Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva

Haku löysi 3 tulosta

Juho
elo 11, 2008, 10.37
Keskustelualue: Sauna
Aihe: Kiertopotku ja sitä tukevat harjoitteet
Vastaukset: 374
Luettu: 42745

Tarkoitin tosiaan ainoastaan säkkiin potkimista painot jaloissa. Ilmaan en itse tykkää etu/etukiertopotkuja tehdä.

Ja tosiaan, se painot jaloissa potkiminen tuntuu alkuun haastavalta, mutta se siinä on ideanakin. Voiman saantii potkuun on alkuun huomattavasti vaikeampaa, mutta kun se onnistuu painot jaloissa, niin onnistuu se ilmankin.

Ja minkäänlaista jalkojen/nivelien kipeytymistä en ole havainnut, eikä kukaan samaa harjoitetta käyttäneistä kavereistanikaan.
Juho
elo 10, 2008, 12.53
Keskustelualue: Sauna
Aihe: Kiertopotku ja sitä tukevat harjoitteet
Vastaukset: 374
Luettu: 42745

Lelu kirjoitti: Ei se muodosta mitään ongelmaa, et ne painot sattuu hengaamaan osuma-alueella (sääressä)? Mun muistaakseni tollaset lisäpainot ei ollu kauheen kovia, joten se ei varmaan oo ongelma, mut kestääks ne sellasta reuhtomista?
Onstin sabesta kwonin vähän laadukkaammat painot, jotka on kyllä reilua hutkimista kestäneet, mitä nyt ompelusaumoista saattaa vähän alkaa ratkeamaan (laitoin rakkolaastaria päälle niin asia korjaantui).

Kyseiset painot saa laitettua säärtä vasten hyvin sillälailla, ettei säkkiä potkaistessa paino-osa tunnu pahasti luuta vasten, vaan painot ovat takana.
Juho
elo 9, 2008, 23.56
Keskustelualue: Sauna
Aihe: Kiertopotku ja sitä tukevat harjoitteet
Vastaukset: 374
Luettu: 42745

Loistavaa voimantuotto- ja nopeusharjoitusta saa, kun heittää jalkoihin parin kilon painot. Potki säkkiä painot jaloissa puoli tuntia, jonka jälkeen vartti ilman.

Suosittelen tarkkailemaan erityisellä huolella tekniikkaa potkiessa painot jaloissa. Saattaa tuntua haasteelliselta, mutta kehityksen huomaa nopeasti - jo muutamien treenituntien jälkeen.

tkd - 1.dan.