Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Show-paini

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Jussi Huusko
kylkeenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2008
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 0

Show-paini

Viesti Jussi Huusko »

En ainakaan löytänyt aiheesta keskustelua. Eli onko joku potkulainen tehnyt joskus? Sisältääkö käyttökelpoisia tekniikoita mielestänne? Omia suosikkejanne? Sana on vapaa, olkaatten hyvä.

Itse olen tehnyt aikoinaan 2003-2004 korvilla Thaimaan Koh Samuilla vajaan vuoden verran. Aloittelin thaibokrailua siihen aikaan siellä ja lenkkeilin useasti yhden kabareen ohi. Jenkkiomistaja oli pistänyt tämän merkille ja yhtenä sunnuntai-iltana kun istuskelin flunssaisena kahvittelemassa hänen mestassaan tuli kysäisemään josko kiinnostaisi tulla seuraavana sunnuntaina painimaan.

No, jäin katselemaan mitä homma oikein pitäisi sisällään ja kun kerran olin jo lupautunut mukaan luonteelleni ominaisesti niin pitihän sitten selvittää illan kulku. Paikka Siam Bar & Grill oli siihen aikaan todella suosittu, yhtenä iltana esiintyi Elvis-imitaattori, yhtenä iltana oli ladyboy kabaree (jossa siis en ollut töissä, kai, en ainakaan tunnusta), parina iltana aivan sattans hyvä filpparishowbändi Ovada joka veti toivebiisin kuin toivebiisin uskomattomalla setillään spagaateineen ja muineen. Ystävystyinkin heidän kanssaan siinä määrin että kun he ovat myöhemmin muuttaneet esiintymään Singaporeen ja Hong Kongiin olen mennyt keikoilleen istumaan iltaa. Yritänpä ettiä jonkun pätkän jos löydän. Löytyhän se: " onclick="window.open(this.href);return false;

Niin ja sen mun duuni, sehän oli sittä ittiään eli öljypainia uikkarit jalassa, kutsuivat mud wrestling nimellä mutta kyllä se enemmän öljyä se lima oli kuin mutaa. Kahta thaikkumimmiä vastaan, jotka bikinisillään hyppelivät kehäköysistä niskaan ja yrittivät naaman päällä istuen saada multa housuja alas jotta pääsevät komentamaan pakaroita avokämmenillä. Me katteltiin showpaini matseja telkkarista ja treenattiin siitä tekniikoita yleisön hauskuuttamiseksi. Ekan illan jälkeen omistaja innoissaan kyseli josko saatais jatkumoa ja niinpä huimalla 500 bahtin per ilta korvauksella (sama palkka kuin mimmeillä, olin heidän suuri sankarinsa tämän vuoksi) sitten tosiaan melkein vuoden kävin painiin. Maanantaisin sitten pidin bokrailu treeneistä vapaan kun diiliin sisältyi rajaton juomaoikeus sunnuntaisin ja tuli eräätkin hauskat jatkot vietettyä porukalla viereisellä Chawengilla. Omistaja itte oli iso piimämahainen perusjenkki joka "tuomaroi" ja juonsi matsit uskomattomalla huumorillaan musta-valkoraitainen paita päällä. Hyvää kuntoilua, otettiin 3 x 5 minuuttia matsia. Ja mimmit siihen päälle 1 vs 1 matseja.

Muistan kun monasti ajattelin, painikaa te poijjaat siellä oluesta tahmeella pubin lattialla lasinsirujen joukossa jonkun luiskaotsan kanssa, minä painin täällä. Ja kun mestassa oli nauhoittavat videosysteemitkin niin pitihän se frendeille lähettää painipätkiäkin tuleen jotta tietäävät munkin painavan hommia tosissaan. Toi 500 bahtia oli kuitenkin jees siihen aikaan kun asuin salilla olevissa bungaloveissa ja treenitkään ei maksanu käytännössä mitään. 2000B/kk kuitenkin syö aika hyvin kun menee paikallisten kans. Ja safkat oli kans ilmasia tai edukkaita tossa Siam Grillillä kun olin kuitenkin tavallaan talon väkee. Ja hyvää olivatkin, perskule.

Sitten tää homma poiki semmosenkin että samat mimmit kävi ottaan thainyrkkeily matseja viereisten baarien kehässä, mutta niillä ei ollu varaa ostaa treenejä niin kävin pitään heitille päivisin välineitä ja matseissa kulmassa jeesimässä. Suurin osa kun oli saarella kuitenkin vanhinta ammattia harjoittamassa ja eivät mitenkään taidokkaita. Laittelivat sitten sapuskoita vastapalvelukseksi.
Jussi Huusko
kylkeenpotkija

Show paini

Viesti Jussi Huusko »

Jussi Huusko kirjoitti: parina iltana aivan sattans hyvä filpparishowbändi Ovada joka veti toivebiisin kuin toivebiisin uskomattomalla setillään spagaateineen ja muineen. Ystävystyinkin heidän kanssaan siinä määrin että kun he ovat myöhemmin muuttaneet esiintymään Singaporeen ja Hong Kongiin olen mennyt keikoilleen istumaan iltaa. Yritänpä ettiä jonkun pätkän jos löydän. Löytyhän se: " onclick="window.open(this.href);return false;
Ja vielä lisää Ovadaa, uskomattoman hienoa katsottavaa livenä:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tossa on muuten paikkana kyseinen Siam Bar & Grill.
Kuvake
Bananas
reiteenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005
Etulaji: Kulttuurinen omiminen
Tykätty: 1 kerran

Show paini

Viesti Bananas »

Jussi Huusko kirjoitti: Sisältääkö käyttökelpoisia tekniikoita mielestänne?
Mut on kerran "lopetettu" Boston Grabillä.
Jussi Huusko kirjoitti: Kahta thaikkumimmiä vastaan, jotka bikinisillään hyppelivät kehäköysistä niskaan
:bow:
Eläintyyli: hainyrkkeily ja kukkopaini

"Bananas on ananas Beellä"
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0

Show paini

Viesti Kalle Koskinen »

Höh, juuri olin viisi kuukautta Thaimaassa, eikä minulla ollut mitään vastaavanlaista kokemusta. Toisaalta olin pääasiassa Bangkokissa ja alueella jossa oli aivan normaali thailainen elämänrytmi, eli ei farangeja.

Kyllä minäkin voisin painia ruokapalkalla, on se tuore thairuoka vaan aika hyvää (varsinkin khau man kai).
Jussi Huusko
kylkeenpotkija

Show-paini

Viesti Jussi Huusko »

Tulee väkisin mieleen Hilu tuosta Semaforin ovelta männävuosina. Jos pitäisi kuvata mitä tekniikkaa teki tuulikaapissa, joka on about 5 metriä pitkä ja kolmisen leveä, niin kyllä menis tonne wrestlingin puolelle että heilahtaa. :lol:

Mitä olette mieltä Gene Le Bellin tekniikkarepertuaarista? Mulla on just kertausluvussa Gene Le Bells's Grappling World, The Encyclopedia of Finishing Holds. Mahtavaa kamaa huumorilla höystettynä.
Kuvake
Nico
munillepotkija
Lauteille: Maaliskuu 2008
Tykännyt: 0

Show-paini

Viesti Nico »

Hieman offtopic mutta :lol:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Andy
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Tykännyt: 103 kertaa
Tykätty: 288 kertaa

Show-paini

Viesti Andy »

WWE on palannut Suomen televisioon. RAW ja Smackdown näkyvät Subilla ja MTV-palvelussa.

https://www.mtv.fi/sarja/raw-10002882

https://www.mtv.fi/sarja/smackdown-10002902
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders