Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

BJJ-kysymys & vastaus

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

BJJ-kysymys & vastaus

#946

Viesti terssi »

Mä en ole varmaankaan taas seurannut scenee tarpeeksi tarkasti, mutta mikäs juttu tämä on?

http://bjjguide.com/
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 190
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

BJJ-kysymys & vastaus

#947

Viesti JanneM »

ALkuvaiheessa oleva BJJn sosiaalinen media. Iha hauska idea.
Espoon jannut asialla.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

BJJ-kysymys & vastaus

#948

Viesti terssi »

Tjoo.. mutta mitä se käytännössä pitää sisällään? Muutakin kuin youtube-linkkejä?
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
MikaR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 980
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Pohjanmaa

BJJ-kysymys & vastaus

#949

Viesti MikaR »

"odottaa kutsua sivulle"

Raportoin kattavasti jos tupaan asti päästävät.
Vasara riivisi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 190
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

BJJ-kysymys & vastaus

#950

Viesti JanneM »

Mä oon tutustunut siihen luvattoman vähän. :(

Ilmeisesti idea on, että porukka alkais jakamaan siellä omia videoitaan ja kävisivät keskustelua niistä siellä. Ilmeisesti myös jonkinlaista verkottumista olis mahdollista harrastaa tuota kautta...
Mikä ettei jos tuo kasvaa kivasti, niin vois vaikka kisoja tuolla mainostaa ja leirejä ja niin edespäin...
Ihan kiva feispuukki...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
J-A
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 159
Lauteille: Joulukuu 2010

BJJ-kysymys & vastaus

#951

Viesti J-A »

Mä en oo tutustunut siihen ollenkaan, kun ei ole tullut sitä hyväksyntää sähköpostiin... :(
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

BJJ-kysymys & vastaus

#952

Viesti steelduck »

Mulle tuli, mutta sivu kaatui loginiin... pitää kokeilla joku päivä uudestaan.
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

BJJ-kysymys & vastaus

#953

Viesti bantza »

Mäkään en oo saanu hyväksyntää sähköpostiin. Ehkä ne kattoo vähän tason mukaan ketä hyväksyy. ;)
Kuvake
akonan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 31
Lauteille: Helmikuu 2005

BJJ-kysymys & vastaus

#954

Viesti akonan »

Moikka!

Oon toinen henkilöistä palvelun takana (http://bjjguide.com/pages/about" onclick="window.open(this.href);return false;).

Lyhykäisyydessään idea on tarjota paikka omalle game planille ja sen muisteluun sekä mahdollisuus löytää uusia tekniikoita kokeiltavaksi.

Kutsuja lähtee vaihtelevalla tahdilla eteenpäin ja mielellämme kuulemme ideoita mihin suuntaan tuota palvelua kannattaa teidän mielestä viedä.

Steelduck - miten kaatui? Kerrotko hieman tarkemmin mitä näit ja koit? :)
J-A
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 159
Lauteille: Joulukuu 2010

BJJ-kysymys & vastaus

#955

Viesti J-A »

bantza kirjoitti: Mäkään en oo saanu hyväksyntää sähköpostiin. Ehkä ne kattoo vähän tason mukaan ketä hyväksyy. ;)
:D

Sit mä en saa sitä koskaan! :D :D
Poista käyttäjä 6113
Viestit tässä aiheessa: 10

BJJ-kysymys & vastaus

#956

Viesti Poista käyttäjä 6113 »

Joo eli yksi kaveri vie mut toistuvasti tonttiin tolla perinteisellä nakkikioskiniskalenkillä. Mikä olisi paras vastaus siihen kun kaveri lähtee sitä niskalenkkiä yrittämään?

Tämä siis lukkopainissa.
Kuvake
MikaR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 980
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Pohjanmaa

BJJ-kysymys & vastaus

#957

Viesti MikaR »

Hyppää selkään, hookit kiinni ja kurista. Toimii ainakin mua vastaan. Joka kerta.
Vasara riivisi
Poista käyttäjä 6113
Viestit tässä aiheessa: 10

BJJ-kysymys & vastaus

#958

Viesti Poista käyttäjä 6113 »

MikaR kirjoitti: Hyppää selkään, hookit kiinni ja kurista. Toimii ainakin mua vastaan. Joka kerta.
Tarkoitatko nyt sitä, kun kaveri on jo vienyt minut maahan, että siitä kiipeäisin selkään ja kuristaisin? Sitähän minä useasti teenkin sitten kun jo ollaan maassa mutta kaveri silti haluaa välttämättä aina käyttää sitä pystypainissa. Kysyinkin sitä, että miten estän vastustajaa viemästä minua maahan sillä niskalenkillä. Aina kun tuo nappaa sen siinä vaiheessa, kun "uimme" clinchissä. Toivottavasti ymmärsit mitä ajan takaa.
J-A
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 159
Lauteille: Joulukuu 2010

BJJ-kysymys & vastaus

#959

Viesti J-A »

Dermosil kirjoitti: Kysyinkin sitä, että miten estän vastustajaa viemästä minua maahan sillä niskalenkillä. Aina kun tuo nappaa sen siinä vaiheessa, kun "uimme" clinchissä. Toivottavasti ymmärsit mitä ajan takaa.
Ootko kokeillu kysyä siltä kaverilta?
Sillä tavalla mä olen viimeaikoina menetellyt, kun joku kokeneempi on mua useamman kerran niputtanu tai ohittanu samalla tekniikalla!
Kysyn miten se sen jutun tekee ja sit miten sen vois estää.

On ne yleensä ollu sen verta reiluja, että on kertonu, mut eipä ne vielä ole oikein toiminu!
Tosin sparrissa kun tarpeeks monta kertaa yrittää, niin eiköhän se jokupäivä onnistu... ;)
Kuvake
MikaR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 980
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Pohjanmaa

BJJ-kysymys & vastaus

#960

Viesti MikaR »

Dermosil kirjoitti:
MikaR kirjoitti: Hyppää selkään, hookit kiinni ja kurista. Toimii ainakin mua vastaan. Joka kerta.
Tarkoitatko nyt sitä, kun kaveri on jo vienyt minut maahan, että siitä kiipeäisin selkään ja kuristaisin?
Ei vaan kun ollaan vielä pystyssä. Silloin kun lähtee vetämään niskalenkkiä, niin liikkeestä kokeile mennä selkään.
Vasara riivisi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 22 kurkkijaa