Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Onko luotiaseharrastus kamppailulaji?

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#106

Viesti Mjölnir »

NagareboshiFin kirjoitti: Eräs asia tässä minun mielessäni tökkii pahasti.
Kun hankit itsellesi ampuma-asetta, esim.pistoolia,
tulee tietenkin hakulomakkeeseen ilmoittaa aseen käyttötarkoitus esim.metsästys tai kilpa-ammunta.
Mietin vain, kuinka monta pistoolin hallussapitolupaa on myönnetty
kamppailutarkoitukseen, tai itsepuolustustarkoitukseen.
Uskoakseni tällaista ei missään ole tapahtunut. Kyllä minua alkaisi pelottamaan, jos näin kävisi. Suunnatkaamme aseemme taivaan lintuihin ja metsien riistaan. Älkäämme sohiko toisiamme.
Omistan itse ampuma-aseita, joten en puhu siten ulkopuolisena.
Mielestäni toisen ihmisen ampumisen opettelu on yhtä kyseenalaista kuin puukottamisen opettelu. Molempia voi tehdä esim perinneharrastustarkoituksena. Tai sitten ei. Paitsi, että puukolla opettelu on kyseenalaisempaa, sillä tekovälineitä saa helpommin käteensä. Ja puukko on vielä vaarallisempi kuin pistooli.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#107

Viesti bodyguard »

NagareboshiFin kirjoitti: Eräs asia tässä minun mielessäni tökkii pahasti.
Kun hankit itsellesi ampuma-asetta, esim.pistoolia,
tulee tietenkin hakulomakkeeseen ilmoittaa aseen käyttötarkoitus esim.metsästys tai kilpa-ammunta.
Mietin vain, kuinka monta pistoolin hallussapitolupaa on myönnetty
kamppailutarkoitukseen, tai itsepuolustustarkoitukseen.
Uskoakseni tällaista ei missään ole tapahtunut. Kyllä minua alkaisi pelottamaan, jos näin kävisi. Suunnatkaamme aseemme taivaan lintuihin ja metsien riistaan. Älkäämme sohiko toisiamme.
Omistan itse ampuma-aseita, joten en puhu siten ulkopuolisena.
Ampuma-aseelle ei voi saada lupaa itsepuolustustarkoitukseen. Ne tarkoitukset joille luvan voi saada löytyy ampuma-aselaista ja muihin tarkoituksiin ei voi lupaa saada.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#108

Viesti Kari Aittomäki »

NagareboshiFin, olet kaikesta päättäen aikuinen ihminen joten tässä tulee tekstiä aikuiselta aikuiselle.
Pistoolien tarkoitus on tappaa ihminen.
Uudenajan käyttötarkoituksiin on lisätty uhkaaminen jota viranomaispuolella käskytykseksi kutsutaan.

Pistooleja liikkuu verrattain paljon eli on vain ajan kysymys, milloin sellasen reikäpää sähtää kohti.
Erästä aktiivista Potkulaista on ammuttu naamaan.
Eli on erittäin perusteltua tutustua aseenkäyttöön kamppailun eli käsikähmän kannalta.

Itse olen sekä kantanut että käyttänyt luotiaseita.
Enkä kykene kokemaan näkemääni luotiaseharrastajien tarjoamaa maailmankuvaa mistäänkohtaa kamppailullisena, siis merkityksessä realistinen kamppailu.
Tännekirjoittelevat ammattilaiset eivät ole aseharrastajia vaan aseenkäytön ammattilaisia jotka treenaavaat kamppailulajeja. Ja rakentavat siltoja meidän amatöörien tallustaa.

Itte en halua enää suunnata asetta viattomaan eläimeen jos ei nyt ihan suuhun tuppaa. Ihmisiä ammuskelisin vaikka huvikseni, on vaan kohtuu rankasti sanktioitu harraste.
Paitsi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Nagareboshi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 183
Lauteille: Syyskuu 2007
Paikkakunta: Spoon River County

#109

Viesti Nagareboshi »

Minä ymmärrän varsin hyvin valmistautumisen aseellista hyökkääjää vastaan, harjoitan sitä itsekin. Viranomaiskäyttö ja siviilin itsepuolustus pitää
silti erottaa toisistaan. Minä tässä sitä ilmiötä pelkään, että mennään USA.n malliin. Ajatellaan, että joka paikka kuhisee piripäitä aseet vyöllä ja että pakko sitä vastaan on puolustautua. Sitten ostetaan isompaa tykkiä.
Ihmisen tulee osata puolustaa ja varjella itseään, mutta kyllä tässä on myös asenteiden kohdalla kunkin mietittävä valintojaan.
Tämä on aihe, josta saisi loputtoman kädenväännön ja asenne tähän aiheeseen vaihtelee yksilön mukaan. Itse olen idealisti ja pyrin aina väkivallattomaan ratkaisuun, tietäen, että omatkin arvoni joskus punnitaan kovalla kädellä.
Tällä foorumilla on kaikkien mahdollisten kamppailu/budolajien harrastajia,
itse olen aikidoka ja pyrin lajini filosofiaa noudattamaan.
"You only live twice. Once when you are born. And once when you look death in the face."
carpenter
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 43
Lauteille: Lokakuu 2007

#110

Viesti carpenter »

planter kirjoitti: :o Perustan 15v kokemukseen Karatesta, jäkeenpäin olen arvioinut asiaa " mitä Karate antoi minulle" kautta. Kyseiset lajit kehittävät persoonallisuutta ympäristötekijöiden kautta, tekijät : opettaja (Sensei, Dojo, kuri, auktoriteetti, sosiaaliset ihmiskontaktit, reiluus, rehteys, hyväksyntä jne..) Nämä keskustelut kuuluisivat ilmeisesti Saunan puolelle.

Kari Aittomäki sai mielenkiintoisen keskustelun aiheen, onko "luotiaseharrastus kamppailulaji", mielestäni olen tuonut sen selkeästi esille "että on".

La 28.7.2007 ampumaradalla SKM:n jälkeen, menimme "tyhjentämään" aseemme, kuinka ollakkaan pari tuttua kaiffaria oli myös ilmestynyt. Otimme pienen skaban, voittona oli kaffia 2,5dl mukiin kaadettuna. Aseina olivat H&K USP 9mm, Tanfoglio 9mm, Jerico 9mm, Margolin 22cal.
Mielestäni tässä 3 - 5 h sessiossa (include SKM) tapahtumassa yhdistyi parhaalla mahdollisella tavalla asekamppailu. :D

En itse koe että minulla olisi koskaan ollut "kukkopoika" syndroomaa, olen ollut aina keskiverto ampuja eli ei ole ollut sellaista aihetta, yritän melkein aina ampua niin hyvin kuin mahdollista, asetan tavoitteita esim 25m matkalta on saatava vähintään 45p/50p jos saan 38p joudun ampumaan lisää. Jos "kukkopoikaa" haetaan kaliiberista joudutte minun suhteeni pettymään, minulla on vain pistoolit max. halk 9mm ja haulikko 12 sekä kivääri max. 7,62.

Ampumaradalla en ole tavannut "kukkopoikia" vaan nöyriä ja "suoraselkäisiä" asekamppailulajin harrastajia, jotka tyypillisesti iloitsevat hyvistä osumista.








Niistä kisoista, hep! Tunnistin ihteni voittajana noista pikku kisoista. Se sun tankkuhan on hyvä peli! Ethän hukannu? Laitetaanhan termarit täyteen kaffetta ja käydään lipastaan oikeen huolella täsä joku lauantai?

Terv jericho mies.
planter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 1676
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#111

Viesti planter »

carpenter kirjoitti:
planter kirjoitti::o Perustan 15v kokemukseen Karatesta, jäkeenpäin olen arvioinut asiaa " mitä Karate antoi minulle" kautta. Kyseiset lajit kehittävät persoonallisuutta ympäristötekijöiden kautta, tekijät : opettaja (Sensei, Dojo, kuri, auktoriteetti, sosiaaliset ihmiskontaktit, reiluus, rehteys, hyväksyntä jne..) Nämä keskustelut kuuluisivat ilmeisesti Saunan puolelle.

Kari Aittomäki sai mielenkiintoisen keskustelun aiheen, onko "luotiaseharrastus kamppailulaji", mielestäni olen tuonut sen selkeästi esille "että on".

La 28.7.2007 ampumaradalla SKM:n jälkeen, menimme "tyhjentämään" aseemme, kuinka ollakkaan pari tuttua kaiffaria oli myös ilmestynyt. Otimme pienen skaban, voittona oli kaffia 2,5dl mukiin kaadettuna. Aseina olivat H&K USP 9mm, Tanfoglio 9mm, Jerico 9mm, Margolin 22cal.
Mielestäni tässä 3 - 5 h sessiossa (include SKM) tapahtumassa yhdistyi parhaalla mahdollisella tavalla asekamppailu. :D

En itse koe että minulla olisi koskaan ollut "kukkopoika" syndroomaa, olen ollut aina keskiverto ampuja eli ei ole ollut sellaista aihetta, yritän melkein aina ampua niin hyvin kuin mahdollista, asetan tavoitteita esim 25m matkalta on saatava vähintään 45p/50p jos saan 38p joudun ampumaan lisää. Jos "kukkopoikaa" haetaan kaliiberista joudutte minun suhteeni pettymään, minulla on vain pistoolit max. halk 9mm ja haulikko 12 sekä kivääri max. 7,62.

Ampumaradalla en ole tavannut "kukkopoikia" vaan nöyriä ja "suoraselkäisiä" asekamppailulajin harrastajia, jotka tyypillisesti iloitsevat hyvistä osumista.








Niistä kisoista, hep! Tunnistin ihteni voittajana noista pikku kisoista. Se sun tankkuhan on hyvä peli! Ethän hukannu? Laitetaanhan termarit täyteen kaffetta ja käydään lipastaan oikeen huolella täsä joku lauantai?

Terv jericho mies.
:p Tervehdys Kaiffari

Kuten huomaat keskustelu aseista käy joskus kuumana, myin tankun kaiffarille, joka muuten oli vasuri. Tänäpäivänä tämä kaiffari ampuu / tähtää oikealta ja ampumatulos on 45 - 50 välillä.

Itse ostin CZ - uudelleen mutta pistooli ampuminen on jäänyt vähiin. 8)

Seuraa Mjölnirin treenipäiväkirjaa saat hieman selville Sotilas(Reserviläis)Krav Magasta.

:) Se skaba oli ihan yes! Me papparaiset pesemme teidät viellä ja joudutte lähtemään Lempäälään päin päänuokkuen 8) !
Mitä kylvät, sitä niität.
carpenter
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 43
Lauteille: Lokakuu 2007

#112

Viesti carpenter »

planter kirjoitti:
carpenter kirjoitti:
planter kirjoitti::o Perustan 15v kokemukseen Karatesta, jäkeenpäin olen arvioinut asiaa " mitä Karate antoi minulle" kautta. Kyseiset lajit kehittävät persoonallisuutta ympäristötekijöiden kautta, tekijät : opettaja (Sensei, Dojo, kuri, auktoriteetti, sosiaaliset ihmiskontaktit, reiluus, rehteys, hyväksyntä jne..) Nämä keskustelut kuuluisivat ilmeisesti Saunan puolelle.

Kari Aittomäki sai mielenkiintoisen keskustelun aiheen, onko "luotiaseharrastus kamppailulaji", mielestäni olen tuonut sen selkeästi esille "että on".

La 28.7.2007 ampumaradalla SKM:n jälkeen, menimme "tyhjentämään" aseemme, kuinka ollakkaan pari tuttua kaiffaria oli myös ilmestynyt. Otimme pienen skaban, voittona oli kaffia 2,5dl mukiin kaadettuna. Aseina olivat H&K USP 9mm, Tanfoglio 9mm, Jerico 9mm, Margolin 22cal.
Mielestäni tässä 3 - 5 h sessiossa (include SKM) tapahtumassa yhdistyi parhaalla mahdollisella tavalla asekamppailu. :D

En itse koe että minulla olisi koskaan ollut "kukkopoika" syndroomaa, olen ollut aina keskiverto ampuja eli ei ole ollut sellaista aihetta, yritän melkein aina ampua niin hyvin kuin mahdollista, asetan tavoitteita esim 25m matkalta on saatava vähintään 45p/50p jos saan 38p joudun ampumaan lisää. Jos "kukkopoikaa" haetaan kaliiberista joudutte minun suhteeni pettymään, minulla on vain pistoolit max. halk 9mm ja haulikko 12 sekä kivääri max. 7,62.

Ampumaradalla en ole tavannut "kukkopoikia" vaan nöyriä ja "suoraselkäisiä" asekamppailulajin harrastajia, jotka tyypillisesti iloitsevat hyvistä osumista.








Niistä kisoista, hep! Tunnistin ihteni voittajana noista pikku kisoista. Se sun tankkuhan on hyvä peli! Ethän hukannu? Laitetaanhan termarit täyteen kaffetta ja käydään lipastaan oikeen huolella täsä joku lauantai?

Terv jericho mies.
:p Tervehdys Kaiffari

Kuten huomaat keskustelu aseista käy joskus kuumana, myin tankun kaiffarille, joka muuten oli vasuri. Tänäpäivänä tämä kaiffari ampuu / tähtää oikealta ja ampumatulos on 45 - 50 välillä.

Itse ostin CZ - uudelleen mutta pistooli ampuminen on jäänyt vähiin. 8)

Seuraa Mjölnirin treenipäiväkirjaa saat hieman selville Sotilas(Reserviläis)Krav Magasta.

:) Se skaba oli ihan yes! Me papparaiset pesemme teidät viellä ja joudutte lähtemään Lempäälään päin päänuokkuen 8) !


:D En muuten asu lempäälässä! Kaffit tulossa,heh!
Juu hyvät skabat oli ja juurikin näin sen pitää mennäkin. En ole mestariampuja jos semmosta onkaan. Oli vain hyvä päivä. Ja ase oli parempi komponentti kun ampuja, eli minä. Laitan uuden haasteen pilke silmäkulmassa CZ vastaan. Lopetin kyllä kaffin juonnin 2,5kk sitten mut käykö limu? Saat toki kaffiakin kun haluat ja häviän sulle.
Ja mitä tulee pappoihin,niin hyvin te vedätte. Ei muutakun kääntölaitteet vartiosta megeen ja vedetään bill thrillit ja el presidentet ja muut kehiin niin pidetään hauskaa! Katsos kun aseet tykkää siitä että niillä ammutaan!

Hep ja moro! 8)
planter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 1676
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#113

Viesti planter »

carpenter kirjoitti:
planter kirjoitti:
carpenter kirjoitti:
planter kirjoitti::o Perustan 15v kokemukseen Karatesta, jäkeenpäin olen arvioinut asiaa " mitä Karate antoi minulle" kautta. Kyseiset lajit kehittävät persoonallisuutta ympäristötekijöiden kautta, tekijät : opettaja (Sensei, Dojo, kuri, auktoriteetti, sosiaaliset ihmiskontaktit, reiluus, rehteys, hyväksyntä jne..) Nämä keskustelut kuuluisivat ilmeisesti Saunan puolelle.

Kari Aittomäki sai mielenkiintoisen keskustelun aiheen, onko "luotiaseharrastus kamppailulaji", mielestäni olen tuonut sen selkeästi esille "että on".

La 28.7.2007 ampumaradalla SKM:n jälkeen, menimme "tyhjentämään" aseemme, kuinka ollakkaan pari tuttua kaiffaria oli myös ilmestynyt. Otimme pienen skaban, voittona oli kaffia 2,5dl mukiin kaadettuna. Aseina olivat H&K USP 9mm, Tanfoglio 9mm, Jerico 9mm, Margolin 22cal.
Mielestäni tässä 3 - 5 h sessiossa (include SKM) tapahtumassa yhdistyi parhaalla mahdollisella tavalla asekamppailu. :D

En itse koe että minulla olisi koskaan ollut "kukkopoika" syndroomaa, olen ollut aina keskiverto ampuja eli ei ole ollut sellaista aihetta, yritän melkein aina ampua niin hyvin kuin mahdollista, asetan tavoitteita esim 25m matkalta on saatava vähintään 45p/50p jos saan 38p joudun ampumaan lisää. Jos "kukkopoikaa" haetaan kaliiberista joudutte minun suhteeni pettymään, minulla on vain pistoolit max. halk 9mm ja haulikko 12 sekä kivääri max. 7,62.

Ampumaradalla en ole tavannut "kukkopoikia" vaan nöyriä ja "suoraselkäisiä" asekamppailulajin harrastajia, jotka tyypillisesti iloitsevat hyvistä osumista.








Niistä kisoista, hep! Tunnistin ihteni voittajana noista pikku kisoista. Se sun tankkuhan on hyvä peli! Ethän hukannu? Laitetaanhan termarit täyteen kaffetta ja käydään lipastaan oikeen huolella täsä joku lauantai?

Terv jericho mies.
:p Tervehdys Kaiffari

Kuten huomaat keskustelu aseista käy joskus kuumana, myin tankun kaiffarille, joka muuten oli vasuri. Tänäpäivänä tämä kaiffari ampuu / tähtää oikealta ja ampumatulos on 45 - 50 välillä.

Itse ostin CZ - uudelleen mutta pistooli ampuminen on jäänyt vähiin. 8)

Seuraa Mjölnirin treenipäiväkirjaa saat hieman selville Sotilas(Reserviläis)Krav Magasta.

:) Se skaba oli ihan yes! Me papparaiset pesemme teidät viellä ja joudutte lähtemään Lempäälään päin päänuokkuen 8) !


:D En muuten asu lempäälässä! Kaffit tulossa,heh!
Juu hyvät skabat oli ja juurikin näin sen pitää mennäkin. En ole mestariampuja jos semmosta onkaan. Oli vain hyvä päivä. Ja ase oli parempi komponentti kun ampuja, eli minä. Laitan uuden haasteen pilke silmäkulmassa CZ vastaan. Lopetin kyllä kaffin juonnin 2,5kk sitten mut käykö limu? Saat toki kaffiakin kun haluat ja häviän sulle.
Ja mitä tulee pappoihin,niin hyvin te vedätte. Ei muutakun kääntölaitteet vartiosta megeen ja vedetään bill thrillit ja el presidentet ja muut kehiin niin pidetään hauskaa! Katsos kun aseet tykkää siitä että niillä ammutaan!

Hep ja moro! 8)
8) Hyvä pointti, en tiedä milloin pääsen pistooliradalle? Sitäpaitsi olimme silloin vetäneet 2h fyysisen harjoituksen SKM, se antoi teille hieman etumatkaa.

Tämä syksy pitäisi mennä osittain metsällä, mutta kyllä varmaan 2 - 3 vkon kuluttua voitaisiin kisailla. Tämä sopii minulle, vaikka ole ampunut CZ on minun pakko saada tulokseksi väh. 40, luotan perusampumataitooni niin paljon. 8)
Mitä kylvät, sitä niität.
carpenter
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 43
Lauteille: Lokakuu 2007

#114

Viesti carpenter »

planter kirjoitti:
carpenter kirjoitti:
planter kirjoitti:
carpenter kirjoitti:
planter kirjoitti::o Perustan 15v kokemukseen Karatesta, jäkeenpäin olen arvioinut asiaa " mitä Karate antoi minulle" kautta. Kyseiset lajit kehittävät persoonallisuutta ympäristötekijöiden kautta, tekijät : opettaja (Sensei, Dojo, kuri, auktoriteetti, sosiaaliset ihmiskontaktit, reiluus, rehteys, hyväksyntä jne..) Nämä keskustelut kuuluisivat ilmeisesti Saunan puolelle.

Kari Aittomäki sai mielenkiintoisen keskustelun aiheen, onko "luotiaseharrastus kamppailulaji", mielestäni olen tuonut sen selkeästi esille "että on".

La 28.7.2007 ampumaradalla SKM:n jälkeen, menimme "tyhjentämään" aseemme, kuinka ollakkaan pari tuttua kaiffaria oli myös ilmestynyt. Otimme pienen skaban, voittona oli kaffia 2,5dl mukiin kaadettuna.









Aseina olivat H&K USP 9mm, Tanfoglio 9mm, Je

Mielestäni tässä 3 - 5 h sessiossa (include SKM) tapahtumassa yhdistyi parhaalla mahdollisella tavalla asekamppailu. :D

En itse koe että minulla olisi koskaan ollut "kukkopoika" syndroomaa, olen ollut aina keskiverto ampuja eli ei ole ollut sellaista aihetta, yritän melkein aina ampua niin hyvin kuin mahdollista, asetan tavoitteita esim 25m matkalta on saatava vähintään 45p/50p jos saan 38p joudun ampumaan lisää. Jos "kukkopoikaa" haetaan kaliiberista joudutte minun suhteeni pettymään, minulla on vain pistoolit max. halk 9mm ja haulikko 12 sekä kivääri max. 7,62.

Ampumaradalla en ole tavannut "kukkopoikia" vaan nöyriä ja "suoraselkäisiä" asekamppailulajin harrastajia, jotka tyypillisesti iloitsevat hyvistä osumista.








Niistä kisoista, hep! Tunnistin ihteni voittajana noista pikku kisoista. Se sun tankkuhan on hyvä peli! Ethän hukannu? Laitetaanhan termarit täyteen kaffetta ja käydään lipastaan oikeen huolella täsä joku lauantai?

Terv jericho mies.
:p Tervehdys Kaiffari

Kuten huomaat keskustelu aseista käy joskus kuumana, myin tankun kaiffarille, joka muuten oli vasuri. Tänäpäivänä tämä kaiffari ampuu / tähtää oikealta ja ampumatulos on 45 - 50 välillä.

Itse ostin CZ - uudelleen mutta pistooli ampuminen on jäänyt vähiin. 8)

Seuraa Mjölnirin treenipäiväkirjaa saat hieman selville Sotilas(Reserviläis)Krav Magasta.

:) Se skaba oli ihan yes! Me papparaiset pesemme teidät viellä ja joudutte lähtemään Lempäälään päin päänuokkuen 8) !


:D En muuten asu lempäälässä! Kaffit tulossa,heh!
Juu hyvät skabat oli ja juurikin näin sen pitää mennäkin. En ole mestariampuja jos semmosta onkaan. Oli vain hyvä päivä. Ja ase oli parempi komponentti kun ampuja, eli minä. Laitan uuden haasteen pilke silmäkulmassa CZ vastaan. Lopetin kyllä kaffin juonnin 2,5kk sitten mut käykö limu? Saat toki kaffiakin kun haluat ja häviän sulle.
Ja mitä tulee pappoihin,niin hyvin te vedätte. Ei muutakun kääntölaitteet vartiosta megeen ja vedetään bill thrillit ja el presidentet ja muut kehiin niin pidetään hauskaa! Katsos kun aseet tykkää siitä että niillä ammutaan!

Hep ja moro! 8)
8) Hyvä pointti, en tiedä milloin pääsen pistooliradalle? Sitäpaitsi olimme silloin vetäneet 2h fyysisen harjoituksen SKM, se antoi teille hieman etumatkaa.

Tämä syksy pitäisi mennä osittain metsällä, mutta kyllä varmaan 2 - 3 vkon kuluttua voitaisiin kisailla. Tämä sopii minulle, vaikka ole ampunut CZ on minun pakko saada tulokseksi väh. 40, luotan perusampumataitooni niin paljon. 8)

Noh, mä voin vetää sen 75 etunojaa ennen ammuntoja. 8) Eli se etumatkoista. Tää ny on semmosta macho bullshittiä kuitenkin.
Jos ammut vaan 40 putoat heti. Jos mulla hoono päivä niin ,mä ostan sulle vaik uuden termarin.

Guns are good, penis is bad!

carpenter
Kuvake
uku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 806
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Espoo

#115

Viesti uku »

Jaa-a, tätäkö tää nykyään (kin) on. Aseet rules, yeah!

Vaikka omistan luvat muutamaan tussariin, ei voisi vähempää kiinnostaa. Seitsemän vuotta sitten olen viimeksi ampunut, enkä halua uudestaan vetää varovasti liipaisimesta, koska siinä ei ole mitään järkeä. Joka aseilla ylpeilee, saa mun puolesta painua takaisin sinne junttikellariin. Ammattien puolesta niitä ikävä kyllä tarvitaan, mutta nämä paikalliset hillbillyt, jotka niillä retostelevat ovat aika säälittäviä.

Jos työksenne tai metsästyksen vuoksi ette joudu kantamaan asetta, lopettakaa luotiaseiden kanssa pelleily.

Gassho.

P.S. Mika tai muut, älkää nyt tätä (kin) moderoiko ja poistako.
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

#116

Viesti Kyynikko »

uku kirjoitti: P.S. Mika tai muut, älkää nyt tätä (kin) moderoiko ja poistako.
Taitaa olla turha pyyntö. Onneksi.

Olipas todella zen.

Tuo viesti nimittäin :smt072

Onnekseni en ole mielestäni keneltäkään huomannut mitään epäasiallista kommentointia aseista tällä palstalla. Ukua lukuunottamatta.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#117

Viesti bodyguard »

uku kirjoitti: Jos työksenne tai metsästyksen vuoksi ette joudu kantamaan asetta, lopettakaa luotiaseiden kanssa pelleily.
:roll:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
planter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 1676
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#118

Viesti planter »

uku kirjoitti: Jaa-a, tätäkö tää nykyään (kin) on. Aseet rules, yeah!

Vaikka omistan luvat muutamaan tussariin, ei voisi vähempää kiinnostaa. Seitsemän vuotta sitten olen viimeksi ampunut, enkä halua uudestaan vetää varovasti liipaisimesta, koska siinä ei ole mitään järkeä. Joka aseilla ylpeilee, saa mun puolesta painua takaisin sinne junttikellariin. Ammattien puolesta niitä ikävä kyllä tarvitaan, mutta nämä paikalliset hillbillyt, jotka niillä retostelevat ovat aika säälittäviä.

Jos työksenne tai metsästyksen vuoksi ette joudu kantamaan asetta, lopettakaa luotiaseiden kanssa pelleily.

Gassho.

P.S. Mika tai muut, älkää nyt tätä (kin) moderoiko ja poistako.
:( höpön höpön höpö
Mitä kylvät, sitä niität.
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#119

Viesti Ralle Ryökäle »

Jätänkin täten rakkaimman harrastukseni ja myyn kaikki aseet pois! :lol: Kiitti, nyt mä sen tajusin!

"Teuvo rakastaa kaikkia
Aseet heitetään roskiin
Roskissa niiden paikka on"
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#120

Viesti YJT »

uku kirjoitti: Joka aseilla ylpeilee, saa mun puolesta painua takaisin sinne junttikellariin. Ammattien puolesta niitä ikävä kyllä tarvitaan, mutta nämä paikalliset hillbillyt, jotka niillä retostelevat ovat aika säälittäviä.
Ilmeisesti näet aseista ja ampumisesta keskustelun ylpeilemisenä ja retostelemisena? Varmaan suhtaudut samalla tavalla myös kamppailulajeihin ja niistä keskusteluun?

Vai oliko tarkoituksena sanoa, että mikäli joku ylpeilisi aseilla, niin voisi mennä... ?
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa