Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kombatan & Sinmoo Hapkido

Filippiiniläiset ja Indonesialaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Kombatan & Sinmoo Hapkido

#1

Viesti mronkain »

Katselin tuossa Hapkido-foorumilla, että yhteyksiä oli Kombataniin. Uteliaisuus heräsi, johtuukos tämä vain siitä että on samoja vetäjiä vai onko takana muutakin? Tietääkö kukaan?

- Marko
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Kombatan & Sinmoo Hapkido

#2

Viesti JanneM »

mronkain kirjoitti: Katselin tuossa Hapkido-foorumilla, että yhteyksiä oli Kombataniin. Uteliaisuus heräsi, johtuukos tämä vain siitä että on samoja vetäjiä vai onko takana muutakin? Tietääkö kukaan?

- Marko
Simppa Hapkidon maahantuoja übermaister Rami Vainionpää on ilmeisesti tuonut myös Kombatanin suomeen.
Simppa porukassa sitä Kombatania ainakin treenataan jonkun verran, ja Rami sitä heille vetää ja Kombatanin siivujenkin mukaan näin olen asian käsittänyt.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#3

Viesti mronkain »

OK, näin arvelinkin, mietin vaan että onko siinä taustalla muutakin. Myös Harell näkyy olevan (myös) Hapkido-porukoissa mukana, varmaan sitten muitakin vetäjiä/treenaajia.

- Marko
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#4

Viesti JanneM »

Joo... En mä niistä sen enempää tiedä. Jotain oon Ilarin kanssa Tampereella jutellu, kun ne rupes keppien kanssa huitomaan ja sit mitä oon netistä lukenu.
Kai se Kombatan menee aika tiukasti käsikädessä sen Hapkidon kanssa. Tai ainakin todella vähän on sellasia pidempään harrastaneita Kombatan tyyppejä ja varsinkaan vetäjiä ketä ei hapkidoa treenais.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
maikki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 320
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: yvi

#5

Viesti maikki »

juu siis vainionpää ja harell toi kombatanin suomeen, vainionpäähän on sinmoohapkidonkin tuonut.

sinmoon Suurmestari Ziegler (jos se nyt noin kirjotettiin) on mestarismies myös Kombatanissa, oiskohan silläkin jotain vaikutusta.

arvauksia...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 21 kurkkijaa