taikauskona myös moraalisesti naiivina.

Noissa tasokuvauksissa ei ollut mitään varsinaisesti kamppailullista: lähinnä hengitysharjoitteita näytettiin tekevän. Ohjaajan kehonkieli, kunto ja esiintyminen eivät tehneet vaikutusta ja vyökin oli huolimattomasti sidottu. Sitten tietenkin pitää olla mauttomasti markkinoitua ja reilusti hinnoiteltua video-opetusta, jonka annetaan ymmärtää olevan pätevä korvike varsinaiselle opetukselle. Jos noista henigtysharjoituksista jotain iloa on niin hyvä, mutta vaikea sanoa kun nuo mantravoimien lataamiset sun muut lyövät silmille.

Lähinnä tässä olisi keskustelun arvoista, että onko tämä johonkin kristallihoitoihin verrattavissa olevaa harmitonta humpuukia vai onko kyse vaarallisesta kulttimielialasta, hyväksikäytöstä ja rahastuksesta. Pidin hämmentävänä että bambuilijat kirjoittavat näistä magioista ja jumalista täysin kritiikittömästi, ikään kuin asiaan liittyviä uskonnollisia näkemyksiä ei tarvitsisi lainkaan perustella eikä YB:n lähtökohtien yhteensopivuudesta esim. kristinuskon kanssa sanottu mitään. Itse asiassa väitetään näin:
Who can train Yellow Bamboo?

Anyone who is serious about the practice and wants to grow on all levels of their being
Mutta sitten kun katsotaan opetuksen sisältöä, on selvää, että toiminta on täysin sidoksissa hindulaiseen uskonnolliseen maailmankuvaan.
Explanations exist; they have existed for all time; there is always a well-known solution to every human problem — neat, plausible, and wrong.
H. L. Mencken, "The Divine Afflatus"
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Yellow Bamboo, level 1

#7

Viesti DeusVult »

Janne Oksanen kirjoitti: En ole varma onko se äänitehoste, vai ihan vaan pelkkä huono mikrofoni. On kyllä käsittämätöntä huttua, mutta en vielä ole bongannut juuri minkäänlaista taistelulajiaspektia koko hommasta. Näyttäisi lähinnä meditoinnilta.
www.yellowbamboo.net kirjoitti: What is Yellow Bamboo?
Yellow Bamboo is a Balinese White Magic and an Art of self-development, protection, healing
founded in Singaraja Bali with over 30,000 members worldwide.

The benefit of Yellow Bamboo is to create the necessary power within you to achieve whatever positive outcome you desire.
Eihän tuossa nyt suoranaisesti mainitakkaan mitään taistelulajista... :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Yellow Bamboo, level 1

#8

Viesti Jorge »

The benefit of Yellow Bamboo is to create the necessary power within you to achieve whatever positive outcome you desire.
Tuollaista taitoa on käytettävä varoen. Tuli mieleen tarina, jossa mies esitti hyvälle haltijalle toivomuksen päästä naisen jalkojen väliin ja haltija muutti hänet tamponiksi.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 2

Yellow Bamboo, level 1

#9

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Hahhah, mä tipahtelen aivan holtittomasti tolle Test of Powerille. Ei hyvänen aika mitä settiä, tää on kyllä comedy goldia, pitää säästää nää videot ja näyttää jollekki että tähän mä oon siirtyny ku Combat Karate ei ollukkaa mun juttu

:meditoi: ANG ANG ANG BAMBUGURI BAMBUGURI ANG ANG, TSSSSssshhhhsss TSSSSSHHHHSSSssshh, lvlup ka-ching
Kuvake
ohra
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Yellow Bamboo, level 1

#10

Viesti ohra »

Tuosta mantrasta tulee kyllä eittämättä mieleen tämä:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Yellow Bamboo, level 1

#11

Viesti Paanari »

Jaawa kirjoitti: Hahhah, mä tipahtelen aivan holtittomasti tolle Test of Powerille. Ei hyvänen aika mitä settiä, tää on kyllä comedy goldia, pitää säästää nää videot ja näyttää jollekki että tähän mä oon siirtyny ku Combat Karate ei ollukkaa mun juttu

:meditoi: ANG ANG ANG BAMBUGURI BAMBUGURI ANG ANG, TSSSSssshhhhsss TSSSSSHHHHSSSssshh, lvlup ka-ching
he he,
Kuuleppa mopeti, ei kaikki ole miltä se näyttää tahi kuullostaa... Sitä voi ostaa kauppatorilta lohen, vaan eipä se maistu samalta, kuin se itte verestä nostettu...
Nää huuhaat kuuluu enempi kokeneemille ja enempi pääläriä tankanneille kuin alkeiskurssilaisille.

Pääsy nk. koreemalle tasolle vaatii että, hyväksyy kuinka mitätön "mies" sitä onkaan.
Taistelu lauluksi ehrotankin...viha, vaino, pois, rauha parempi ois plaaplaa....
Hää, tekis mieli taas kunnon "nettisotaa", kielsivät huutelemasta..kele...
Häkä jussi, oli verpaaliakropaatti mut, kolokki oli vertaiseni vastustaja ;)
oli ne aikoja, kiitos ja ylistys
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 2

Yellow Bamboo, level 1

#12

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Paanari kirjoitti: he he,
Kuuleppa mopeti, ei kaikki ole miltä se näyttää tahi kuullostaa...
Emmä ikinä menis väittämään että niin ois, se ois typerintä mitä vois tehä. Vaan jotkut asiat kuitenkin ovat, ja tän yellow bamboon kohdalla minä nostan bullshido-lipun ylähä.

Se huuhaa mitä minä olen kas-pinista oppinut, on ollut aivan toimivaa tavaraa, enkä kyseenalaista mitään turhaan. Nyt vaan ei jotku tälläset random rapakon takana tapahtuvat hellareiden mölinätuokioihin rinnastettavat setit ole mielestäni sen arvoisia, että niitä vois edes nostaa kas-pinin rinnalle, edes sitä huuhainta huuhaista.

Voidaan me yrittää väitellä, mutta mä luulen niin se loppus nopeeta siihen ku huomattais olevamme samaa mieltä, kaikesta.

Että samat sanat, minä en myöskään ole välttämäti aivan se miltä näytän tai kuulostan jonkun muutaman foorumilärpätyksen perusteella ;)
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Yellow Bamboo, level 1

#13

Viesti Paanari »

Jepulis, jos toukotöiltä ehdit ni lukaseppa joutessas Risto Santavuoren kirja Loitsu avain Kalevalaan...
Hehe, antaa aivan oivan lähestymis kulman näihin huuhaa hullutuksiin ;)

Joku vuosi sitten pääsin lukasemaan Kallen raapustelut eli muistiinpanot. Ai että, lystiä oli ja valitettavasti kaikkea sitä tietoa ei voi jakaa....
Jaska Meskus, taidetta ja humpuukia
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Yellow Bamboo, level 1

#14

Viesti Polvi »

DeusVult kirjoitti:
www.yellowbamboo.net kirjoitti: What is Yellow Bamboo?
Yellow Bamboo is a Balinese White Magic and an Art of self-development, protection, healing
founded in Singaraja Bali with over 30,000 members worldwide.
Hittolainen kun olisin tiennyt tämän Balin-reissullani, niin olisin ehdottomasti mennyt oppiin!

Jotenkin veikkaan, että paikalliset olisivat katsoneet aika kieroon, jos olisin kyseisestä lajista mennyt kyselemään..
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Juhani K
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 465
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Yellow Bamboo, level 1

#15

Viesti Juhani K »

joltain kolmannen tason maagilta karkas mopo lapasesta:
" onclick="window.open(this.href);return false;

lisättävä sen verran että ei onneks osunut tiisjärven sankariin
90% of everything is crap

"If your going to use deadly force on someone... use a fucking gun"

en ole pakkiksella, sama nikki on yhteensattuma
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 24 kurkkijaa