Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

5000 dollarin haasteottelu

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

5000 dollarin haasteottelu

#61

Viesti Paanari »

JKOO kirjoitti: Sillätavalla, heh. Koitan pitää mielen avoimena, haastavaa tällaiselle pragmaatikolle :)
Juu, ittekin oon aika skeptikko näihin hotoesityksiin ja silmänkääntö temppuihin,
Toisaalata taas olen joutunut monessa kohtaa myöntämään olleeni väärässä.
Kunnioitukseni "silmänkääntäjäjiin" on kasvanut huimasti ja olen sitä kautta ruvennut arvostamaan "ammattitaitoa" eritavalla.
Nykyjään saatan väsymättä katsella vaikka vanhan asvalttimiehen taloudellista liikkumista ja löytänyt omasta ammatistanikin hymmm juttuja...
Kaikki asiat ei nyt ole selitettävissä kylmällä järjellä ja raaálla rationaalisella ajattelulla.
Zenissä ja budhalle puhumisessa on pointtinsa... aivan kuten on Kalevalaisessa loitsunnassa tai vaikka kiljun keitossa.
Jokainen katselee maailmaa omien lasiensa läpi. Eikä mun näkemys ole yhtään sen parempi kuin kenenkään muukaan, muttaa missään tapauksessa se ei ole huonompikaan :smt003
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

5000 dollarin haasteottelu

#62

Viesti Kuhmu »

Ei ollenkaan huonosti lausuttu :)
”You must enjoy this”.
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

5000 dollarin haasteottelu

#63

Viesti Paanari »

Kuhmu kirjoitti: Ei ollenkaan huonosti lausuttu :)
Heh heh. Kuhmu mokoma... mikään ei lämmitä mieltä kuin aiheéton kehu....
Mutta jotenkin tämä ketju hyytyy ilman huutelua.
Itse en sulje pois legendaarista aivoaaltoa mutta oikeesti olisi kiva kerätä hymm lajihenkisiä paikalle joku 20-30 persoonaa ja pari masteria ja tehdä semmonen poikkitieteellinen koe.
Olen jo valmiiksi suunnitellu miten ja millä tavalla...
Tokihan olen uskossani vahva jne mutta, näiden uskossaan heikkojen vuoksi :badgrin:
On paljon mitä ei voi selittää kyse kaion nk. 6.aisti eli intioituio vai kirjotinko oiken?
Kymmenen kertaa kymmenen testaa vaikka liikkeen aistimista per mestari ja näistä tehdää joku tilasto jne.
Koe toistetaan kaksi tai kolme kertaa eri #hyökkääjillä#että löydetään jonkin laatunen tilasto ja sitten aletaan riitelee miten sitä tulkataan.
ööö tyhmä idea ja joudun muulille eiku muurille.... onneksi osaan telekineettiisen antimalisen aivoaaallon ja luoti lentää kuin nato-ohjus kohti komissaaria
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
JKOO
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 147
Lauteille: Elokuu 2010

5000 dollarin haasteottelu

#64

Viesti JKOO »

Elä, elä Jaska lannistu... :smt003
" onclick="window.open(this.href);return false;
JKOO
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 147
Lauteille: Elokuu 2010

5000 dollarin haasteottelu

#65

Viesti JKOO »

Noni Santavuoren kirja kätösessä, Derrenin kirja alussa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 39 kurkkijaa