bandwidth test
tracert
Ilmanala
Säätila nyt
Ratio
Potkun ratio
Potku-postit
Potkun postit

Tänään on touko 22, 2013, 03.26

Tyrsky

[ Facebook-kommenttia]

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat. Katso myös blogit.

Ylipotkijat: M. Vilenius, JanneM, Questao

Tyrsky

Viesti Alioppilas » syys 25, 2011, 10.57

Tyrsky kirjoitti:ZZ, oli pisimmän tuntuiset about 7 sek ikinä.

Ei ihme, ne seitsemän sekuntia kestivät kuitenkin 15 sekuntia.
    Potkulaisen kuvake
    Alioppilas

kaikki :: tämän ketjun

Tykkäykset: 0
    Tykätty: 0
    Lauteille: 19.1.2005

Tyrsky

Viesti Tyrsky » syys 25, 2011, 15.54

:smt003  :smt003  :smt003
    Mun mielessä laskettu sekuntti on nähtävästi tuplat reaalisekuntteihin verrattuna :''D
      Potki ja hakkaa mutta älä v**tu koske mun fledaan!
      Tyrsky

Lauteille: 9.5.2010
      Etulaji: TLQ(Tang Lang)
      Takalajit: Judo

Tyrsky

Viesti Tyrsky » syys 28, 2011, 23.16

Keskiviikko, voitokas paluu sunnuntain kovan ukemin jälkeen. xD
      Paikalla todistamassa tätä tapahtumaa mä, Heljä, henni, Daaaaaniel, Henkka, Alioppilas ja "peruskurssi"; Hope, Fabi, Arttu ja se-yks-jamppa.

Alkulämpänä (nähtävästi yhteisistä alukulämpistä on tullut taas tapa..Kuinkakohan pitkään se jatkuu?) olka ja polvihippaa ja kykkyjä. Jee -.- siis hippastelu on kivaa mutta urgh kyykkyjä..Ihan kuin meiän koipia haluttais saada kuntoon...
      Kaveri kantoon!
      Lämpät omaan tahtiin. Ei retsyjä.

JBG ja ZZ. Missä vika kun sekä JBG että ZZ aikana mielessä kuului vain kiinan maikan ääni ja rupesin sitten ite kelailemaan lisää miten nuakin liikkeet kirjataan pinyinillä, jotain mulla on ZZstä...On se hyvä tulla aina suoraan kiinantunnilta treeneihin...

Sitten ööh...Ai joo,,
      Shout. Tui Shou, Ya Shou, Cai Shou, Gou Shou, Gou Tui ja San Shou. Meikäläinen teki kiltisti Hopen kanssa.

Jaajaa...Tyttöklikki rupesi komboilemaan kun pojjaat potki mutta ei se mitään, saatiinpahan hihkua (ja nyt sitten copypastiin mun satus naamakirjasta) Yī! Èr! Sān! Sì! Wǔ! Liù! Qī! Bā! Jiǔ! Shí! Yī! Èr! Sān! Sì! Wǔ! Liù! Qī! Bā! Jiǔ! Shí! Yī! Èr! Sān! Sì! Wǔ! Liù! Qī! Bā! Jiǔ! Shí!
      Tuotiin tunnelmaa treeneihin ;D

Jaajaa sitten erinäsiten komboilujen ja toistemme potkimisen jälkeen natsittamaan ZZtä. Ja voehan, meiän "peruskurssi"han jo melkein osaa sen. Loppu vähän haperoi mutta nähtävästi niitä pitää vaan komennella.

Ja leukarumba, vo iteiän pienten olisi pitänyt pörrätä vähän kauemmin parvella jos oisitte tahtonnu vetää leukoja :/

Tankulan muotiblogi.
      Musta on valtaamassa sile kuuluvaa asemaa muodikkaimpana asiana sitten pussihousujen. Jotka nekin ovat valtaamassa taas asemaansa muodikkaimpana asiana sitten mustan värin. Toki radikaaleja näkyi tälläkin kaudella mutta värimaailma pysyi syksyyn sopivana. Asusteita ei näkynyt mutta asuja oltiin koitettu virkistää tanglanghighlighteillä sekä katu-uskottavilla repeämillä. T-paitojen lisäksi havaittiin myös hihattomia sekä sininen FLADD-paita.

Lolz, tajusin justiinsa, en oo tehnyt TS5 (vaatesuunnittelu) kurssityötä loppuun...Taidan tietää mitä teen tänään kunhan poistun koneelta :'''D

Ja ah, odotan lauantain Manse-invasiota >D
        Tyrsky

Tyrsky

Viesti Hope » syys 29, 2011, 11.47

Ensi kerralla sitten leukoja, viimeksi pienokaiset(minä tietysti poisluettuna ;) ) vastustivat leukojen vetoa ja pakenivat paikalta. Pitänee tehdä jonkinlaisia kurinpalautuksellisia toimintoja :badgrin:  

P.S "se-yks-jamppa" on nimeltään Arno.
          Potkulaisen kuvake
          Hope

potkutyyny

Lauteille: 8.9.2011
          Etulaji: Tang Lang Kung Fu
          Takalajit: Karate, Judo

Tyrsky

Viesti Tyrsky » loka 2, 2011, 19.32

:smt003  :smt003

Jtn perjantaista...
          Miä, Henni, Daaaaniel ja Alioppilas.
          Retsyt, JBG, ZZ.
          Drillejä ja liikumista.
          Tao Lu, pari laiskaa Fan Chetä sekä kerta Cha Chui ja useampi Cuo Gang. Ja sitten jokanen joutu arvostelevan talent-kaartin eteen.

Le lauantai.
          le leiri.
          Dans la Manse.
          Jee.

Yhteiset alkulämpät ja retsyt.
          Ööh...ruvettiinkohan meille samantien hakkaamaan päihin uusia liikesarjoja, Shí Bā Suō mulle.
          Ja sitten paridrilleilyä. Ja jos mä nyt unohdan sellaisen sivuseikan kuin järjestys niin kerta kaikkiaan tehtiin liikesarjailua, paridrilleilyä (kaatoja, gou lou shuita, tian ba jtn jtn..), rinkisparria. Henni, sä niin säikäytit tokalla kerralla.
          Vaikka kaikkemme Haudoillaistujan kanssa yritettiin niin kumpikaan ei vammautunut, eikä mulle edes tullut mustelmia. (jo olleita mustelmia ei lasketa). Vähän judoillessa tauolla kolhittiin päätä seinään mutta sitä ei voi laskea  :smt003

Kaikki muut oli tyylikkästi mustissaan mutta minähän edustin tämän vuoden Kovin Kesätreenaaja-paidassa ;D Asusteina näkyi eri värisiä vöitä. Lagituttaa mutta KIITOS KAIKILLE! Oli hauskaa, oli kivaa ja oli rentoa muttei liian :---DD
            Tyrsky

Tyrsky

Viesti Tyrsky » loka 6, 2011, 16.18

Keskiviikko.

Yhteiset alkulämpät, JBG ja ZZ.
            öööh....Shout. Tui, Ya, Gou ja San..Tai jtn.
            Pistarein ja pädien mätkimistä.
            Tao Lu.

nyt on vähän köyhää mutta ei se mitään, seuraava on taas pitkä ja polveileva tarina kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Eiks Jeh?
              Tyrsky

Tyrsky

Viesti Tyrsky » loka 8, 2011, 02.15

Perjantai.
              Paikalla mää, Heljä, Frey, Henni, Janne ja Alioppilas, sekä Pasi.

Omat alkulämpät ja retsyt omaan tahtiin omaan tahtiin.
              JBG, heimoneuvosto kokoontui Aon heitettyä jonkun muuvin nimen ja osui liki joka kerta oikein.
              ZZ, huhuh.

Rillattiin vähäsen, vois melkein käyttää vartaloa ja  lantiota.
              Ba Kaot, mää ja Heljä mätkittiin Henniä.
              3* kaikki mätki kaikkia paitsi Pasia, joka lähti aikaisemmin jo, ja alioppilasta, joka lusmuili.
              Potku potkusta samalla menolla.
              Five Linkiä, taas kaikki kaikkia vastaan huomioiden poikkeukset.
              Sparrailua, altavastaajana sekä Heljälle että seuraavassa erässä Freylle. Ei se siitä rentoudesta ole kiinni vaan siitä kun ei tajua suojata :'D

Tankulan muotiblogi osa...40?
              Mustaa, mustaa, mustaa. Tämän kauden kolme muotihyvettä. Mustaa esiintyi housuissa valkoisen tangalanghighlightityksen kanssasekä massan valitsemissa t-paidoissa, jälleen tanglanghighlightin seurana. Toki paikalla nähtiin myös undergroundkulttuuria ja ug-muotia vihreän paidan ja valkoisen one-and-only design tanglanghighlightin kanssa. Asusteita ei käytetty.

Loppulämpäksi meikäläinen lyöttäytyi party-sensein seuraan ja lähdimme metsästämään Mikaa Helsingin yöstä. Treenibägin kanssa. Löydettiinkin Mika ja päädyttiin joraamaan Kokomoon. Colan voimilla jaksoi tanssia kunnes piti lähteä vikaan junaan, däm. Mikakin katosi tässä jossain vaiheessa mutta kuulemma marraskuussa pikkujouluissa otetaan bileily uudestaan. :D Anyway, mukava palautumisjumppa ja hauska oli tavata Mikakin viimein livenä. Taisi siinä alussa olla Mänzykin paikalla.
                Tyrsky

Tyrsky

Viesti Nico » loka 8, 2011, 03.38

Tyrsky kirjoitti:Loppulämpäksi meikäläinen lyöttäytyi party-sensein seuraan ja lähdimme metsästämään Mikaa Helsingin yöstä. Treenibägin kanssa. Löydettiinkin Mika ja päädyttiin joraamaan Kokomoon. Colan voimilla jaksoi tanssia kunnes piti lähteä vikaan junaan, däm. Mikakin katosi tässä jossain vaiheessa mutta kuulemma marraskuussa pikkujouluissa otetaan bileily uudestaan. :D Anyway, mukava palautumisjumppa ja hauska oli tavata Mikakin viimein livenä. Taisi siinä alussa olla Mänzykin paikalla.

No miten sen nyt ottaa, koitin teitä löytää Kokomasta ja Mika ehti jo lähteä nukkumaan :lol:
                Taitaa olla Mika liian vanha jo että jaksaa nuorten kanssa juhlia :smt003
                  Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
                  Potkulaisen kuvake
                  Nico

Lauteille: 1.3.2008
                  Etulaji: BJJ
                  Sivulajit: Muay Thai

Tyrsky

Viesti Tyrsky » loka 8, 2011, 17.33

Party-sensei= Toverini Aino  :)
                  Täytyy meidän nuorien ja jaksavien lähteä omalle juhlinnalle seuraavalla kerralla. Ensin pistetään Mika nukkumaan ja sitten loput rellestämään :smt003
                    Tyrsky

Tyrsky

Viesti Tyrsky » loka 11, 2011, 23.15

Jaaahas jaahas, on taas se aika illasta..

TIISTAI joo, on se. Loman kunniaksi päätin käydä jokaissa treeneissä aina raksapäivän jälkeen. Ens maanantaihin mennessä mä oon joko superkunnossa taikka makaan sängynpohjalla enkä liiku mihinkään. Ei mitään siltä väliltä, kaikki tai ei mitään...

Kello kuudelta salainen kokoonpano (minä ja Henni) hiivittiin kisahallille tekemään salaisia ninjaharjoitteita ZZn ja Fan Chen parissa.

Sitten rupesi lappaamaan seiskan aikoihin mantiksia lisää paikalleja loppukokoonpano Alioppilas, Olli, minä, henkka, Matti, henni, hope, Fabi, Kevin, Arno ja Arttu.

Olka- ja polvihippaa kyykkyineen. Sitten kanniskeltiin kaveria taas vähäsen ees taaskoska se vaan onkivaa. Ja on hyötyä jos kaverion reilukymmenen kiloa kevyempi niin sitähän kantaa.
                    JBG ja ZZ.
                    Kaveria vatsaan-suora jonka kaveri torjuu läppäsemällä ja lyö takasin.
                    (tässä jossain välissä Jose saapui paikalle)
                    Kaveri läväyttää gouloushuilla ja siihen vastataan samalla mitalla niin saadaan aikaan hyvä kissatappelu.
                    Kaveri näpäyttää beng cuella(kirjotusasun kanssa on vähän vielä häikkää..)ja nakataan samanlaisella kaveria ottaan.
                    Sitten tuata äskeistä mutta vaihdellaankiin puolia ei-aina-niin-kätevästi.

Möh öh..Isot pahat vyölliset hakkasivat pistareita ja toisiaan pistareilla.
                    Perkele siinähän joutu jopa kiinnittämään huomiota suojaukseen kun vastassa on Olli & Pistarit...

Sitten keskityttiin hakkaamaan vähän enemmän toisiamme.
                    Ollia vastaan onnistuin ekan viiden sekuntin aikana kamppaamaan itseni maahan nauramaan. Josta sitten urheasti ylös vain ja sähläämään o/
                    Alioppilas vastassa meni homma enemmän nujuamiseksi. Kyllä siitä ainakin valokuva on jossa näytän melkein tekevän jotain tekniikaa...(ja on valokuva jossa mä oon pers maassa ja Ao trollailee takana, siltä puuttuu vain puhekupla "Höhöhöö."Kohta editoin sen sinne >D )

Viiden minuutin Tao Lu elimitäh, puoltoista kertaa Shi Ba Sou.
                    Ja pakollinen leukahaaste.

Tankulan muotiblogi osa mahdollinen 41

Tänään massa suosi mustia tanglanghighlightattuja pussihousuja, radikaaliaines shokeerasi adidas-verkkareilla. Paidoissa massa luotti perinteikkääseen mustaan valkoisella tanglanghighlightattuun t-paitaan taikka muuhun tanglanghighlightattuun paitaan. Paitojen kanssa vaihtelevuutta jopa radikaaliaineksen seassaoli runsaasti, oli msutaa hihatonta, tummaa tpaitaa sekä sinistä valkoisella FLADDhighlightattua t-paitaa. Asusteet olivat Out tälläkin kaudella.
                      Tyrsky

kommentoi

Kerro eteenp\E4in

EdellinenSeuraava

Paluu Kynä ja Vihko

Läsnä

Potkijoita lukemassa tätä aluetta: Ei kauniita ja rohkeita ja 1 kurkkija