http://www.youtube.com/watch?v=5HZQ7l2x ... verified=1se mun 2vs1 tilanne ois voinut mennä pikkuravintolassa tälaiseksi jos yks asiakkaista ei olis työntänyt ulos sitä toista hakaaja ja vapaal oleva poke joka oli toisen hakkaajan veli olis tullut auttamaa jolloin tilanne oiski ollu 3vs 1 (hmm jos muuten oisin heti alkuun satuttanut sitä 2:sta ois hänen veli varmaan tullutkin auttamaan eli ehkä terveys tai henki ois menny
kaiken lisäksi oikeudessa olin ravintolanhenkilökunnan puolesta syylinen kun puristin lopussa isoltapojalta kauluskuristuksella melkein tajun pois
harmi ku mulla oli lapsi huolehdittavana, muuten kyllä olisin mielelläni kuollut pahoinpitelyn seurauksena tai sen aikana mielelläni, niin oisin saanut viihdearvon täytettyä ja kyläläiset tyytyväiseksi
Aitomäki on tästä joskus kirjoittanutkin
tähän vapasti kuvailen
" on aivan eri mennä yksin vihamieliseen raflaympäristöön jota pikkukonnat halinnoi ja tuntea se epäkunnioitus ja saasta." tähän tarttetaan ne kukkahattutädit sanoon älkääs nyt meidän pikkupoikia te ilkeät voimankäyttäjät satuttako meijän poikia pitää ymärtää...
oikeesti kiitos tulee oleen oikeusmurha ja olin ainut joka tänkään kylän jätkistä ei oo joutunut maksaan pojille oikeusteitse, koska mulla oli kontrolli ja en satuttanut ketään pahasti eli en lyönyt vaikka mua lyötiin (toisin sanoen salin jätkistä muutama kertoi joutuneensa maksumieheksi noista ton kylän ja baarin ovihomista)
syy en vaan luota lyönteihin
ja se yks munille potkukaan ei tuntunut pitkällä pojalla missään eli jotain oli pohjalla.
kampailu-lajiakin oli käyty ku taputti ristissä oleviin hapettaviin käsiini
ps
haluutkos pokeksi ja ihan oikeisiin mylyihin ne on tämmäsii ja tästä vähän kevyempiä
silti tuo työpaikka oli mukavampi ja henkisesti terveempi ku se jossa olin 10v
mitä tähä ny sanois
baska ku pitää olla niin hyväluontonen
toivottavasti seuraavassa elämässä olen äärijulma yksilö...