Tänään on kesä 20, 2013, 04.49
[ Facebook-kommenttia]
Ylipotkija: JanneM
Mika » loka 17, 2008, 10.17
Korealainen itsepuolustuslaji Hankido rantautui Suomeen syyskuussa Sami Munukan johdolla. Muualla Suomessa lajia ei ole vielä harjoitettu kuin Kankaanpäässä.
Juho » loka 17, 2008, 13.59
Oleellisena osana lajiin kuuluu muista itsepuolustuslajeista puuttuva pyörähdystekniikka.
JanneM » loka 17, 2008, 14.03
Juho kirjoitti:Oleellisena osana lajiin kuuluu muista itsepuolustuslajeista puuttuva pyörähdystekniikka. Jo korealaisista lajeista puhuttaessa hurja väite. Hoi Jeon Moo Sool? Wonhwado?
Mika » loka 17, 2008, 14.05
JanneM » loka 17, 2008, 14.14
Mika » loka 17, 2008, 14.18
jkajolin » loka 17, 2008, 14.43
Mika kirjoitti:Juho kirjoitti:Oleellisena osana lajiin kuuluu muista itsepuolustuslajeista puuttuva pyörähdystekniikka. Jo korealaisista lajeista puhuttaessa hurja väite. Hoi Jeon Moo Sool? Wonhwado?Tuota, nyt kannattaa muistaa, ettei yksikään ainakaan Potkuun linkitetty tai täällä käsitelty lehtijuttu ole ainakaan minun muistaakseni ollut virheetön Toimittajat harvoin ovat kamppailijoita itse, ja saattaahan olla että lennokkuus joskus ajaa faktojen edelle (silkkaa mutuilua, joka ei koske ketään tiettyä toimittajaa)... Molemmat TLQ-lehtijutut, joissa olen ollut mukana, ovat olleet virheellisiä, ja olen tämän myös ilmaissut täällä. Nettisivut ovat sitten taas eri asia, niistä lajin päättävät tahot yleensä vastaavat täysin.
Mika » loka 17, 2008, 14.55
Janne Puputti » loka 17, 2008, 15.12
jkajolin » loka 17, 2008, 15.25
Mika kirjoitti:jkajolin, Ja kiitos oikaisusta. Kun nyt mainitsit tuon kolmannen lajin, kerro nyt siitäkin jotakin - vai haluatko pitää tyhmää jännityksessä? Oikeasti, kuulostaa mielenkiintoiselta. Tällainen kolmen lajin tai koulukunnan (korjatkaa jos käytän vääriä termejä) kokonaisuus kiehtoo. Tässä on ilmeisesti lajin edesmenneen suurmestarin otteita:
Paluu Dojang
Potkijoita lukemassa tätä aluetta: Ei kauniita ja rohkeita ja 2 kurkkijaa