Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

IBA-buumi

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

IBA-buumi

#51

Viesti nomad »

Greymania kommentoiden, ovat oman kokemukseni perusteella oikein eteviä siinä, mitä tekevät. Joka ei toki suomen oloihin oikein sovellu, mutta "vapaampiin" maihin varmasti varsin hyvin. Joskus vuonna papu sain pari parasta kikkaani IBA:n opetuksista, jotka ovat edelleen käytössä. Sanotaan shorttista ja on hää mitä tahansa, mutta kyllä se äijä IMO asiansa osaa. Hessujuttuja olen kovin vähän tehnyt ja nekin suomenmaalla, joten olen varsin huono arvostelemaan parempiani.

T-T: Opettele vastaa siihen luuriin :D
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

IBA-buumi

#52

Viesti bodyguard »

TRU kirjoitti: Tämä on kyllä totta...ko. alalla on varsin voimakas verkosto tyyliin "kuka tuntee oikeat tyypit".
Niin, toimii kyllä toisinkinpäin. Mä tunnen ihan oikeita tyyppejä mutta valitettavasti ne tuntee sitten myös mut :smt003

Mutta sanoisin että keikkojen saamiseen tarvitaan kolmea asiaa:
-Oikeanlainen työkokemus
-Kontaktit
-Ripaus onnea

Melkein väittäisin että kaikki nuo kolme ovat tärkeämpää kuin tokari jostain hesukurssista.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

IBA-buumi

#53

Viesti T-T »

nomad kirjoitti: T-T: Opettele vastaa siihen luuriin :D
Mulla oli eilen päivä jolloin kännykkä oli äänettömällä jossain. Söin paljon ja huonosti. Reenasin kevyesti ja söin taas huonosti ja paljon. Plus kaikista tärkeimpänä katselin Steven Seagalin toimintapätkän. (onne vaan hirveitä!) Taas jaksaa loppuviikon :D
bodyguard kirjoitti:
TRU kirjoitti: Tämä on kyllä totta...ko. alalla on varsin voimakas verkosto tyyliin "kuka tuntee oikeat tyypit".
Niin, toimii kyllä toisinkinpäin. Mä tunnen ihan oikeita tyyppejä mutta valitettavasti ne tuntee sitten myös mut :smt003

Mutta sanoisin että keikkojen saamiseen tarvitaan kolmea asiaa:
-Oikeanlainen työkokemus
-Kontaktit
-Ripaus onnea

Melkein väittäisin että kaikki nuo kolme ovat tärkeämpää kuin tokari jostain hesukurssista.
Juu näin se menee oli kontrollipuolella työnkuva melkein minkälainen tahansa. Hesukurssi on vain hyvä lisä...
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

IBA-buumi

#54

Viesti Pyjamasankari »

TRU kirjoitti: Tämä on kyllä totta...ko. alalla on varsin voimakas verkosto tyyliin "kuka tuntee oikeat tyypit".

TRU
Koko alan työllistyminen perustuu periaatteessa tähän. Yksi paikka missä tuota verkostoaan voi luoda on nää eri kurssit. Tarpeeksi ku treenailee asioita ja kursseillakin hommat rupeaa sujumaan, niin duunejakin rupeaa sitten aikanaan löytymään - ei se sen kummempaa ole.

Ja muunmuassa IBA:n kautta on edelleen mahdollista tuota verkostoaan luoda ja saada hyvää treeniä. Kun ihan oikeasti ei niillä diplomeilla niitä duuneja haeta, vaan niillä taidoilla ja kontakteilla. Ja tottakaihan kursseilla + siellä vapaa-aikaa eri kurssilaisten kanssa satoja tai tuhansia tunteja viettyään näille tulee soitettuakin, jos on jonnekin keikalle tarvetta saada jengiä.

Ja ei pidä myöskään ajatella niin, että käynpä sadan tunnin kurssin ja se ois sitten siinä. Vaatii aikas paljon ihan puhtaasti toistoa ja treeniä tietyt osa-alueet, ihan samalla tavalla kuin vaikkapa kamppailulajitkin. Ei se pelkkä peruskurssi autuaaksi tee, vaan sitten on mahku päästä erilaisiin treeniporukoihin messiin ja aloittaa ihan tosissaan hiomaan niitä tarvittavia tekniikoita ja taitoja.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

IBA-buumi

#55

Viesti T-T »

Kyllä

Itte sain työkeikan kun yksi voimankäytön seminaarissa ollut kaveri kertoi toiselle joka saa jonkun verran vaikuttaa asioihin, ja se kertoi taas eteenpäin sille joka tekee päätöksiä.


Ittellä on sellainen "lista" josta voin ehdotella tyyppejä eteenpäin, ja mä olen taas jonkun kännykässä "listalla" (en keksinyt muuta sanaa)

Näin se menee.

edit.

Tottakai tässä on myös toinen puoli, että jos sössit, niin siitä maineesta ei helpolla eroon pääse.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 49 kurkkijaa