Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt vähän jännittää

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Nyt vähän jännittää

#1

Viesti Elina »

Aloitetaanpas ketju jännittämiselle :smt003 Vaikka nyt kovasti on panostettu siihen, ettei jännitetä turhia, niin jos jännittää, niin avautuminen varmaan helpottaa. Tai sitten ei. Mutta muut sitten tietää, jos on jännittänyt. Joskus. Ehkä ne voi käyttää sitä aseena myöhemmin, ehkä ei. Mutta ei jännitetä sitä, ja otetaan riski. :smt003

Mua jännittää, kun huomenna surffailen autolla yksin TRE-HKI (ja siellä Mäkelänrinne-Haaga-Tapiola -akselilla), ilman karttaa, oman pään sisällä olevan Helsingin kartan kanssa. Luojan kiitos Mäkelänrinne on Käpylän lähellä ja Haaga lähellä Hartwall-areenaa, muuten olisin jo aika pahasti paniikissa :smt003 Tapiola hiukan jännittää, mutta se on onneksi siellä Westendin lähellä ja jos menen ohi, tulen Lauttasaareen, joka on tuttu paikka :smt003

On tämä kauheata.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt vähän jännittää

#2

Viesti DeusVult »

Tahtoisin huomauttaa, että Tapiola ei ole Helsingissä :D

Mua jännittää aina kun pitää soittaa puhelimella johonkin. Yritän yleensä välttää moisia tilanteita. :oops:
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt vähän jännittää

#3

Viesti Sitav Abdullah »

Jännittää jokusen tuleva matsi :D .Elina, muuten jos eksyt niin muista, että stadilaiset kyllä ohjeistavat :D .
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Nyt vähän jännittää

#4

Viesti Elina »

Ei tartte auttaa! :D Mä soitan sitten äitille, jos tulee hätä!!!
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt vähän jännittää

#5

Viesti Sitav Abdullah »

Elina kirjoitti: Ei tartte auttaa! :D Mä soitan sitten äitille, jos tulee hätä!!!

:D reps :lol:
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

Re: Nyt vähän jännittää

#6

Viesti Vlad Tepes »

Minua jännittää herätä aamulla. Mikä lie päivä taas tulossa.
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Re: Nyt vähän jännittää

#7

Viesti IIsakki »

Elina kirjoitti: Ei tartte auttaa! :D Mä soitan sitten äitille, jos tulee hätä!!!
:D kyllä äiti tietää :D
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

Re: Nyt vähän jännittää

#8

Viesti SkaNestori »

DeusVult kirjoitti: Mua jännittää aina kun pitää soittaa puhelimella johonkin. Yritän yleensä välttää moisia tilanteita. :oops:
Luulin olevani yksin!

Mutta en kyllä ole varma että jännittääkö vai kyrsiikö se. Ehkä ne tunteet kulkee käsi kädessä tässä tapauksessa.
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

Re: Nyt vähän jännittää

#9

Viesti Vlad Tepes »

SkaNestori kirjoitti:
DeusVult kirjoitti: Mua jännittää aina kun pitää soittaa puhelimella johonkin. Yritän yleensä välttää moisia tilanteita. :oops:
Luulin olevani yksin!

Mutta en kyllä ole varma että jännittääkö vai kyrsiikö se. Ehkä ne tunteet kulkee käsi kädessä tässä tapauksessa.
Siihen tottuu, jos joutuu soittamaan paljon. Minua jännitti keväällä töissä, kun piti soitella Afrikkaan ihmisille jotka osasivat toooodeella huonosti englantia.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Re: Nyt vähän jännittää

#10

Viesti Tyttö »

Elina kirjoitti: Tapiola hiukan jännittää, mutta se on onneksi siellä Westendin lähellä ja jos menen ohi, tulen Lauttasaareen, joka on tuttu paikka :smt003
Riippuu tietysti siitä, mistä suunnasta olitkaan tulossa... :D

Itse asiaan. Aikanaan jännitti kovasti koulussa muun muassa esitelmien pito. Kädet tärisi, ääni tärisi, jalat ei meinanneet pysyä alla. Nykyään en enää paljoa jännittele esiintymisiä, kaipa töiden puolesta siihen on jo tottunut.
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt vähän jännittää

#11

Viesti Paappa »

Minua jännittää se, että maanantaina pitäisi olla kouluttamassa ja perjantaina meni tietokone juntturaan. Voi käydä niin, että joudun improvisoimaan. Sähköpostin palvelujen tuottaja vaihtui, piti päivittää tietoturvaa ja Office-ohjelmia päivitettiin. Tulos: sähköposti ei toimi, jos verkko on kytketty kone takkuaa eikä yksikään Office-ohjelma aukea normaalisti.

Siis normaali it-projekti.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Layne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 305
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Nummela

Re: Nyt vähän jännittää

#12

Viesti Layne »

SkaNestori kirjoitti:
DeusVult kirjoitti: Mua jännittää aina kun pitää soittaa puhelimella johonkin. Yritän yleensä välttää moisia tilanteita. :oops:
Luulin olevani yksin!

Mutta en kyllä ole varma että jännittääkö vai kyrsiikö se. Ehkä ne tunteet kulkee käsi kädessä tässä tapauksessa.
Tässä kolmas samanlainen. Tilanteen ärsyttävyyttä lisää vielä se, jos toisen osapuolen sanoista ei saa kunnolla selvää ja joutuu monta kertaa hokemaan: "Anteeksi, voitteko toistaa" kuin mikäkin pölvästi.
Splice the Main Brace!

"Jos tämä olisi selvä kaikille, olisi helpompi jatkaa keskustelua." - Jyrki Katainen
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Re: Nyt vähän jännittää

#13

Viesti Nade »

Layne kirjoitti:
SkaNestori kirjoitti:
DeusVult kirjoitti: Mua jännittää aina kun pitää soittaa puhelimella johonkin. Yritän yleensä välttää moisia tilanteita. :oops:
Luulin olevani yksin!

Mutta en kyllä ole varma että jännittääkö vai kyrsiikö se. Ehkä ne tunteet kulkee käsi kädessä tässä tapauksessa.
Tässä kolmas samanlainen. Tilanteen ärsyttävyyttä lisää vielä se, jos toisen osapuolen sanoista ei saa kunnolla selvää ja joutuu monta kertaa hokemaan: "Anteeksi, voitteko toistaa" kuin mikäkin pölvästi.
Tuohon auttaa se, kun alkaa puhumaan itse hyvin hiljaa. Olen huomannut, että jos pyytää toistamaan, se ei oikeastaan auta mitään, koska ihmiset aivan yhtä hiljaisella äänellä toistavatkin.
Keksin kerran sen, että kun alan itse puhumaan tuskin kuultavalla äänellä eikä se toinen oikein kuule, niin tämä joka ei meinaa kuulla alkaa automaattisesti korottamaan ääntään. Sitten keskustelu sujuu. Ja taas jos alkaa kuuluvuus heiketä tekee saman uudelleen ja saa sieltä toisesta päästä hienosti volyymin kohoamaan.
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Re: Nyt vähän jännittää

#14

Viesti heian »

Minua nyt jännittää aina ihan kaikki. :D

Nyt jännittää se, että onnistuuko koiran astutus ja saadaanko pentuja. Ja huomenna pitäis vetää liikuntatunti eskareille. Se tunti tosin on suunniteltu niin hyvin, että eiköhän se tuntikin mee hyvin. 8-)
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Re: Nyt vähän jännittää

#15

Viesti fatman »

Olen jossain määrin kokonaisvaltaisesti jännittäjätyyppiä. Etenkin sosiaaliset tilanteet, jopa tutut sellaiset, mutta erityisesti hieman normaalista poikkeavat jännittävät. Välillä jopa aivan helvetisti.
Esimerkiksi eiliset kekkerit jänskättivät melkoisesti. Tuntemattomia ihmisiä oudossa tilanteessa, minä kun yleensä missään juhlissa ja kemuissa pyöri.

Esiintyminen, joka allekirjoittaneella tarkoittaa tällä hetkellä yleensä ryhmäliikuntatuntien ohjaamista, jännittää aina. Tänään on esimerkiksi pumpinveto klo 16.30 alkaen ja vatsa on jo nyt kipeä. Tällä kertaa osasyy on uudessa ohjelmassa, jonka aion kompuroida nyt ensimmäistä kertaa läpi, mutta tuntemukset saattavat olla samanmoiset tutullakin ohjelmalla.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 105 kurkkijaa