Tänään on touko 24, 2013, 17.07
[ Facebook-kommenttia]
Ylipotkijat: M. Vilenius, TimoS, JanneM, Ari, Tyttö, Mjölnir, Elina, Questao
Mika » huhti 16, 2012, 23.49
MtJ kirjoitti:Lapsiperheissä on monta asiaa, joita pitää tehdä kun saa vapaata, siihen listaan mahtuu seksi ehkä sijalle 147.
obmijoy » huhti 17, 2012, 09.24
Lasse Candé kirjoitti:Kyllä tässä nyt mun mielestä aika pahasti tuota kiireseikkaa liiotellaan. Eikös se ollut juuri tässä ketjussa kun jollekin jonkin uutisen mukaan selvisi kuinka vanhemmat harrastaa parinvaihtoa?On melko normaalia että vanhemmat osaavat järjestää ainakin pari kertaa vuodessa vapaan viikonlopun itselleen. Jos parinvaihto on kovastikin tärkeänä haaveena niin uskaltaisin väittää ettei se ajasta kiinni ole. Vai ymmärretäänkö nyt parinvaihto samalla tavalla? Minun käsittääkseni ei siis puhuta mistään neljän hengen seurustelusuhteesta.Asiasta juurikaan tietämättä, voisin kuvitella että aika yleinen setti on se että netissä valmistellaan (vaikka töissä) ja sitten tavataan. Eihän se tapaaminen välttämättä vie paria tuntia enempää viikonloppuna kun lapset on mummolassa tai kesäleirillä.
MtJ kirjoitti:Siis kyse ei ole vain parinvaihdosta, vaan siitä, että ylipäätään joku seksi on aina arvoasteikossa viimeisenä. Seksi ei oikeasti ole missään mielessä nk. Big deal. Pannaan sitten kun huvittaa, mutta on monta muuta asiaa, joihin sen vapaaillan voi käyttää. Ihmiset arvostavat nykyaikana omasta mielestäni ihan liikaa panemista. Lapsiperheissä on monta asiaa, joita pitää tehdä kun saa vapaata, siihen listaan mahtuu seksi ehkä sijalle 147.
Mika » huhti 17, 2012, 10.45
obmijoy » huhti 17, 2012, 15.15
Lasse Candé » huhti 17, 2012, 16.57
Jorge » huhti 17, 2012, 17.32
Lasse Candé kirjoitti:Kun sanot että mielestäsi ihmiset arvostavat liikaa panemista, voisitko perustella millä tavalla se on kysymys johon joku muu voi edes ottaa kantaa? Jos joku tykkää postimerkkien keräilystä, en minä ota kantaa siihen pitääkö hän siitä liikaa, vain sillä perusteella ettei minua itseäni voisi vähempää kiinnostaa ko harrastus. Ja tämä vertaus on sitten ihan vakavissani heitetty koska en näe eroa paitsi....
MtJ » huhti 17, 2012, 18.06
Jorge kirjoitti:No vastasitkin itse jo melko pitkälti aiheeseen. Eihän Mtj varsinaisesti edes sanonut, että ihmiset panisivat liikaa, vaan ainakin itse ymmärsin asian niin, että panemisesta kohkataan liikaa.
Lasse Candé » huhti 17, 2012, 19.48
Mika » huhti 17, 2012, 19.51
MtJ » huhti 17, 2012, 20.44
Toki jos jotain muita syitä kiireen ja tärkeysjärjestysten painottamiselle on niin kertokaa ihmeessä.
Paluu Kahvila
Potkijoita lukemassa tätä aluetta: Eelo ja 6 kurkkijaa