bandwidth test
tracert
Ilmanala
Säätila nyt
Ratio
Potkun ratio
Potku-postit
Potkun postit

Tänään on kesä 19, 2013, 06.59

Katupainia

[ Facebook-kommenttia]

Kamppailevat linkit

Ylipotkijat: KungFuMiäs, Ronin

Katupainia

Viesti obmijoy » maalis 24, 2012, 23.10

bodyguard kirjoitti:Olen huomannut duunissa sellaista että monasti kun iso paha vartija tai portsari on paikalla niin siinä joku pieni nainen saa kauheasti lisää rohkeutta ja päättää tulla siihen viereen räksyttämään ja läksyttämään. Tää on todellakin ihan senkin turhaa ja lisäksi vähän vaarallista koska muutoin jo ratkeamassa ollut tilanne saattaa saada ihan uuden käänteen.

tämä on yksiasia jonka vuoksi ihmiset ovat ärsyttäviä ja jos voi vapaalla vaikutttaa siihen mitä ja ketä on läheläni pidän huolen että ... että viihdyn

ihmiset on berseestä, ei nyt aina mutta tosiusein kun saavat tilaisuuden
siksi vartiokoirasta ei kehkeydy parasta seurakoiraa sen ihmisten hölmöyden vaan muistaa aina
    ALOITTELIJA perehdy tähän:
    viewtopic.php?f=35&t=13719&p=673842#p673842 tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti viewtopic.php?f=35&t=16900&view=unread#p676608 http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
    obmijoy

kaikki :: tämän ketjun

Tykkäykset: 0
    Tykätty: 1
    Lauteille: 28.3.2009
    Etulaji: hokutoryu
    Sivulajit: shorin shi ryu
    bjj
    kravmaga

Katupainia

Viesti obmijoy » maalis 24, 2012, 23.17

joskus ovella teki mieli antaa rauhoitetulle hörhölle veitsi (ja mennä takahuoneeseen kahville) sillä niin syvältä oli nuo "wituilempa sulle sika ku toi poke tossa torpaa kiini suhun jos kiihdyt ja käyt päälle" "haa on mulla valtaa avautua ku tuo tyhmä poke suojelee"
    mielestäni kyseiset ihmiset ovat vallan väärinkäyttäjiä ja sairaita...

ai että mitä saastoja...

ehkä mä oon nyt vaan väsyny... mihin wituun se myötä eläminen on hukkunut ja ymmärrys? Ja en tarkota eteikö hörhöjä sai lukita linnoihin ja rankasta, mutta ei ilman ymärrystä, jolla ehkäistään ja hidastetaan tulevia HÖRHÖYTYMISIÄ
      viewtopic.php?f=35&t=13719&p=673842#p673842 tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti viewtopic.php?f=35&t=16900&view=unread#p676608 http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
      obmijoy

bjj
      kravmaga

Katupainia

Viesti obmijoy » maalis 24, 2012, 23.28

varmaan pitivät minuakin tyhmänä kun kuvittelivat että suojelen heitä pikkurahasta ja rahan vuoksi
      olihan se nyt kutsumuski, mihin muuhun minua olis voinut käyttää tässä elämässä kuin

suojeluu
      pituus kääpiösarja
      nopeus aika nopea
      vahva ja hullu sekä rohkea treenannut kampailua yli 7v+ maalla kahteensäkiin 4v ja eteenkin ollut Husan opissa yli 2v tätä olin ku aloitin
      silti olin säälittävä verattuna isompiin ja kokenesiin portsareihin mutta silti hiton riittävä kaikenmaailma idioottejen ongelmien ratkomiseen
      kai olin tyhmäkin ku halusin ratkoa idiootien ogelmia ku ekalta ovelta ei tullu ees rahaa, muttaku jostain oli aloitettava

ei en ollu tartin vaan jännitystä ja koestuskentän lajiopille ja tsun tsunille ja nyt auon päätäni ajan kuluksi täällä

ps

ihmiset jotaka kypsällä iällä rampaavat baareissa kokoajan eivät vaan ole löytäneet sisältöä elämällensä ja siten hakevat sitä baareista hankiutumalla ongelmiin kautta nautien sivustaseuraamisesta

ei pkko lopettaa ku ooon nii pölijä etten tajuua lopettaa

hyv yöt
        obmijoy

bjj
        kravmaga

Katupainia

Viesti kinko » maalis 25, 2012, 01.16

En tiiä onko jo ollu täällä, mutta kova on vironpoika kun on kolme kertaa saanu kaasut naamalle ja kaks kertaa telarista ja sen jälkeen rupee vielä haastamaan yksin useampaa poliisia.
          kinko

Tykätty: 0
          Lauteille: 5.1.2010
          Etulaji: Paini
          Sivulajit: Vapaaottelu, Lukkopaini

Katupainia

Viesti anj » maalis 25, 2012, 01.32

Löytyy Poliisi pamputtaa taas -ketjusta: viewtopic.php?f=62&t=12045&start=540
            Potkulaisen kuvake
            anj

Lauteille: 14.2.2012
            Etulaji: Kognitiivinen psykoterapia
            Sivulajit: Gråtrunka

Katupainia

Viesti obmijoy » maalis 25, 2012, 01.56

http://www.youtube.com/watch?v=5HZQ7l2x ... verified=1

se mun 2vs1 tilanne ois voinut mennä pikkuravintolassa tälaiseksi jos yks asiakkaista ei olis työntänyt ulos sitä toista hakaaja ja vapaal oleva poke joka oli toisen hakkaajan veli olis tullut auttamaa jolloin tilanne oiski ollu 3vs 1 (hmm jos muuten oisin heti alkuun satuttanut sitä 2:sta ois hänen veli varmaan tullutkin auttamaan eli ehkä terveys tai henki ois menny

kaiken lisäksi oikeudessa olin ravintolanhenkilökunnan puolesta syylinen kun puristin lopussa isoltapojalta kauluskuristuksella melkein tajun pois

harmi ku mulla oli lapsi  huolehdittavana, muuten kyllä olisin mielelläni kuollut pahoinpitelyn seurauksena tai sen aikana mielelläni, niin oisin saanut viihdearvon  täytettyä ja kyläläiset tyytyväiseksi

Aitomäki on tästä joskus kirjoittanutkin
            tähän vapasti kuvailen
            " on aivan eri mennä yksin vihamieliseen raflaympäristöön jota pikkukonnat halinnoi  ja tuntea se epäkunnioitus ja saasta."  tähän tarttetaan ne kukkahattutädit sanoon älkääs nyt meidän pikkupoikia te ilkeät voimankäyttäjät satuttako meijän poikia pitää ymärtää...

oikeesti kiitos tulee oleen oikeusmurha ja olin ainut joka tänkään kylän jätkistä ei oo joutunut maksaan pojille oikeusteitse, koska mulla oli kontrolli ja en satuttanut ketään pahasti eli en lyönyt vaikka mua lyötiin (toisin sanoen salin jätkistä muutama kertoi joutuneensa maksumieheksi noista ton kylän ja baarin ovihomista)

syy en vaan luota lyönteihin
            ja se yks munille potkukaan ei tuntunut pitkällä pojalla missään eli jotain oli pohjalla.
            kampailu-lajiakin oli käyty ku taputti ristissä oleviin hapettaviin käsiini

ps
            haluutkos pokeksi ja ihan oikeisiin mylyihin ne on tämmäsii ja tästä vähän kevyempiä

silti tuo työpaikka oli mukavampi ja henkisesti terveempi ku se jossa olin 10v

mitä tähä ny sanois
            baska ku pitää olla niin hyväluontonen
            toivottavasti seuraavassa elämässä olen äärijulma yksilö...
              obmijoy

bjj
              kravmaga

Katupainia

Viesti Make » maalis 25, 2012, 02.15

Toi video pistää kyllä veren kiehumaan ja kovaa. Ei tohon voi muuta sanoa.. Saastoja.
                “If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
                Potkulaisen kuvake
                Make

Lauteille: 21.2.2011
                Etulaji: Kyokushinkan (2011-), Muay Thai (2009-)
                Takalajit: Aikido (2008-2009)

Katupainia

Viesti ka1 » maalis 25, 2012, 04.07

L.K. kirjoitti:Poistettu...otsikko kyllä kertoo että todellisesta helmestä tod.näköisesti oli kyse..

Harmi! Tuossa jos jossain oli nimittäin American Boxing meininki.
                Onneksi  löytyy sentään pari ruutukaappausta:

Atemi
                Kuva
                Ja tyylipuhdas shihonage
                Kuva
                  ka1

Tykätty: 5
                  Lauteille: 14.3.2005

Katupainia

Viesti Fubarbarian » touko 9, 2012, 15.22

Huh HUH että olisi voinu mennä todella rumaksi jos tussari olisi toisella rosmolla toiminut! Mutta setää ei kyllä kylmännyt pätkääkään.
                    A suspicious mind is a healthy mind
                    Potkulaisen kuvake
                    Fubarbarian

Lauteille: 22.10.2007

Katupainia

Viesti feuerstrahl » touko 9, 2012, 15.32

Henki ois kyllä lähteny, huh..
                      feuerstrahl

Lauteille: 28.7.2006
                      Etulaji: Itsepuolustus
                      Sivulajit: Senshido, Defendo, Krav Maga, BJJ, Escrima
                      Takalajit: Judo, Paini

kommentoi

Kerro eteenp\E4in

EdellinenSeuraava

Paluu Lankakori

Läsnä

Potkijoita lukemassa tätä aluetta: Ei kauniita ja rohkeita ja 1 kurkkija