Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hupikuvia II

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Hupikuvia II

#1651

Viesti Aleksi T »

Kuva
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 219
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hupikuvia II

#1652

Viesti bodyguard »

Kuva

:smt003

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Hupikuvia II

#1653

Viesti MtJ »

Nää on jotenkin niin hitto vie koukuttavia... Mä en voi mitään, mutta tää pisti vähän hihityttämään näin väsyneenä iltasella;

Kuva

:smt003
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Hupikuvia II

#1654

Viesti T-T »

Kuva

ilmeisesti aika vanha, mutta sattui ruudulle ja laittoi kyllä naurattaan. :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hupikuvia II

#1655

Viesti Mika »

:smt003

Tuota pitääkin kokeilla... :badgrin: :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 219
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hupikuvia II

#1656

Viesti bodyguard »

Luuletko että jotakuta elämäänsä kyllästynyttä parkkipirkkoa kiinnostaa alkaa tutkimaan noita lappuja? Lyö sakon ikkunaan ja sitten saat valituksella osottaa että sulla oli se pysäköimiseen oikeuttava lipuke.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hupikuvia II

#1657

Viesti Mika »

No, mitä luultavimmin noin uskoakseni kävisi. En siis tosissani ollut mainitessani kokeilevani tuota. Huumoristahan tässä nyt edelleen on kyse. :lol: :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Hupikuvia II

#1658

Viesti Totte »

Ja todennäköisesti laissa lukee jossain että sen pitää olla selkeästi esillä, joten vaikka se löytyykin tuosta kasasta niin se on silti sakon paikka.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Hupikuvia II

#1659

Viesti Point »

Totte kirjoitti: Ja todennäköisesti laissa lukee jossain että sen pitää olla selkeästi esillä, joten vaikka se löytyykin tuosta kasasta niin se on silti sakon paikka.
Niin taitaa olla.. Ainakin tapauksissa, jossa asukaspysäköintilappu on ollut väärässä paikassa, on saatu sakkoja... :(
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hupikuvia II

#1660

Viesti Totte »

Point kirjoitti:
Totte kirjoitti: Ja todennäköisesti laissa lukee jossain että sen pitää olla selkeästi esillä, joten vaikka se löytyykin tuosta kasasta niin se on silti sakon paikka.
Niin taitaa olla.. Ainakin tapauksissa, jossa asukaspysäköintilappu on ollut väärässä paikassa, on saatu sakkoja... :(
Itse olen elänyt siinä käsityksessä, ja olen saanut käsitykselleni vahvistusta, että Suomen laki ja sen tulkinta on aika hyvä kitkemään tällaiset saivarteluperseilyt pois.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Hupikuvia II

#1661

Viesti Point »

Totte kirjoitti:
Point kirjoitti:
Totte kirjoitti: Ja todennäköisesti laissa lukee jossain että sen pitää olla selkeästi esillä, joten vaikka se löytyykin tuosta kasasta niin se on silti sakon paikka.
Niin taitaa olla.. Ainakin tapauksissa, jossa asukaspysäköintilappu on ollut väärässä paikassa, on saatu sakkoja... :(
Itse olen elänyt siinä käsityksessä, ja olen saanut käsitykselleni vahvistusta, että Suomen laki ja sen tulkinta on aika hyvä kitkemään tällaiset saivarteluperseilyt pois.
Varmaan. Nyt en muista Saiko kaveri kumottua sakon, mutta ihmisiä ne ovat parkkipirkotkin ja jos on mahdollista saivarteluun (kun on huono päivä), niin he saattavat saivarrella..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Jissen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 121
Lauteille: Elokuu 2006

Hupikuvia II

#1662

Viesti Jissen »

Joskus vastaavia "leikkejä" on mennyt virkamiehen haitanteon tms. piikkiin, en enää muista mikä oli varsinainen nimike josta tuli sitten rapsut erikseen, mutta ideana kuitenkin tahallinen virkamiehen työn haittaaminen, mikä on Suomessa ainakin rangaistava teko oli virkamiehen työnkuva mikä vain. Ihan sama tekeekö tahallaan haittaa poliisille, palomiehelle, parkkipirkolle tai vaikka Kelan virkailijalle, se on yksiselitteisesti kiellettyä.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hupikuvia II

#1663

Viesti Totte »

Point kirjoitti: Varmaan. Nyt en muista Saiko kaveri kumottua sakon, mutta ihmisiä ne ovat parkkipirkotkin ja jos on mahdollista saivarteluun (kun on huono päivä), niin he saattavat saivarrella..
Tarkoitin saivartelulla tuota miljoonan lapun laittamista jonka jälkeen väitetään että "Mut mulla oli se lappu, ja se voimassa ja näkyvillä. Et sä voi kirjoittaa mulle sakkoa!".

Näihin pystytään yleensä puuttumaan hyvin, saivartelija saa sakot ja itkee sen jälkeen blogissaan ja ihmettelee milloin Suomesta tulee oikeusvaltio.
MUOKKAUS: Niin ja sitten jos vielä tulee Jissenin mainitsemat ekstrabingovoitot niin se on tietenkin vielä mehukkaamman hauskempaa sivustaseuraajalle.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Hupikuvia II

#1664

Viesti Point »

Totte kirjoitti:
Point kirjoitti: Varmaan. Nyt en muista Saiko kaveri kumottua sakon, mutta ihmisiä ne ovat parkkipirkotkin ja jos on mahdollista saivarteluun (kun on huono päivä), niin he saattavat saivarrella..
Tarkoitin saivartelulla tuota miljoonan lapun laittamista jonka jälkeen väitetään että "Mut mulla oli se lappu, ja se voimassa ja näkyvillä. Et sä voi kirjoittaa mulle sakkoa!".

Näihin pystytään yleensä puuttumaan hyvin, saivartelija saa sakot ja itkee sen jälkeen blogissaan ja ihmettelee milloin Suomesta tulee oikeusvaltio.
MUOKKAUS: Niin ja sitten jos vielä tulee Jissenin mainitsemat ekstrabingovoitot niin se on tietenkin vielä mehukkaamman hauskempaa sivustaseuraajalle.

ok... käsitin väärin...
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Hupikuvia II

#1665

Viesti T-T »

Kuva

tossa on vaan jotain.... :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 127 kurkkijaa