bandwidth test
tracert
Ilmanala
Säätila nyt
Ratio
Potkun ratio
Potku-postit
Potkun postit

Tänään on touko 18, 2013, 15.08

Judopassi hukassa

[ Facebook-kommenttia]

BJJ, Judo, Paini jne.

Ylipotkijat: Simpanssi, JanneM, Tyttö, Jarppa

Judopassi hukassa

Viesti Jemi » loka 20, 2011, 10.41

Tää on hirmu noloa, että oon niin homepää että oon onnistunut hukkaamaan mun judopassin :D Koitan kyllä vielä etsiä sitä mutta en ole nyt varmaan puoleentoistavuoteen sitä tarvinnut enkä yhtään tiedä enää onko se täällä kotona vai onko se kadonnut muutoissa johonkin, tai jäänyt jonnekin. (Kyllä, nyt mä menen ja ostan kansion tärkeille papereille ;))

No, kysymykset kuuluu: Onko kisoissa (siis sellasissa pienemmissä, tyyliiin piirinmestaruus tms) pakko olla judopassi mukana vai riittääkö se judo free card? Mitähän maksaa uusi judopassi jos en löydä sitä mistään, kuinka äkkiä sen saa ja onko siihen mitenkään mahdollista saada enää tietoja niistä kilpailuista ja leireistä sun muista, jotka lukivat vanhassa passissani? Eli onko ne tiedot jossain muuallakin vaikkapa judoliitolla ylhäällä? Harmittaa kyllä jos ei saa, kun niitä oli kuitenkin sen verran kerääntynyt.. :/

Muok. niin joo toivottavasti tää on oikea alue tälle tekstille
    Potkulaisen kuvake
    Jemi

kaikki :: tämän ketjun

Tykkäykset: 0
    Tykätty: 0
    Lauteille: 12.10.2011
    Etulaji: Judo

Judopassi hukassa

Viesti TommyV » loka 20, 2011, 11.59

Yritän vastata...

Elikkä kyllä yleensä esim piirimestaruus kisoissa on kilpailu kutsussa lukenut että pitää esittää free cardi ja judopassi, en tiedä pyydetäänkö sitä koska itse olen aina esittänyt sen pyytämättä.

En usko että judoliitto säilyttää mitään tietoja yksittäisen henkilön kilpailuista mutta kilpailut pitävillä seuroilla voi olla kaaviot jäljellä paperilla ja noin 5 vuoden sisällä pidetyt kisa tulokset löytää yleensä netistä.
      Potkulaisen kuvake
      TommyV

Tykätty: 0
      Lauteille: 11.11.2009
      Etulaji: Rättipaini

Judopassi hukassa

Viesti PetriP » loka 31, 2011, 14.35

Jemi kirjoitti:No, kysymykset kuuluu: Onko kisoissa (siis sellasissa pienemmissä, tyyliiin piirinmestaruus tms) pakko olla judopassi mukana vai riittääkö se judo free card?

Mitähän maksaa uusi judopassi jos en löydä sitä mistään, kuinka äkkiä sen saa ja onko siihen mitenkään mahdollista saada enää tietoja niistä kilpailuista ja leireistä sun muista, jotka lukivat vanhassa passissani? Eli onko ne tiedot jossain muuallakin vaikkapa judoliitolla ylhäällä? Harmittaa kyllä jos ei saa, kun niitä oli kuitenkin sen verran kerääntynyt.. :/

Kisoissa pitää olla passi. Ja jos ei ole joutuu yleensä maksamaan passintarkastusmaksun. Summaa en tiedä kun en ole hetkeen kilpaillut.

Kisatuloksia ei kukaan keskitetysti talleta. Seuran passisihteeri voi tulokset merkitä/varmentaa kun on itse varmentanut ne. Eli jos tulokset olisi vaikka netissä?

Passin hinta löytyy yleensä toiminta suunnitelmasta: http://www.judoliitto.fi/@Bin/1886016/T ... ksytty.pdf

Joka tälle vuodelle on 30 Eur/seuralla ja suositushinta jäsenille on 38 Eur. Seuran passisihteeri olisi osannut varmaan kertoa tuon suoraan

P
        PetriP

Tykätty: 1
        Lauteille: 12.5.2006

kommentoi

Kerro eteenp\E4in

Paluu Matto

Läsnä

Potkijoita lukemassa tätä aluetta: Ei kauniita ja rohkeita ja 1 kurkkija