Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Mikä naurattaa 2

#1636

Viesti taikuri »

Mjölnir kirjoitti: Heh, tuossa on kaikille demokratiaa haluaville hyvä osoitus siitä, että kannattaa olla varovainen kansanvallan kasvattamisessa, sillä pahimmassa tapauksessa saa sitä, mitä halusi :smt003

Ei taida olla pelkoa siitä, että mikään noista menestyisi. :lol:
Kun katsotaan paljonko noita on allekirjoitettu niin määrät ovat 6,4 ja 0 kappaletta. Eli erästä noista aloitteista ei ole edes kyseisen luoja allekirjoittanut. :lol:
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Mikä naurattaa 2

#1637

Viesti Tapani »

Englantilaisia sarjoja ja leffoja katsoneena voi todeta, ettei ainakaan toi koulupukuadressi välttämättä toimisi aloitteen tekijöiden toivomalla tavalla.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 158
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#1638

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: Ei perkele, tämäkin vielä:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/393" onclick="window.open(this.href);return false;

Parivaljakko oli liekeissä ja valaisi meitä tuona synkkänä päivänä..
Mahdotontahan tuo on, mutta ajatus siinä takana on mielestäni tarkastelun kestävä. Jos nainen vaikka valehtelemalla (käyttävänsä ehkäisyä) saattaakin itsensä raskaaksi, ei miehellä ole minkäänlaisia laillisia keinoja vaikuttaa asiaan. Nainen on näin aivan täysin itse päättänyt lapsen syntymästä. Tällainen valta on väärissä käsissä aika pelottavaa. Mies on tilanteessa ihan avuton.

Kyllä, tiedän yhden tapauksen lähipiiristäni, jossa kävi näin. Motiivina oli selkeästikin raha.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mikä naurattaa 2

#1639

Viesti katar »

Ei herranen aika sentään... :hahaha: :voipallo: mä en tiedä pitäiskö noille listoille itkeä vai nauraa.. Siis lisävero, jos ei hanki lapsia??? Jep, mulle varmaan sit tulis lisävero, tosin mä en ole nuori nainen enää, mutta kuitenkin. Oikeesti, mistä ne noita keksii?? Ja koulupuku...??? Liian rento pukeutuminen??? Ehkä tota voisi laajentaa, tota liian rentoa pukeutumista, mä näin tänään yhden naisen, jolla oli leggarit, valkoinen pitkä paita ja crocsit; moisesta pitäisi heti lätkäistä vähintään 20 euron rentousvero! brushteeth ;)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#1640

Viesti bodyguard »

Minä voin kyllä ilolla kannattaa koulupukua mikäli se on tytöillä mallia "catholic schoolgirl" brushteeth

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 158
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#1641

Viesti Mika »

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Mikä naurattaa 2

#1642

Viesti mimmi »

bodyguard kirjoitti: Minä voin kyllä ilolla kannattaa koulupukua mikäli se on tytöillä mallia "catholic schoolgirl" brushteeth
onneksi mä oon jo kouluni käyny! Mua puistattaa ajatus pelkästään siitäki, että ennen on sh:n työvaatteina ollu valkonen mekko, sukkahousut ja valkoset korkkarit. Ja se hilkka..
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mikä naurattaa 2

#1643

Viesti Pyrkele »

Mika kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Ei perkele, tämäkin vielä:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/393" onclick="window.open(this.href);return false;

Parivaljakko oli liekeissä ja valaisi meitä tuona synkkänä päivänä..
Mahdotontahan tuo on, mutta ajatus siinä takana on mielestäni tarkastelun kestävä. Jos nainen vaikka valehtelemalla (käyttävänsä ehkäisyä) saattaakin itsensä raskaaksi, ei miehellä ole minkäänlaisia laillisia keinoja vaikuttaa asiaan. Nainen on näin aivan täysin itse päättänyt lapsen syntymästä. Tällainen valta on väärissä käsissä aika pelottavaa. Mies on tilanteessa ihan avuton.

Kyllä, tiedän yhden tapauksen lähipiiristäni, jossa kävi näin. Motiivina oli selkeästikin raha.
Tästä on muistaakseni ollut joku nettiadressi jo aiemmin. Ja olipas kerran DR.Philissä juuri tästä aiheesta jakso (Miksi minä tiedän tämän...).
Sinänsä ainakin keskustelun arvoinen asia, vaikka tuskin sille mitään voidaan tehdä

mimmi kirjoitti: onneksi mä oon jo kouluni käyny! Mua puistattaa ajatus pelkästään siitäki, että ennen on sh:n työvaatteina ollu valkonen mekko, sukkahousut ja valkoset korkkarit. Ja se hilkka..
Jeps. Mullaki puistattaa tuo sama ajatus. 43-kokoa olevat korkkarit on aika kalliita ja nilkathan niissä meikäläisellä hajoais
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Mikä naurattaa 2

#1644

Viesti mimmi »

Pyrkele kirjoitti: Jeps. Mullaki puistattaa tuo sama ajatus. 43-kokoa olevat korkkarit on aika kalliita ja nilkathan niissä meikäläisellä hajoais

Sähän voisit vaan ostaa valkooset kanootit ja mennä niillä, olis kauheen monikäyttööset siten! :peukku:
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Mikä naurattaa 2

#1645

Viesti injunjack »

siis eihän siitä oo niin kauheeta aikaa oo ku Suomessa oli vanhapoika ja -piika vero.

vertautuu ihan näppärästi tohon esitettyyn lapsettomuusveroon.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhanpoja ... piian_vero" onclick="window.open(this.href);return false;
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Mikä naurattaa 2

#1646

Viesti mimmi »

Isä oli ostanu mulle kirjan: Viettelyn jalo taito - 168 vinkkiä, miten saat hänet.
Kehtas viä sanoa , että
"sä tarttet kaiken mahdollisen avun - ja sitte ku ne vinkit toimii, niin voit lainata veljeltäs Eniten harmittaa parisuhde"

Kiitos isä.
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#1647

Viesti bodyguard »

Sitten kun se sulhanen on löytynyt niin saanko lainata sitä kirjaa? :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Mikä naurattaa 2

#1648

Viesti mimmi »

bodyguard kirjoitti: Sitten kun se sulhanen on löytynyt niin saanko lainata sitä kirjaa? :D
Tehdään näin! :D
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Mikä naurattaa 2

#1649

Viesti Polvi »

bodyguard kirjoitti: Sitten kun se sulhanen on löytynyt niin saanko lainata sitä kirjaa? :D
Mä luulen, että sulle sopii hyvin ko opuksen ohjeet, jos se on suunnattu naisille. "Leikittele hiuksillasi samalla kun kiherrät tyttömäisesti. Tämän jälkeen voit kevyesti lipaista huuliasi."
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä naurattaa 2

#1650

Viesti Totte »

"Anna toisen osapuolen maksaa ravintolassa, koska se varmasti hivelee hänen egoaan."
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 125 kurkkijaa