Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Upotetut linkit

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Upotetut linkit

#1

Viesti Mika »

Linkkien upottaminen tekstiin on pieni vaiva, mutta se saa tekstin näyttämään siistiltä eikä levennä sivua.


Alla oleva linkki ei näy linkkinä, koska tästä viestistä on BBCode jäädytetty. Noin linkki kuitenkin kirjoitetaan.

[url=www.potku.net]Potku[/url]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#2

Viesti Mika »

Sama linkki BBCoden kanssa: Potku

Yksi vaihtoehto on käyttää Tinyurlia: http://www.tinyurl.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisää muiden lukumukavuutta ja vähennä moderaattoreiden työtaakkaa upottamalla linkit tai ainakin lyhentämällä niitä esim. Tinyurlin kautta. Kiitos. :bow:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tekuruma
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 757
Lauteille: Huhtikuu 2007

#3

Viesti tekuruma »

Terve! kysyisin kuinka saan video matskuu laitettua esim. kynä ja vihko sivulle? (kuvan liittäminen onnistuu kyllä ) Siis omista reeni videoista olisi kyse?
T. Tapsa K
"Kukkokin on kananpoika"
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#4

Viesti Mjölnir »

tekuruma kirjoitti: Terve! kysyisin kuinka saan video matskuu laitettua esim. kynä ja vihko sivulle? (kuvan liittäminen onnistuu kyllä ) Siis omista reeni videoista olisi kyse?
T. Tapsa K
Avaa itsellesi tili jossain kuva/videopankissa. Esim photobucket.com. Sitten kun lataat sinne jonkun videon, niin sieltä löytyy image-koodi, jonka voit kopioida ja liittää kynään ja vihkoon. Sitä kuvaa klikkaamalla sitten pääsee katsomaan sen videon
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
tekuruma
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 757
Lauteille: Huhtikuu 2007

#5

Viesti tekuruma »

Mjölnir kirjoitti:
tekuruma kirjoitti:Terve! kysyisin kuinka saan video matskuu laitettua esim. kynä ja vihko sivulle? (kuvan liittäminen onnistuu kyllä ) Siis omista reeni videoista olisi kyse?
T. Tapsa K
Avaa itsellesi tili jossain kuva/videopankissa. Esim photobucket.com. Sitten kun lataat sinne jonkun videon, niin sieltä löytyy image-koodi, jonka voit kopioida ja liittää kynään ja vihkoon. Sitä kuvaa klikkaamalla sitten pääsee katsomaan sen videon
Joo tota en ookkaan vie kokeillut. Aijaassa se ei suostunut ottamaan videoo jonkun muotoseikan takii .Pystyyks niitä muuttamaan ja onko vällii onko otettu känny videoo vai kameralla ?Aijaassa se tukee jotain jgp muotoo?mitäs nää.. :? sit on?

t.Tapsa.K
"Kukkokin on kananpoika"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#6

Viesti Mika »

Tekuruma, tässä pari mahdollisesti hyödyllistä linkkiä:

http://www.free-webhosts.com/free-video-hosting.php" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ghacks.net/2005/11/22/free-f" onclick="window.open(this.href);return false; ... mber-2005/ (vanhentunut, mutta osa toimii edelleen)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vi" onclick="window.open(this.href);return false; ... g_websites

Noilla alkuun. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tekuruma
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 757
Lauteille: Huhtikuu 2007

#7

Viesti tekuruma »

Latasin videon photobuckettiin ja se hyväksy sen mutta sitä ei löydy etsittäessä ? mikäköhän meni väärin? :?
"Kukkokin on kananpoika"
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#8

Viesti Mjölnir »

Katsoitko koko sivun, mulla ainakin se ilmestyy kuvakkeena sinne alaosaan sivua
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#9

Viesti Mika »

Nyt kun käytän kaverin konetta, huomaan että muutamassakin ketjussa on ylipitkiä linkkejä, jotka leventävät sivua. Voisitteko ystävällisesti alkaa käyttää tätä linkkien upotusta hieman useammin? :)

Sellainen vihje YouTubesta, että tämä &mode=related&search= on täysin turha lisämerkkijono linkin loppuun. Tuo tarkoittaa vain sitä, että olette ensin katsoneet jotakin muuta ja sitten löytäneet kyseisen videon. Älkää kopioiko linkkiä osoiteriviltä, vaan kopioikaa se videon vieressä olevasta linkkirivistä. Alla oleva kuva osoittaa tämän paikan.

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#10

Viesti Mika »

Olkaa ystävällisia ja yrittäkää muistaa tämä ketju kirjoittaessanne viestejä. Näin säästätte lukijoiden silmiä (sellaiset vapaat linkit ovat rumia ja sattuvat silmään) ja ylipotkijoiden korjauksia siinä tapauksessa, että linkkinne ovat järjettömän mittaisia merkkijonoja, jolloin ne pitää lyhentää teidän puolestanne ja jolloin ne levittävät sivua ja siten entisestään pahentavat lukunautintoa itse kullekin.

Ehdottomasti käyttäkää aina esikatselua. Aina.


Kun kaikki toimivat näin, on kaikilla mukavaa ja kivaa. :hippy2:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#11

Viesti Mika »

Oikeasti, voisitteko kiinnittää hieman huomiota tähän asiaan? Tämä pienen pieni vaiva vähentää ylipotkijoiden työtaakkaa ja lisää lukumukavuutta kaikille. Kiitos! :)
jkk
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1067
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Upotetut linkit

#12

Viesti jkk »

Ei tuo linkkien upottaminen ole minulle mitenkään helppoa. Se että haen jonkun jonkun sivun hintternetin kätköistä ja kirjoitan lyhyenkin asiasisältöisen viestin on joka jumalan kerta yli tunnin kestävä urakka. Edellisestäkin viestistä jätin aikaa säästääkseni pois linkin hesarin juttuun, koska se olisi sellaisenaan venyttänyt sivun leveyttä.

Tää Thaimaasta hankittu kannettavakaan ei tunnu sopivan mun käteen ollenkaan. Saako kannettavasta otettua tuon oman hiiren pois käytöstä jotenkin? Sormet osuvat siihen vahingossa jatkuvasti.

Se että olen tumpelo ei tietenkään ole yllä pidon vika, kunhan kiukuttelen.. :badgrin: :lol:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Upotetut linkit

#13

Viesti Mika »

Itse asiassa tällä ei ole enää niin suurta merkitystä, sillä uusi lautapohja osaa lyhentää ne linkit itse. Ei se nättiä ole, mutta eivätpähän sivut levene enää (eivätkä edes viestit; tää pohjahan osaa erotella tuonkin!). Ihan rauhassa vaan... 8-)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti bodyguard »

Mika kirjoitti: Oikeasti, voisitteko kiinnittää hieman huomiota tähän asiaan? Tämä pienen pieni vaiva vähentää ylipotkijoiden työtaakkaa ja lisää lukumukavuutta kaikille. Kiitos! :)
Ei lisää lukumukavuutta ainakaan meille tapatalkin käyttäjille kun ne upotetut linkit ei aukea. Oon tästä ennenkin maininnut mutta se on sairaan ärsyttävää kun lukee tapatalkilla jotain kiinnostavaa ketjua ja siinä olisi joku kiinnostava linkki jota klikkaamalla aukeaa sellanen minikuva esim. HS:n etusivusta. Sitten pitäisi koittaa muistaa koneelle päästyään käydä tsekkaamassa ko. linkki.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Upotetut linkit

#15

Viesti Mika »

Tuo on ihan totta, ja olen huomannut saman. Valitettavasti Tapatalk on aika riisuttu tapa selailla Potkua, mikä tietysti on myös sen etukin.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 30 kurkkijaa