Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

jukka mäkynen
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Elokuu 2008

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#31

Viesti jukka mäkynen »

ensimmäinen viestini...
multa varastettiin työkalut,joiden arvo oli noin 25000-30000mk,siis markka-aikana.
poliisi pysytti liikennerikkomuksesta ja kun selvis nimi,niin kysyi onkos multa varastettu työkaluja? oli poliisilaitoksella työkaluja,jossa mun nimi.
otin selvää ja olihan niitä...
narkkipaskiainen oli myynyt ne eteenpäin jollakin parillasadalla markalla,eikä mulla ollut vakuutusta.
:badgrin:
mutta tarinan opetus on se, että:
joskus se mulukku tulee mua vastaan ja katuu varkauttaan... :evil:
kaskun on käsi murtunut,on niin hankalaa... :D
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#32

Viesti mikjum »

Ensimmäinen autoni (Opel Kadett) vietiin muistaakseni kesällä 2001. Poliisit soittivat viiden aikaan aamuyöllä ja kyselivät, onko mulla punainen Kadetti. Vastasin myöntävästi ja kertoivat, että nyt se on rusinana ojan pohjalla toisella puolella kaupunkia.

Turun YO-kylässä asuessa autossani käytiin miltei koko ajan. Ekalla kerralla vietiin halvat kaiuttimet. Soitinta oli yritetty repiä paikoiltaan, mutta olivat tunarit saaneet sen vain rikottua. Seuraavalla kerralla vietiin kajarit taas. Tämän jälkeen en enää asentanut moisia sinne, enkä muutenkaan pitänyt mitään arvokasta auton sisällä. Silti siellä muutamaan otteeseen käytiin. YO-kylästä pois muuttamisen jälkeen ei autoissa ole käyty.

Aurinkolaseja meni yhteen aikaan parit aina joka kesän aikana. Niinpä en koskaan olekaan ostanut mitään kalliita laseja. Nykyään olen saanut ne säilymään pidempään. Viimeiset katosivat muuten Puolassa 2007. Saman päivän aikana kun olin ne ostanut :p
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#33

Viesti Jarppa »

kamppaaja kirjoitti:
Jarppa kirjoitti: Mistä tuleekin mieleen, että multa on polkupyörästä varastettu satula. Kys. polkupyörällä ajo sen jälkeen ei enää onnistunut.
Mutta kokeilit kuitenkin?
En uskaltanu, tanko oli ruosteessa. Ois liian härskiä kuolla verenmyrkytykseen, joka ois tullut ruosteisesta tangosta hanurissa. :lech:
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#34

Viesti L.K. »

jukka mäkynen kirjoitti: ensimmäinen viestini...
multa varastettiin työkalut,joiden arvo oli noin 25000-30000mk,siis markka-aikana.
poliisi pysytti liikennerikkomuksesta ja kun selvis nimi,niin kysyi onkos multa varastettu työkaluja? oli poliisilaitoksella työkaluja,jossa mun nimi.
otin selvää ja olihan niitä...
narkkipaskiainen oli myynyt ne eteenpäin jollakin parillasadalla markalla,eikä mulla ollut vakuutusta.
:badgrin:
mutta tarinan opetus on se, että:
joskus se mulukku tulee mua vastaan ja katuu varkauttaan... :evil:
kaskun on käsi murtunut,on niin hankalaa... :D
Islamin lain alla nää tunnistais helpommin. Osais aina varoa yksikätisiä venkuloita.. :D
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#35

Viesti ollih »

Ronin kirjoitti:
ollih kirjoitti:Muutama viikko sitten pöllittiin kaks meikäläisen kauluspaitaa mutsin takapihalta pyykkinarulta roikkumasta. Ja nämä kaksi paitaa olivat siis muiden vaatteiden seassa, eli läheskään kaikkea ei oltu viety. Tässä siis tuskin oli kyse siitä, että joku näitä oikeasti tarvitseva olisi ollut asialla, sillä silloin olisi varmaan lähtenyt myös sukat, housut ynnä muut.

Kuka pipari pöllii toisen kledjut?
Ehkä joku saman kokoinen oli kännissä räveltänyt makkaraperunansa syliinsä ja tarvitsi vain pikaisesti uuden paidan?
Ja siihen toiseen paitaan pyyhki varmaan sitten suunsa?
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
Bananas
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 488
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wild Wild Ouest
Etulaji: Kulttuurinen omiminen

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#36

Viesti Bananas »

Multa varastettiin joskus 90-luvun hulluina vuosina Himoksella lumilauta, jonka olin heittänyt päivän päätteeksi lukitsematta hankeen ravintolan eteen. Varkaan kannalta oli harmi, että kyseinen lauta oli muutenkin palvellut viimeisen laskunsa.

Vain hiukan aiemmin oli siteistä irronnut taas yksi ruuvi, ja toisessa siteessä oli nyt enää yhdet ehjät jengat. Lisäksi olin laskenut kivikossa kaksi kokopohjan naarmua ytimeen asti. Lauta oli kyllä päälisin puolin kalliin näköinen, joten erehdys oli ymmärrettävä. Luultavasti sen olisi löytänyt pari viikkoa myöhemmin myynnissä jostain Itä-Helsingin käytettyjä lautoja myyvästä liikkeestä, jos sitä nyt kukaan enää kunnostettavaksi huoli.

Yksi fillarikin on varastettu. Varkaan tiedän, mutta kun varsinaisia todisteita ei ollut, ja pyörä oli myös täysin palvellut, niin jätin asian siihen.
Eläintyyli: hainyrkkeily ja kukkopaini

"Bananas on ananas Beellä"
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#37

Viesti kamppaaja »

Multa pöllittiin tänään muutamat kalsarit ja sukat pyykkinarulta. Että joku viitsiikin...
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#38

Viesti TimoS »

Tuossa joskus muutama vuosi sitten olin Irlannissa lomailemassa ja olin juuri ennen bussiin nousua tarkistanut, että lompakko on mukana. Noustaan bussiin ja ollaan ajettu muutama minuutti kun tajuan, että jumaleissön, nyt on lompakko hukassa! No ei muuta kuin kuskin juttusille. Se pysäytti bussin ja kävelin siitä takaisin siihen kylään josta olin lähtenyt. Lompakkoa ei löytynyt mistään! Eipä meinannut tulla uni silmään sinä yönä, vaikka kotiväki lähettekin Western Unionin kautta mulle käteistä. Siitä reissusta opin sen, että jos/kun noita luottokortteja on enemmän kuin yksi mukana, niin AINA pitää ne eri paikoissa (esim. yksi majapaikassa)

Ai niin ja onhan noita fillareita minultakin pöllitty. Yksi on taidettu viedä jopa kahteen kertaan
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#39

Viesti cyt »

Minulta pöllittii kerran uudet lenkkarit pukukopista. Jouduin sitten zoreilla kävelemään kotiin 2 km 20 asteen pakkasessa ja lumimyrskyssä. Ei ollut kovin ihana kokemus. :(
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#40

Viesti IIsakki »

cyt kirjoitti: Minulta pöllittii kerran uudet lenkkarit pukukopista. (
Ainakin yksi uusi farkkutakki lähtenyt tyylilllä tämä. Yksi syyn mInkä takia en koskaan jätä mitään kamppeitani pukukoppiin..
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#41

Viesti McKe »

Kirvelevin varkaus kävi kun olin about 12 v. Kallein lahja mitä ikuna olin saanut, uusi nokian 6110 pöllittiin jalkapallotreeneissä kun olin sen ehtinyt jo 4 päivää omistaa. Varas kyllä löytyi varsin pian, vaan ei todisteita. Sille tielleen jäi. Oli siinä vähän suru puserossa. Oli penkillä verkkatakin taskussa, samalla penkillä oli muidenkin takkeja ja jokaisen taskussa puhelin ja rahaa. Muilta ei lähtenyt mitään. Olisi edes ollut äijä se varas, vaan ei pikkutyttöjä kehtaa turpaan koppasta. :smt076

Muutama vuosi sitten oltiin kaveriporukalla nummirockissa. Meillä oli asiaan kuuluvat grillausvehkeet ja muutama kokoontaitettava tuoli mukana. No tuolit oli mallia halpa ja pari sellaista saatiin hajotettua jo heti ekana iltana, toinen lahosi alta, toisella pystyi istumaan hyvin varovasti. Normaalisti pakattiin kaikki rojut autoon lukkojen taa kun lähdettiin bändiä katsastamaan, vaan kerran jätettiin ne lahot tuolit pihalle ja tuumattiin etteipä varas noista paljon kostu. No keikan jälkeen tultiin takaisin ja naurettiin kun huomattiin että tuolit tosiaan oli kadonneet. Grillailtiin ja tsillailtiin hetki ja lähdettiin takaisin alueelle. Naurettiin aivan kippurassa kun tultiin teltoille, joku oli tuonut tuolit takaisin ja kirjoittanut hiilellä niihin "HOMOT!".
Aina ei voi voittaa. :D
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#42

Viesti Jukka Suominen »

Minulta vietiin toissaviikolla maastopyörä, hyvin vuoden palvellut ja varsin hieno sellainen. En oikein tiedä miten nuo sitten pitäisi lukita, oli rungon ja etupyörän kautta pyörätelineessä kiinni aika järeällä vaijerilukolla. Vaikka kyllähän nuo poikki saa jos on alan miehiä. Ihmettelen vaan miten on onnistunut siinä keskellä vilkkainta iltaa julkisella paikalla, Liikuntakeskus Sykkeen edessä. Kyllä silloin v1tutti melko raskaasti (ja vieläkin) kun totesin rikoksen tapahtuneen. Mielessä pyöri monenlaisia väkivaltaskenaarioita joita toteuttaisin kyseisin nilkin mahdollisesti tavatessani pyöräni päältä. Pidän kyllä varkaita melkolailla alimpana ihmis saastana joilta olen ainakin itse poistanut ihmisoikeudet, korkeintaan sellaisen kunnian heille myönnän että saavat toimia realistisena harjoitusalustana kun tuota nyrkkeilysäkkiä ei ole tullut kotiin hankittua.
Miliisille rikosilmoitus ja vakuutteluyhtiölle ilmoitus. Tuskin saan pennin latia tai yhtään mitään vastausta ikinä, mutta toimitaan nyt niinkuin Kunnon Kansalainen ja täytetään kiltisti niitä kaavakkeita.
Ei varmaan kannata sitä 1k EUR maastopyörää edes Tampesterissa omistaa, ellei sitten joka päivä kiikuta pyörää asuntoonsa sisälle. Vai mitä olette mieltä?
anton
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 331
Lauteille: Elokuu 2005

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#43

Viesti anton »

"Kadotin" lompakon hyppyselliselle yön timoja.
Tuntomerkit, yhdeltä puuttuu hampaat.
Saa palauttaa ( siis lompakon ).

nimim. 6 vs 1 humalainen ja tietysti takaapäin :?
- Jyri Asikainen

Normalisoin.
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#44

Viesti heian »

Multa varastettiin kerran treenien aikana pukukopista pipo. :? Pipo oli muitten vaatteitten välissä. Mitään muuta ei viety. Liekkö varkaan korvia paleltanu, kun on asioikseen vain pipon vienyt.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Mitä kaikkea olet kadottanut tai sinulta on varastettu?

#45

Viesti Elina »

hassuttelija kirjoitti: Minulta vietiin toissaviikolla maastopyörä, hyvin vuoden palvellut ja varsin hieno sellainen. En oikein tiedä miten nuo sitten pitäisi lukita, oli rungon ja etupyörän kautta pyörätelineessä kiinni aika järeällä vaijerilukolla. Vaikka kyllähän nuo poikki saa jos on alan miehiä. Ihmettelen vaan miten on onnistunut siinä keskellä vilkkainta iltaa julkisella paikalla, Liikuntakeskus Sykkeen edessä. Kyllä silloin v1tutti melko raskaasti (ja vieläkin) kun totesin rikoksen tapahtuneen. Mielessä pyöri monenlaisia väkivaltaskenaarioita joita toteuttaisin kyseisin nilkin mahdollisesti tavatessani pyöräni päältä. Pidän kyllä varkaita melkolailla alimpana ihmis saastana joilta olen ainakin itse poistanut ihmisoikeudet, korkeintaan sellaisen kunnian heille myönnän että saavat toimia realistisena harjoitusalustana kun tuota nyrkkeilysäkkiä ei ole tullut kotiin hankittua.
Miliisille rikosilmoitus ja vakuutteluyhtiölle ilmoitus. Tuskin saan pennin latia tai yhtään mitään vastausta ikinä, mutta toimitaan nyt niinkuin Kunnon Kansalainen ja täytetään kiltisti niitä kaavakkeita.
Ei varmaan kannata sitä 1k EUR maastopyörää edes Tampesterissa omistaa, ellei sitten joka päivä kiikuta pyörää asuntoonsa sisälle. Vai mitä olette mieltä?
No, minultahan varastettiin lukittu pyörä valaistusta kotipihasta tuossa reilu vuosi (vai kaksi vuotta?) sitten. Tosin kyse oli reilun 300 euron pyörästä - ei mistään huippuvehkeestä. Harmittihan sekin silti. Vakuutusyhtiöstä sain korvausta 160 euroa, koska pyörä oli jo kolmisen vuotta vanha.

Kieltämättä tuli vähän mietittyä, miten rankoisin sitä varasta, jos sattuisin pyöräni näkemään jonkun seurassa. Uuden pyöräni vienkin aina kellarin portaita alas saakka, kahden lukitun oven taakse.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eppu ja 102 kurkkijaa