bandwidth test
tracert
Ilmanala
Säätila nyt
Ratio
Potkun ratio
Potku-postit
Potkun postit

Tänään on kesä 19, 2013, 23.34

Hientappoaseet

[ Facebook-kommenttia]

Naisten keskustelualue, jossa sekä aihe että sana on vapaa.

Ylipotkija: Elina

Hientappoaseet

Viesti Elina » heinä 31, 2006, 09.07

Mitä deodorantteja käytätte? Oletteko huomanneet jonkun olevan erityisen hyvä esim. liikunnassa?

Vähän on oma lehmä ojassa, kun näin kesäaikaan käytän roll-onia/stikkiä (jopa miesten) ja suihkedödöä päällekkäin eikä siltikään tunnu edes kävellessä pitävän  :? Hiki ei välttämättä haise, mutta en tykkää pienestäkään kosteuden tunnusta  :oops:
    http://www.youtube.com/watch?v=strUIdYbuMk
    Potkulaisen kuvake
    Elina

kaikki :: tämän ketjun

Tykkäykset: 79
    Tykätty: 36
    Lauteille: 23.12.2004
    Takalajit: Tang Lang

Viesti Hna » heinä 31, 2006, 12.40

Itse taidan olla nykyisin joku epähikoilija, kun käytän ihan vaan Doven stikkiä. 8) Tosin kyllähän sitä jossain harkoissa ja muissa hikoilee suurin piirtein joka paikasta, varsinkin näin kesällä. En kuitenkaan ole aikonut vuorata itseäni kokonaan deodorantilla ja en ole huomannut haisevani myrkylliselle, joten Dove on riittänyt.

Hurjaan hikoiluun kannattaa varmaan kokeilla apteekista saatavaa Absolut Torria, joka on kai kuitenkin aika myrkky verrattuna normideodorantteihin. Sitä laitetaan tietääkseni kerran viikossa yöksi ja pestään aamulla pois ja sitten pitäisi olla hikoilematta se viikko, tosin jotkut kokevat, että ei riitä viikoksi. Sen pitäisi siis kohdealueiltaan estää hikoilu kokonaan tukkimalla huokosia. Samoin Triple Dryn pitäisi olla normideodorantteja tehokkaampi, mutta ei ihan niin tehokas kuin Absolut Torr.

Minua kiinnostaisi myös, minkä muotoisia deodorantteja ylipäätään ihmiset käyttää? Kun minusta roll-on on niin ällö, kun se on märkää ja sitten on kainalot märät ties kuinka kauan. Tuntuu myös, ettei se edes mene joka paikkaan. Sitten päädynkin aina käsillä levittelemään sitä, jolloin se kuivuu nopeammin ja menee kaikkialle mihin haluan (ja varmasti vaikuttaa huonommin, kun pyyhin siitä puolet pois). Stikki on niin kiva, kun se ei ole märkä. Suihketta olen joskus käyttänyt, mutta jostain syystä jättänyt pois.
      Hna

Tykkäykset: 0
      Tykätty: 0
      Lauteille: 16.1.2006

Viesti heian » heinä 31, 2006, 23.47

Minä taas aina välillä mietin, että saako hikoilua estettyä mitenkään? Urheillessa yms. ei hiki haittaa, mutta olen kova jännittämään uusia ja outoja tilanteita ja jännittäessä sitten hikoan ja se tuntuu inhottavalta. Eikä oo kiva pitää esim. esitelmää kainalot märkinä... (ei tuota kovinkaan monet ees huomaa, mut ittee häiritsee.)
        Laura Patronen-Halonen
        Shotokan ryu kase ha, 1.dan
        http://www.kaseha.fi/etusivu
        Potkulaisen kuvake
        heian

Lauteille: 30.3.2006
        Etulaji: Karate (shotokan ryu kase ha)

Viesti Sussi » heinä 31, 2006, 23.51

Lancôme Bocage. Vähän hintava mutta tehokas. Roll-on, muttei jätä märkää pintaa, imeytyy hyvin.
          Potkulaisen kuvake
          Sussi

Lauteille: 2.4.2006

Viesti Hna » elo 1, 2006, 14.36

heian kirjoitti:Minä taas aina välillä mietin, että saako hikoilua estettyä mitenkään?

Absolut Torr on tarkoitettu liikahikoiluun ja juurikin estää hikoilun alueelta, johon sitä on levitetty. Vaikutuksen pitäisi kestää viikon. Toki se on ehkä vähän tuju kama, jos tarvetta ei niin hirveästi ole. En ole itse käyttänyt, enkä muutenkaan tiedä miten myrkkyä se sitten on. Ihmiset sanoo, että sen yön, kun sen pitäisi paikallaan olla, se kirvelee vimmatusti (ja aamulla se sitten pestään pois). Ei tietenkään kaikilla kirvele, mutta mutta. Mutta siis vaikutus tosiaan on se, että estetään hikoilu kyseiseltä alueelta.
            Hna

Lauteille: 16.1.2006

Viesti Anni M. » elo 3, 2006, 10.52

Hna kirjoitti:Absolut Torr on tarkoitettu liikahikoiluun ja juurikin estää hikoilun alueelta, johon sitä on levitetty. Vaikutuksen pitäisi kestää viikon. Toki se on ehkä vähän tuju kama, jos tarvetta ei niin hirveästi ole. En ole itse käyttänyt, enkä muutenkaan tiedä miten myrkkyä se sitten on. Ihmiset sanoo, että sen yön, kun sen pitäisi paikallaan olla, se kirvelee vimmatusti (ja aamulla se sitten pestään pois). Ei tietenkään kaikilla kirvele, mutta mutta. Mutta siis vaikutus tosiaan on se, että estetään hikoilu kyseiseltä alueelta.

Minä ostin viime kesänä, kun eräs kaveri hehkutti sen puolesta ja ajattelin, että kiva, ei tarvii kuin kerran viikossa käyttää dödöä.

Mutta hui kamala mitä myrkkyä se oli! Mun kainalot meni aivan rutikuiviksi! Piti rasvata kainalot seuraavana aamuna suihkun jälkeen, oli niin "palaneet". En voi suositella ainakaan kaltaisilleni herkkäihoisille. Nyt se dödö lojuu käyttämättömänä kaapin perukoilla...
              Anni M.

Lauteille: 20.10.2005

Viesti heian » elo 3, 2006, 14.19

Uskaltaakohan tuollaista dödöä kokeilla? Kuitenkin niin harvoin sellaisia tilanteita, että sellaista tarviis.
                Laura Patronen-Halonen
                Shotokan ryu kase ha, 1.dan
                http://www.kaseha.fi/etusivu
                Potkulaisen kuvake
                heian

Lauteille: 30.3.2006
                Etulaji: Karate (shotokan ryu kase ha)

Viesti Minä... » touko 27, 2007, 14.57

V*tuttaa kun on ihmisiä jotka ei hikoile, ja ovat niin raikkaina, kun itse hikoilee häiritsevästi. :?
                Olen kokeillut jotain ihme antiperspiranttia, joka auttoi ehkä vuorokauden kunnos teho romahti nollaan. Sen jälkeen triple dry, joka auttoi päivän pari pidempään mutta oli ihan tårta på tårta. Nyt on kierroksessa absolut torr. Auttaa edelleen, mutta laitan sitä joka päivä illalla, ei se viikkoa läpi auta!!Vasta vähä jälkeenpäin huomasin kuinka se pisteli ihoa, sit kutitti kainaloita niin armottomasti, että seurauksena punertavaa ihottumaärtyvää ihoa. Absolut torr liuos on kyllä hyvin pieni paketti joka kuluu "äkkiä." Itselläni tämä tuote on auttanut, mutta nyt en voi ihmetellä muuta kuin että miten voin olla NÄIN helvetin YLIhikoileva?? :shock:
                  Minä...

Lauteille: 21.10.2006

Viesti Tyttö » touko 28, 2007, 09.22

Triple dry tai Adidas active. Näköjään joku muukin hyväksi havainnut...
                    Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
                    Method Putkisto ja Method Putkisto Pilates -ohjaaja
                    Kahvakuulaohjaaja

Totuus ei ole ulkona, se on DVD:llä. - IIsakki -
                    Potkulaisen kuvake
                    Tyttö

Tykkäykset: 11
                    Tykätty: 18
                    Lauteille: 25.4.2007
                    Etulaji: Krav Maga
                    Sivulajit: Judo, Defendo
                    Takalajit: Shorinji-ryu Karate

Viesti Annmari(Andy) » touko 28, 2007, 11.35

Rocherin Hamamelis dödö on hyvä. Ei tahraa mustia paitoja!!

Eka posti, eli terve kaikille naistaistelijoille...(olen nickistä huolimatta 100% nainen) 8)
                      Potkulaisen kuvake
                      Annmari(Andy)

potkutyyny

Lauteille: 28.5.2007

kommentoi

Kerro eteenp\E4in

Seuraava

Paluu Naisten Pukkari

Läsnä

Potkijoita lukemassa tätä aluetta: Ei kauniita ja rohkeita ja 1 kurkkija