Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Puukko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 587
Lauteille: Helmikuu 2009

Hyvän mielen ketju

#5551

Viesti Puukko »

JanneM kirjoitti: Jyväskylä on paras paikka asua ja olla. :)
Kyllä näin on! Valitettavasti jouduin olosuhteiden pakosta siirtymään tänne Pohjanmualle, mutta kyllä J-villageen tuleminen on aina kun kotiin tulisi :D
Hanna Hirvonen
Kuvake
remo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 647
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju

#5552

Viesti remo »

silläkin uhalla että juna meni jo....

kontula on mielentila. kontulalainen on kontulalainen, ei stadilainen. ainakin jos kysyt ennen vuotta 1980 syntyneiltä...

mutta entäs sitte Hervanta? selkeä pahemman luokan Kontula- plagiointi!

:D
Kuvake
Mara
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 139
Lauteille: Lokakuu 2008
Paikkakunta: Nurmijärvi

Hyvän mielen ketju

#5553

Viesti Mara »

oli kyl mahtavin yö pitkään aikaan taas vaihteeks :smt003
Rotta-Honda repii mielesi palasiksi...
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 218
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hyvän mielen ketju

#5554

Viesti Kristian Hyvärinen »

bodyguard kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti:
BG, sä et ole nainen. Käsitän siis vielä vähemmän miksi teet noin, ellei sinulla ole jokin suuri synkeä salaisuus, josta emme tiedäkään.
No mikas synkea salaisuus se sellanen olisi josta te tietaisitte :smt003

Mutta selvennoksena voin laittaa etta vaikka laittelin noita itkuhymioita niin en oikeasti itke taalla tietokoneen aaressa. Foorumikeskustelussa kaytetyt hymiot eivat valttamatta kuvasta kirjoittajan oikeata mielentilaa ;)
Älä nyt, mä olen kaiken aikaa nauranut täällä vedet silmissä... :lol:
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 218
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hyvän mielen ketju

#5555

Viesti Kristian Hyvärinen »

remo kirjoitti: silläkin uhalla että juna meni jo....

kontula on mielentila. kontulalainen on kontulalainen, ei stadilainen. ainakin jos kysyt ennen vuotta 1980 syntyneiltä...

mutta entäs sitte Hervanta? selkeä pahemman luokan Kontula- plagiointi!

:D
Joo no nämä kaverit, jotka sanovat, että kontulalaisilla riittää egoa muille jakaa: hervantalaiset vasta osaavatkin. :D Ei mitään rajaa sillä Hervanta-hehkutuksella, jota sieltä löytyy (etenkin maahanmuuttajanuorten parista).
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 302
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju

#5556

Viesti bodyguard »

Kristian Hyvärinen kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti:
BG, sä et ole nainen. Käsitän siis vielä vähemmän miksi teet noin, ellei sinulla ole jokin suuri synkeä salaisuus, josta emme tiedäkään.
No mikas synkea salaisuus se sellanen olisi josta te tietaisitte :smt003

Mutta selvennoksena voin laittaa etta vaikka laittelin noita itkuhymioita niin en oikeasti itke taalla tietokoneen aaressa. Foorumikeskustelussa kaytetyt hymiot eivat valttamatta kuvasta kirjoittajan oikeata mielentilaa ;)
Älä nyt, mä olen kaiken aikaa nauranut täällä vedet silmissä... :lol:
Onks kivaa nauraa toisen rumuudelle :cry:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 20211
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Hyvän mielen ketju

#5557

Viesti JanneM »

MOpoilu on ihan kivaa. Vielä kun olis oma pyörä. Ja varsinkin semmonen pyörä millä ei tee mieli ajaa ihan sika kovaa koko ajan... :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3351
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

Hyvän mielen ketju

#5558

Viesti Eppu »

Saunassa virinnyt keskustelu kulttileffa Best of the Bestistä sai muistoni syttymään. Olen monta kertaa yrittänyt jostain saada kunnon versiota leffasta itselleni, olen nähnyt ainoastaan kaverilta lainatun telkkarista nauhoitetun VHS:n. Jokseenkin epätoivoisena googlasin, josko jostain saisi nykypäivänä ostettua. CDON:sta irtosi leffa ja jatko-osa pakettihintaan 3,95! Ja siinä sitten tilasin X-men trilogyn ja Bloodsportin...
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja

Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 105

Hyvän mielen ketju

#5559

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Perjantain combat pikku-leireily ja lauantain kas-pin leireily oli parhautta. Kiitos opettajille ja kanssatreenaajille, tää on hienoa :)

Sain saunottua, nyt kylmägeelit kehiin, kipulääkkeet naamaan ja hierontalaite hyrräämään, nyt se katarsis vasta iskee päälle.
tänäskän
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 589
Lauteille: Heinäkuu 2006

Hyvän mielen ketju

#5560

Viesti tänäskän »

Jaawa kirjoitti: Perjantain combat pikku-leireily ja lauantain kas-pin leireily oli parhautta. Kiitos opettajille ja kanssatreenaajille, tää on hienoa :)

Sain saunottua, nyt kylmägeelit kehiin, kipulääkkeet naamaan ja hierontalaite hyrräämään, nyt se katarsis vasta iskee päälle.
Paikalla olin lauantaina. Sittemmin illalla kotosaunan löylyssä ja takapihan laavulla tervastulen äärellä myös sisältöä omaan aivokoppaani järjestelin. :D
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju

#5561

Viesti Sitav Abdullah »

Eilen olin yhden työn kanssa päiväni ja oli sika kivaa ja hyhvin vietettyä päivä. Ja tänään samainen tyttö tulee omalle asuinalueelle ja oon sen kanssa koko päivän ja se tulee vieläpä meille yöksi :) .
Ja nyt oon vielä iloisempi koska vähän aika sit kun lopetin viestin kirjoittamisen suunnitelmiin tuli ensin muutos ja meni mönkään päivä. Ja nyt kaikki on taas kondiksessa ;) .
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 218
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hyvän mielen ketju

#5562

Viesti Kristian Hyvärinen »

Olen yhä Helsingissä. :D Näköjään lähden täältä vasta keskiviikkona (Tyttö sanoi, että mä jään tänne keskiviikkoon saakka, eikä asiasta tarvitse neuvotella sen enempää. Myöhemmin on viitannut "keskusteluun" siten, että "mehän sovittiin, että sä jäät tänne keskiviikkoon saakka." Naiset :D) eikä siinä ole yhtään mitään ongelmaa. Olen hullun lailla rakastunut ja elämä hymyilee. Fuck you, kyyninen ja pessimistinen puoleni, juuri nyt en voi valittaa yhtään mistään.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Hyvän mielen ketju

#5563

Viesti heian »

Oli taas mahtava karateleiri! :D Ja leirin kruunasi eilinen vyökoe jonka seurauksena sain mustan vyön! :smt003 Aika mahtava tunne. :smt003 :smt003 :smt003
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Hyvän mielen ketju

#5564

Viesti fatman »

heian kirjoitti: Oli taas mahtava karateleiri! :D Ja leirin kruunasi eilinen vyökoe jonka seurauksena sain mustan vyön! :smt003 Aika mahtava tunne. :smt003 :smt003 :smt003
Tulihan se sieltä! Iiiiisot onnittelut! :karate:
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Hyvän mielen ketju

#5565

Viesti AriJ »

heian kirjoitti: Oli taas mahtava karateleiri! :D Ja leirin kruunasi eilinen vyökoe jonka seurauksena sain mustan vyön! :smt003 Aika mahtava tunne. :smt003 :smt003 :smt003
HIENOA! Siitä se alkaa (vai tuliko dannyja samantien useampiakin?)!
______________________
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 107 kurkkijaa