Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuolla haaste-ketjussa kehoitettiin tekemään tänä päivänä jotain normaalista poikkeavaa. Tein sen musiikin puolella ja kuuntelin hetken aikaa konemusiikkia. Yhdestä kappaleesta jopa pidinkin (jollain tavalla)
Kalle Koskinen kirjoitti:
EDIT: Ylläpito, ottaisitteko nuo saatanan kirosanafiltterit pois? Tämä on jo aika lailla syvimmän anaalin syövereistä. Visvaisen sellaisen.
Omat => Asetukset => Viestien näyttö => Käytä sanojen sensurointia => Kyllä/Ei
Jussi Häkkinen kirjoitti:
DesertPlanet - Return of the Ninja Droids
Videoa myöten hiottu mestariteos.
Heh, tästä olen itsekin pitänyt aina, liekö syynä se että salainen rakastajani on NES.
Säälittäväähän tämä on, mutta nyt pitää kuunnella hikisiä sampleja Cannibal Corpsen tulevalta levyltä. Pieniä pätkiä, mutta kuulostaa helvetin hyvälle! Linkki. Tässä sitä sitten odotellaan Maaliskuun keikkaa vesi kielellä ja tippa teron päässä. Kappaleiden nimetkin lupaavat hyvää, mutta ekan biisin nimi häiritsee. Mitäpä papit muka sodomiasta tietäisivät...
Desecration.
Uusi brutaali death metal yhtye läjähti eteen ja pitäähän sitä testailla. Ihan hyvin pistää menemään ainakin MySpace kaman mukaan. Viimme päivinä taas brutaali kuolo ollut kovassa huudossa. Deamonin Descend Dethrone tietysti ollut suurin suunnannäyttäjä näinä päivinä. On se vaan niin loistava levy ettei rajaa.
Doomin puoleltakin on uutisia hieman. Näköjään Candlemass on julkaissut uuden Epn, joka sisältää pari uutta biisiä ja sitten liudan vanhoja. Joskus voisi ne kaksi kuunnella, koska Candlemassin vanhempien levyjen kova fani olen, joten pitää aina toivoa että vanhaan suuntaan on menty. Uuden laulajan kanssa tosin vielä epätodennäköisempää.
Spottasin muuten Firebox netstoresta pari hienoa paitaa. Revengen paita on siis kyseessä. Harmittaa, että pitkähihaisia on vain L ja Xl mallia ja tuota lyhythihaista on se M joka onkin minun mallia. Jos ehkä ostaisi itelle tuollaisen joululahjaksi
Minazki kirjoitti:
Spottasin muuten Firebox netstoresta pari hienoa paitaa. Revengen paita on siis kyseessä. Harmittaa, että pitkähihaisia on vain L ja Xl mallia ja tuota lyhythihaista on se M joka onkin minun mallia. Jos ehkä ostaisi itelle tuollaisen joululahjaksi
Revengen paidat ovat hienoja ja niitä minulla taitaa olla neljä kappaletta. Jokaisesta kolmesta levystä siis löytyy teemaa paitoihini ja uusimpana ostoksena on tämä huppari, joka on tälläkin hetkellä päälläni. Silloin tällöin tarkastan Fireboxin sivut uusien Revengen paitojen takia, mutta nyt oli mennyt ohi. Kaipa se uusi T-paita pitää tilata. Kiitoksia vinkistä.
Catamenia - Teuvo Maanteiden Kuningas
[youtube][/youtube]
Kuullostaa kyllä niinkuin koko biisi olisi aivan läpällä vedetty ja miksei olisikin. Kyllähän tämänkin kuuntelee, mutta alkuperäinen vaan iskee kovemmin.
Jos jotain kiinnostaa Doom niin varsin vahvan ehdokkaan heitän peliin. Deadmask. Tämä on hieman erillaista kuin tavallinen doom, tietysti riippuen mikä on käsitys doomista. Minusta todella hienosti laulaa tämä nainen, vaikka aluksi se pientä nihkeyttä aiheutti. Kitarat myös tuovat loistavaa melodiaa peliin. Hienoa.
[youtube][/youtube] Joe Satriani - Surfing with the Alien. Son vaan niin mahrottoman hyvä. [youtube][/youtube] Notkea Rotta - Sadistiset Fabiot Mahdottoman hieno kappale.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS