Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Team Hollola

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#136

Viesti Clancy B. »

Palautamme mieliimme kovimman AB-dokkarin ever!
Kiitos Team Hollola, kiitos MrMurikka, kiitos ja terveiset Valhallaan American Boxing ritari nr. 7 Tony halme.
Viikinki vs. Murikka
Valm. vuosi: 1998

Ohjaus:
????

Pääosissa:
Tony "Viikinki" Halme, Amerikan ja Suomen mestari
Kari "Murikka" Torniainen, Joen Boxing Team

Jos olet nähnyt dokumentin "When We Were Kings" ja pidit sitä kaikkien aikojen parhaimpana nyrkkeilydokumenttina, niin varaudu loksauttamaan leukasi alakuolokohtaan. "Viikinki vastaan Murikka" on sellainen boxing ilotulitus, ettei vastaavaa tulla koskaan näkemään. Itse otteluhan päättyi suureen kaaokseen ja kun koko Joensuu oli todistamassa boxing ottelun kyseenalaista päätöstä, ja on aihettakin ihmetellä miten Halme voi ylipäätään katsoa itseään aamuisin peiliin. Mutta joka tapauksessa, näin dokumentti alkaa.

Dokumentin alkupuolella haastatellaan Halmea ja promoottereja ja Murikkaakin. Näin Murikka kertoo urastaan.
Toimittaja: "Mistä asti olet harrastanut boxingia?"
Murikka: "(näyttää alas) tuollasesta vaahtosammuttimen kokosesta"
Toimittaja: "Miten olet valmistautunut Halmetta vastaan?"
Murikka: "Reenaamalla. Kovaa."
Toimittaja: "?"
Murikka: "Boxingia, juoksu, voimmailu ojjääny vähemmälle. Sekä ammattimiehiltä (hieraisee nenänvarttaan) pikku vinkkejä.
Toimittaja: "Miten luulet että ottelussa tulee käymään?"
Murikka: "Mie vejän sitä turpaan!"

Sitten näemme kun Murikka vetää haaralaukkaa tennishallin päästä päähän ja lyö muutaman boxinglyönnin vasemmalle ja oikealla. Sitten kamera siirtyy Murikan pukuhuoneeseen. Murikka valmistautuu otteluun huolella.
Murikka: "Juu, otetaas vähä voimajuommaa nii jaksaa hakata se emakon. (ottaa pitkät hömpsyt punaista friscoa)"
Murikka: "Tässä ei ole kyllä samaa mitä hällä o (hymähtää itsekseen)."
Murikka: "(vetää boxinglyönnin) tuosta lähtöö!"

Sitten kamera siirtyy kehään (Arvoisa yleisö 45 vuotta nuori muuuriiiikka Toooorniaainen Joensuu Boxing Tiim painoi tämän aamun punnituksessa sataaakolme kiloa. Hän on sataakahdeksankymmentäkuusi senttiä pitkä...) jonne Murikka astelee mustat aurinkolasit päässä veljensä kanssa, jolla on myös päässään samanlaiset aurinkolasit. Halme tulee kehään ja ottelijat tuijottavat toisiaan tähtien sodan soidessa taustalla. Murikan pitkässä naamassa ei pelkoa näy ja ottelu voi alkaa. Murikka sekoittaa Halmeen rytmin haaralaukalla ja tarkkailee tilannetta silmät teevadinkokoisina. Kehän vierellä on tullut ilmeisesti Murikan hyvä kaveri, joka huutaa koko ajan Halmelle "SIKA SIKA SIKA!" ja hakkaa samalla kaksin käsin kanveesia. Ensimmäisen iskun Murikka väistää ketterästi ja Halmen koukku repii pohjois-karjalaista ilmaa. Naiset kirkuvat. Murikka liikkuu muammaf alimaisesti kädet alhaalla ja pitää vastustajaansa pilkkanaan. "SIKA SIKA SIKA!" Sitten tapahtuu Suomen boxing historian suurin vääryys. Juuri kun Murikka on saamassa vastustajastaan yliotetta Halme poimii vasemmalla kädellään Murikan kiinni (murikka kyyristyy väistöön kanveesiin polvilleen) ja lyö Murikkaa oikealla boxinglyönnillä niskaan. Murikka on hetken polvillaan ja sitten hän kellahtaa kumoon ja alkaa pidellä välittömästi niskaansa. Tuomari laskee luvun kymmeneen ja höyry kuuluttaa "OTTELU ON PÄÄTTYNYT TÖ FAAIT IS OUVEEER!." Murikka nousee ylös ja pitelee niskaansa väärältä puolen. Halme tuulettaa. Ottelu oli kestänyt 54 sekuntia. Sitten Halme käy kättelemässä Murikkaa ja Murikka ehdottaa uusintaottelua. Halme kävelee pukuhuoneeseen lauleskellen, ettenhän mä ehtinyt lyödä sitä. "SIKA SIKA SIKA!". Kuvausryhmä seuraa Halmetta vähän aikaa ja siirtyy sitten vääryyttä kärsineen murikan pukuhuoneeseen.

Murikka: "Semmonen kommentti sanoin hälle tuossa kehässä että sehän löi niskaan mua, sanoin me uusitaan, sano käy."
Toimittaja:" Tunsit että se ei ollut ihan reilu peli?"
Murikka: "No kyllä minä jos tänne (laittaa käden niskaan) tullee lyönti nii tunnen sen."
Murikka: "Ei siinä mitään, ruetaan reennaammaan ja yks emakko puotettaa tässä."
Toimittaja:"Milloin on uusintamatsi?"
Murikka:"Ei siitä oo vielä sovittu, mut on varmasti. Varmaan, todennäkösesti tään vuuven aikana."

Erityisen kirvelevänä mieleen jäi ettei kyseistä uusintamatsia ole vielä näkyvissä. Toivomme kuitenkin Murikan ja Halmeen uusintakohtaamista. Huhujen mukaan Hjallis Harkimo olisi kiinnostunut tuomaan ottelun Hartwall areenalle. Mainittava seikka on vielä, että kyseisen ottelun jälkeen Murikka oli ravintolassa aurinkolasit päässä ja nyrkkeilykengät jalassa. Hän yritti saada uusintaottelun järjestymään siltä seisomalta, mutta Halme kömpi nukkumaan. Sitten Joen Boxing Tiimin boksaaja tuli lainaamaan Murikalta kännykkää, jonka Murikka lainasi. Kun kaveri oli puhelun lopettanut, Murikka otti puhelimen ja heitti sen päin näköä niin että puhelin hajosi kappaleiksi ja kaverin naamasta alkoi tulemaan verta. Murikka totesi "minä en oo mikkää telehallintokeskus!". Loppuyöstä murikka nähtiin ajavan nyrkkeilykengät jalassa mummojen polkupyörällä ja huutavan "tuokkaa kaikki jupit helsingistä, mie hakkaan ne kaikki". Kunpa uusinta tulisi.



Plus
==========
+ Haaralaukka tennishallissa
+ Murikka se ei mikkää tyhmä
+ Aurinkolasit ravintolassa


Miinus
=======================
- niskaan löi
- liian vähän murikkaa


Arvosana: 11
SHOCK !!! Viikinki vs Murikka - puhtaaksikirjoitus !!! SHOCK
(alkuintro jossa pätkiä dokumentista, jonka jälkeen Halmeen ja Murikan naamat vastakkain ja teksti)
VIIKINKI vastaan MURIKKA

(ottelukuvaa esiotteluista)

Isot pojat ottivat mittaa toisistaan ainutkertaisessa nyrkkeilytapahtumassa keskiviikkoiltana, silloin paitsi hauikset myös mehtimäen jäähallin seinät pullistelivat kun tuhatapäinen yleisö kannusti omia poikiaan. Kannustusta tuli vaikka Kuopiolainen Boogie Mustonen tyrmäsi Joensuulaisen Mare Murskaaja Pikkaraisen toisessa erässä (boogia vetää pataan murskaajaa). Suurin osa yleisöstä oli kuitenkin tullut katsomaan illan pääottelua, jossa nähtiin suunpieksämisestä kuulu, nyrkkeilyn raskaan sarjan Suomen mestari Tony Viikinki Halme. (Halmelle sidotaan käsisiteitä)

(kuva siirtyy kuntosalille, jossa Halme voimailee)

Haastattelija: Teillä ottelunjärjestäjänä täytyy olla usko siihen periaatteessa tuntemattomuudesta nousevalla Murikalla on todellisia mahdollisuuksia Viikinkiä, nyrkkeilyn raskaan sarjan Suomen mestaria vastaan, vai onko?
Promoottori Marko Ilves: On joo. Kyl mä luulen että se saa tota, ihan ottelun aikaan. Jota ei oo kukaan saanu vielä Suomessa, häntä vastaan (vinkkaa takaviistoon Halmetta kohti).
Haastattelija: Millä säännöillä tässä ottelussa matsataan?
Promoottori Marko Ilves: (asiantuntevalla äänensävyllä)Tässä matsataan ammattilaisnyrkkeilysäännöillä elikkä tarkoittaa kuus erää ja pistetuomioita ei ole, ainut tuomari on kehätuomari. Ja jos matsi siis päättyy kuudennessä erässä ja kumpikaan ei ole tyrmätty, niin kehätuomari päättää kumpi voitti.

(lähikuvaa kädessä olevasta pääsylippupakasta jossa lukee BOXING -50mk)

Haastattelija: Joku voisi hyvin kysyä, että mistä näin hurja mies on löytynyt, että uskaltaa haastaa periaatteessa ennenvoittamattoman nyrkkeilijän?
Toimitusjohtaja Pekka T. Tuovinen: (raybanit kaljulla otsalla) Joensuusta on löytynyt tällänen kaveri ja me ollaan liikemiehiä ja halutaan järjestää jotain uutta Joensuuhun ja tällästä koskaan aikaisemmin eioo täällä ollu. Ja, meille ei tullut ketään muuta mieleen kun, Kari Murikka Torniainen Joensuusta (kuva vaihtuu Murikkaan, joka tekee pitkällä tangolla hauiskääntöjä) ja tietenkin paras mahdollinen (kuva vaihtuu takaisin voimailevaan Halmeen) vastustaja Suomesta raskaan sarjan Suomen mestari Toni Viikinki Halme.
Haastattelija: Paljonko tässä pyöröhtää rahaa kaikkinensa?
Toimitusjohtaja Pekka T. Tuovinen: No nää on tietenkin liikesalaisuuksia mistä ei voi puhua, mutta tää on kuin mitä tahansa yritystoimintaa, että täs menee paljon aikaa ja täytyy olla hyviä suhteita. Puhutaan kymmenistä tuhansista markoista, jopa yli sadantuhannen, ja pitkän matkaa yli.

(Halme vetää peilin edessä varjoa)

Viikinki nähtiin kävelemässä Joensuun torilla ilman paitaa jo viisi päivää ennen ottelua. Seurasimme hänen sekä Murikan valmistautumista suureen koitokseen.

(kuva vaihtuu Murikkaan tennishallissa, joka muistuttaa erehdyttävästi ryypännyttä Terminaattoria)

Haastattelija: Joensuulaiset tuntevat sinut ovimiehenä jolle ei toinna ruveta päätänsä aukomaan (murikka nostaa heti kädet boxing asentoon), mutta harvempi on tiennyt, että harrastat myös nyrkkeilyä. Miten kauan olet näin vakavammassa mielessä nyrkkeilyt? (taustalla Mare Murskaaja Pikkarainen iskee boxing iskuja pistareihin)
Kari "Murikka" Torniainen: Ööö..vakavassa, no se o sillo ku mä nyrkkeilyssä, se on aina vakavavvaa.
Haastattelija: Onko siitä kauan?
Kari "Murikka" Torniainen: Semmonen (näyttää alas kädellään), reilun kymmenvuotiaasta lähtiin.
Haastattelija: Vaahtosammuttimen kokoista?
Kari "Murikka" Torniainen: JUU-U! (työntää aurinkolaseja ylemmäs etusormella, kädessä keltaiset nyrkkeilysiteet rystyset paljaana)
Haastattelija: Tiedoitusvälineissä on nostettu esiin ennen tätä matsia juuri se että olet hankkinut meriittisi muualta, kuin niin sanotusti ammattilaiskehästä. (kuva siirtyy Murikan käden kotkatatuointeihin) Onko se vaivannut sinua vai luuletko päinvastoin että se on saanut Viikingin ainakin vähän pelkäämän, kun ei tiedä, miten hullu karju siellä on vastassa.
Kari "Murikka" Torniainen: Mjaa, no en tiedä, no ainakaan mitään haittaa ollu, kun tätä Viikinkiä en tunne, mut tuota, en tiedä hänen ajatuksiaan, sen paremmin.

(Halme kuntosalilla)

Tony "Viikinki" Halme: Huom. kuvassa lukee Raskaan Sarjan Suomen Mestari. Ei mikään kurikan murikka. Josta tulee keskiviikkona kuikka, kun lentää toiselle penkkirivistölle.

(back tu tö jungle)

Haastattelija: Millä keinoilla voitat Viikingin?
Kari "Murikka" Torniainen: Mie vejän turpaan sitä!


(Halme kuntosalilla)

Tony "Viikinki" Halme: Ööö...ei mulla oo mitään muuta tietoo et ku se on lusinu kymmenen vuotta ja mä sanon että tulee olemaan, helpoin aika sen elämästä se kun saa multa selkäsaunan. Kaks kättä, kaks jalkaa ja yks pää, tarttee mitään muuta tietää.
Haastattelija: Sinä tulit tavallisille Suomalaisille tutuksi viimeistään Gladiaattori ohjelmasta mutta, olet vaikuttanut myös Amerikan mantereella mitä kaikkea teit siellä?
Tony "Viikinki" Halme: No ehkä tavalliselle Suomalaiselle tulin kyllä tutuksi ööö gladiaattoreista, olin Japanissa painimassa neljä vuotta ennen sitä, niinku lehdistön kautta olisitte kuulleet musta, niistä hommista ja sit uuu-es-aassa ammattipainijana jota tuli myös Eurosportilta, mutta varmasti tutuksi tulin televisiossa niinkun sen Gladiaattori ohjelman tiimeissä, mutta kyllä mua näky jo sillo Eurosportilta vapaapainissa tai ammattipainissa, sanotaan näin.


(back ögen tu tö jungle)

Haastattelija: Veljesi kertoo (murikan veli iskee taustalla voimakkaita boxing-iskuja) että yhdennäköisyys ja sukulaisuussuhde on vaikuttanut siihen, että myös hän on työssään ovimiehenä saanut kokea viime viikkoina harvinaisen paljon hankalia tilanteita, kun voimajuomaa nauttineet mieshenkilöt haluavat testata voimia. Sinä teet samaa työtä rantakyläläisessä pubissa, onko riidanhaluisia asiakkaita ollut viime viikkoina enemmän?
Kari "Murikka" Torniainen: No ei virallisesti voi sanoa että riidanhaluisia mut tuota, rasittavia pikemminkin.
Haastattelija: Sellaisia jotka tulevat kysymään, että sinäkös se... (murikka keskeyttää)
Kari "Murikka" Torniainen: Nii toistuu illasta iltaan tää sana kuikka.


(Murikan veli tulee ruutuun)

Haastattelija: Miltä se tuntuu kun velipoika nousee nyt tuonne areenalla hakattavas?
Pietu Torniainen: Tuota niinni, sanoit sä hakattavas vai? Nii mun käsittääkseni se oli nyrkkeilyottelu, että kysymys on varmaan tuota nii hakkaamisesta kyllä mut se on eri asia ketä hakataan. Taustalla on ollut erittäin kivaa toimintaa kevään aikana. Periaatteessa tarkotus on alunperin ollu tuon Joensuulaisen nyrkkeilyn kehittäminen ja ed..eteenpäin vieminen ja sitä myötä tuota niin, ollaan perustettu seura, helmikuussa Joen Boxing Tiim - nimeltään, avataan seuran tilat kesäkuun puolivälin paikkeilla, ja tuota niin, myöskin kyseisiin tiloihin tulee todennäköisesti kuntosali ja, sitä kautta lähetään viemään Joensuulaista nyrkkeilyä eteenpäin, velipojan myötä.


(Murikka hyppäs ruutuun takasi)

Haastattelija: Millä tavalla olet valmistautunut tähän legendaariseen matsiin?
Kari "Murikka" Torniainen: No mää oon tähän valmistautunut ihan normaalisti treenaamalla, ja näin poispäin.
Haastattelija: Millaista treeniä olet tehnyt?
Kari "Murikka" Torniainen: Kovaa.
Haastattelija: Mitä kaikkea?
Kari "Murikka" Torniainen: Nyrkkeilyä, voimailu ojjääny vähemmäle. Juoksu. Mitä tähän nyt kuulluu, nyrkkeilyn parriin yleensä ja, ammattimiehiltä saanu vähä, (pyyhkäisee nenänvartta) pikkuvinkkejä.

(Halme salilla)

Tony "Viikinki" Halme: Nyrkkeilyyn tulin vähän vahingossa vuonna yhekskytviis ku olin katkassu selkäni ammattipainissa ja tein siinä dai haard elokuvan välissä ja satuin menemään Las Vegasiin kattomaan tota Oliver McCallin ja Larry Holmesin matsia, huutelin tuttuun Suomalaiseen tapaan muutaman promillen humalassa siellä hävyttömyyksiä että että teistä neekereistä oo mihinkään, että mä hakkaan teidät vasemmalla kädellä umpihumalassa. Edessä sattu sit istumaan Ceasar Palacen promoottori ja, emmätiedä sit saiko se sit mun vittuilusta tarpeeks vai mistä muusta, et jos oot nii kova kundi et tuu heillä on kuuden viikon kuluttua matsi että, tuu ottaa matsii. No taas tuttuun Suomalaiseen tyhmään tyyliin, et kylmätuu et jos sä haluut no missä paperi on? Sehän vetikin rintataskusta saatanan paperille, paperin esiin, mä vedin nimen paperiin ja kuuden viikon jälkeen mä olin Las Vegasissa ja tyrmäsin neekerin viiteenkymmeenviiteen sekuntiin. Ja ennen sitä en ollu päivääkään nyrkkeilly.

(päk tu Murikka)

Haastattelija: Se ei liene salaisuus, että kaikissa voimailulajeissa kasvatetaan pattia myös hormoonien avulla. Miten itse suhtaudet hormooniasiaan?
Kari "Murikka" Torniainen: No mä en tartte niitä syödä kyllä.


(ja sit Halme salilla)

Tony "Viikinki" Halme: Ööö...musta kaikelle on paikkansa ja aikansa, ihan niinku alkoholilla-juomilla ja e-pillereillä ettäää, se riippuu mitä sä haluut elämässä muttaa, mäkin oon kokeillu niitä vuosina yks ja kaks, kun mä voimailuu harrastin enemmän sun muuta, sen jälkeen kun mä menin dapul-dapul-effii, ja niinku testattii kerra viikossa ni, oon jättäny ne kokonaan pois koska so pakko sama nyrkkeilyssä ämäm tai tuota mestaruus matsissa meidät testataan. Että nyrkkeilyssä myös niinku dopingista ei niinku sinänsä ole hyötyy koska tääo voima nopeus ja tekniikkalaji että, päinvastoin liikalihas on vaan ede... niinku edessäpäin. Mut mun mielestä hormonit ja dopingit on mummielest tyhmä kysymys, etniinku sullao päänsärky syöt aspiriiniä ja jos haluut mennä känniin otat kaljaa mitä väärää siino? Haluut treenaa kovempaa syö vähä testosteroonii, mitä, mitä välii siino muille? Sä saat omasta kropasta enemmä kusä haluat.


(ja taas Murikka)

Haastattelija: Mites sinun läheiset ihmiset ja ystävät ovat suhtautuneet tähän, luuletko että jotkut heistä tosissaan pelkäävät miten tässä sinulle käy?
Kari "Murikka" Torniainen: Joo kylse mielipide vähä jakautuu sil tävalla että, jotkut sanoo joo sä voitat sen, jotku hiukka pelekkää ootsä hullu.
Haastattelija: Pelkäätkö itse?
Kari "Murikka" Torniainen: En.

(taas Halme salilla)

Tony "Viikinki" Halme: Mitä palaa sä haluut? Emätiä tota sä varmaan pyydät et toi on onneton viiskytneljä senttine hauis että, iso nyrkkeilijälle.

(tässä nähdään treenisikermää molemmista ottelijoista, etenkin Murikan kuuluista haaralaukkaa. Sitten nähdään, kun "Boogie" Mustonen ja 25 vuoden kokemus punaisesta nortista tyrmäävät Mare "Murskaaja" Pikkaraisen.)

Raimo "Höyry" Häyrinen: Arvoisa yleisö ottelu on päättynyt tö fait is ouuveer! Tälläistä iskujuhlaa ei ole nähty sitten kun...

Kun Mare "Murskaaja" Pikkarainen otti lukua hyytynein polvin, illan päätähdet valmistautuivat otteluun kumpikin tyylillään.


(Halme makaa penkillä selällään pukuhuoneessa)

Tony "Viikinki" Halme: ...ottaa matshii vetää jätkää kaalii, pyyhkästä hiket sen otsalle ja ottaa bishee. Seon harmillinen kun täs... tässä ammatissa tää odottamine on viis kertaa pidempi ku itte matshi. Mulle se on tietysti päinvastoin. Mut on tääki parempi löhöö tässä ku... kuunnella pierunhajuja ja haistella värtsilä työntämäs hitsipuikkoo. Ei mitään henkilösuus... henkilökohtasuuksia värtsilän miehiä tietystikkää. No mä otan pikkunogoset nii herättäkää mut sit pul tuntia enne matshii. Kato mä nuku nytte, vastustajat nukkuu sitkumu ottelu alkaa hahahahaa.

(Murikka seisoo pukuhuoneessa valkoisessa kolmiraitaverkkareissa)

Kari "Murikka" Torniainen: Joo pitää ottaa tässä voimajuommaa ettuota, jakssaa hakata se emakon. (Murikka ottaa pitkät huikat punaista friscoa)
Kari "Murikka" Torniainen: Tässä eioo kyllä sammaa mitä hällä o. (hymähtää ja pistää pullon pöydälle)
Kari "Murikka" Torniainen: (iskee boxing iskun ja sanoo) Tuohon tulet.

(tässä välissä nähdää käsisiteiden sitomista Halmelle ja sitten. Murikka astelee kehään mustan viitan alla ja verryttelee käsiään. Murikalla ja veljellä on mustat aurinkolasit päässä.)

Raimo "Höyry" Häyrinen: Arvoisa yleisö neljäkymmentäviisi vuotta nuorrii Murikka Torniainen Joensuu Boxing Tiim. Painoi tämän aamun punnituksessa sataaaaaakolmee kiloa. (yleisö kohahtaa) Hän on satakahdeksankymmentä kuusi senttiä pitkä.

(Halme saapuu kehään George Thorogoodin Bad to the Nonen tahdissa. Halme astuu narujen yli mustassa kaavussaa ja alkaa heittelemään nyrkkejään. Murikka liikehtelee levottomana.)

Raimo "Höyry" Häyrinen: Kolmekymmentäyksi vuotias...

(Star Warsin tunnari alkaa soimaa ja Halmelta heitetään paita pois. Loppuun asti myyty viisituhathenkinen katsomo taputtaa ja odottaa. Halme, Murikka, Murikan veli, Halmeen avustaja ja Kehätuomari saapuvat keskelle kehää kuulemaan viimeiset ohjeet. Jostain sivusta kuuluu SIKA! huutoja. Halme ja Murikkaa mittavat toisiaan katseillaan. Kummankaan silmä ei värähdäkään. )

Raimo "Höyry" Häyrinen: Avustajat kehästä seköönds aut! En simmäinen erä. Rooooounnd van!

(Halmeen kulman luo on tullut mies joka hakkaa kaksin käsin kanveesia ja huutaa tahdissa SIKA! SIKA! SIKA! Halme tuijottaa vain Murikkaa. Kehätuomari sanoo BOX ja Halme syöksyy eteenpäin. Murikka lähtee ensiksi oikealle, mutta suuntaa vartalonsa sitten vasemmalle lähelle köysiä. SIKA SIKA SIKA. Sitten Murikka takaisin omaan kulmaan ja taas takaisin vasemmalle, jossa Halmee heittää vasemman sinnepäin ja sitten Murikka taas takaisin omaan kulmaan, jossa Halme iskee ison oikein, jonka Murikka väistää muljahtavalla niiauksella. Mainittakoon että Murikan kädet roikkuvat valkoisen mahan päällä. SIKA SIKA SIKA. Sitten Murikka pakenee köysiä myöten Halmen kulmaan hiukan hätääntyneen oloisena ja Halme tulee perästä ja hakee selvästi iskupaikkaa. SIKA SIKA SIKA. Murikka tapailee suojauksenomaista ja siirtyy laiskoilla ristiaskelilla takaisin omaan kulmaansa. Sitten Halme saa leikattua Murikan kulmaansa ja pitää vasentaan alhaalla, Murikka vaikuttaa eksyneeltä. Halme iskee oiken laajan koukun, jonka Murikka väistää menemällä sivuttain syväkyykkyyn. Halmen isku menee takaraivoista viistoista senttiä yli. Yleisö kohahtaa ja kuuluu HYVÄ huutoja naisäänellä. Sitten Murikka siirtyy Halmen kulman kautta puolueettomaan kulmaan, josta taas omaan kulmaan. SIKA SIKA SIKA. Seuraavaksi murikka lähtee oikeaan puolueettoman kulmaan kädet alhaalla. Halme ojentaa vasemman käden ja saa Murikan pään kiinni. Murikka menee paniikkiin ja hyppää polvilleen maahan, pää on melkein kanveesissa kiinni ja kädet ja polvet ovat lattiassa. Halme iskee Murikkaa pään vasemmalle korvalliselle ja Murikka kierähtää oikealle kyljelleen. Tuomari aloittaa luvunlakun ja osoittaa Halmeen puolueettomaan kulmaan. Murikka kuuntelee lukua kyljellään tukien itseään oikealla kädellä, vasen käsi pitelee niskaa. Murikka nousee polvilleen ja ei vaikuta olevan mitenkään erityisen sekaisin. Tuomari päättää luvun napakkaan AUT huutoon ja kongi soi. Yleisö viheltää ja buuaaa ja Halme levittelee käsiään.)

Raimo "Höyry" Häyrinen: Ottelu on päättynyt tö fait is ouuuuveeeeerrr! (Murikan veli säntää Murikan luokse ja vaikkei ääntä kuule, voi Murikan huulilta lukea sanan NISKA. ) Viisikymmentäneljäsekuntia ainoastaan ja Tony Halme ei taaskaan armahtanut ketään. (Halmelle puetaan ottelutakki päälle)
Raimo "Höyry" Häyrinen: ...mestaruuskilpailujen kautta päästä ottelemaan Tony Halmetta vastaan. Winöööör keiou in raun van, voittaja ensi erän tyrmäyksellä viisikymmentä neljä sekuntia ainoastaan, (Halme menee kättelemään Murikkaa, joka nappaa Halmeen kiinni juuri kun tämä lähtee ja vetää hänet lähelleen. Murikka sanoo jotain Halmeelle ja Halme nyökkää. Murikka nostaa vielä käden nyrkkiin päänsä eteen.) fiftifoor sekönds ouunli Toniiii Viikinkii Halmee. (yleisö viheltää ja buuuaa taukoamatta). Ja raivooisaat tapuutukset Tony Halmeelle, joka poistuu kehästä (joku mies taputtaa reilusti Halmeen selkää).

Tony "Viikinki" Halme: (kävelee pukuhuoneitten aulaan, missä on paljon ihmisiä ja laulaa jotakin mistä ei saa selvää ja sanoo sitten) Enhän mä ehtinyt lyödä sitä. Haastattelija: Ottelussa kävi juuri niinkuin sinä aavistelit.
Tony "Viikinki" Halme: Mitä mä sanoin eilen? Enks mä sanonut että MÄHÄN SANOIN!
Haastattelija: Jotenkin se näytti vähän epäreilulta?
Tony "Viikinki" Halme: Öööööö...miten niin epäreilulta? Eiks tää ollu teidä ky...kaupungin kovin kundi? Jos otetaan se kundi joka toimut tänää tänne halliin et sano että, tänne tulee monta kundii kattomaa tätä matsii satojen kilometrien päässä, sellasii kundeja jotka nää kundit hakkas pienenä kadulla ja kiusas niitä. Tää oli niitten puolesta kosto näyttää niille miten mies miestä mas...mastaa kehässä otetaan, kuka siellä kehässä on kuningas se on helppo potkii mummoja päähän kadulla, mutta pitäs aina kaikkien ottaa niin paljon miehestään ittestäsä irti, että tulla tänne kehään tappelee. Sillo son sovittu homma son selvää son reilua, eikä mitään ei mitään epäselvyyttä viistuhatta ihmistä tuli tänää kattoo mä ehtiny lyödä sitä kunnolla.

(Murikka pukuhuoneessa ilman paitaa)

Kari "Murikka" Torniainen: Semmone kommentti sanoin hälle tuossa kehässä että, sehä löi niskaa mua, mäsot uusittaa, sano käy. Haastattelija: Tunsit että se ei ollut ihan reilu peli?
Kari "Murikka" Torniainen: Kyllä minä jos että tänne tullee (ottaa niskasta oikealla kädellä kiinni) lyönti nii tunne se.
Kari "Murikka" Torniainen: Ei siinä mitään. Ruettaa reennaammaa ja atana yks emakko puotetaa tässä.
Miesääni: Millo o uusintamatsi?
Kari "Murikka" Torniainen: Ei siitoo vielä sovittu, (itsevarmalla äänellä) mutta on varmasti. Varmaan, tojennäkösesti tään vuuven aikana.


(Halme edelleen samassa paikassa)

Tony "Viikinki" Halme: ...vähän osuin sitä. Perkele jos osunut oikeen pää ois lentänyt viis metrii ja jätkä kaks metrii.
Tony "Viikinki" Halme: ...mä sanoin hankkikaa teiän hulluin ky... kylä ja vankilakundi ja näyttää se että kehässä se ei oo yh-tään mi-tään. Koska mä tiedä et sillollu ripuli kaks viikkoo ja mä tiedäetsei seioo nukkunu viime yönä tuntiakaan. Sitä mä sanoin radio-ohjelmassa eilenki tää on mun koti, tää on mun maailmani ja tässä maailmassa mä oon mestari. Koska mä tiedän et ollaa kehässä mä oon julma ku ollaa vastassa. Siellä ei ole aikalisiä. Kehässä jumala armahtaa, mutta minä en.
Miesääni: Miten paljon sä olet treenannut tähän matsiin?
Tony "Viikinki" Halme: Mä oon treenannut tosi kovaa nytte että, tää matsi oli myös mulle mun elämäni tärkein matsi ja mä haluun et kaikki ymmärtää sen et treenaan joka matsiin yhtä kovaa yhtä paljon.
Miesääni: Oli vastustaja kuka tahansa?
Tony "Viikinki" Halme: Ihan kuka tahansa, koska tuolla voi käydä ihan mitä tahansa, se on se myös se pitää muistaa myös kuikka olis voinu pärjää jos ois osunu kohallee sun muuta. Et raskaan sarjan niinku sarjassa pitää muistaa aina se siel tosiaankin voi ihan kumpi vaan lähtee kantamalla ulos. Mutta tietysti mä oon poikkeus siihen koska mä luotan itteeni niin paljon ja mä oon oppinu nyrkkeilytaitoja nyt vähän myös sen siihen asti et ennehän mä menin vaan suoraa takapihalta sinne heiluttelemaan, mut nyt mä osaan odottaa sitä tilaisuutta, mä osaan... niinku näitte ja sitte antaa se heijari sitte. Kuikka ois voinu juosta vaikka tuomiopäivään asti mutku toi kehä on neliskulmane siellä on kulmia ja siihen kulmaan se jää. Mä kysyin vielä promoottorilta et mihin kulmaan sä haluut se kaatuu sano vasempaan no siihen se jäi.
Tony "Viikinki" Halme: ...eri mielipidettä asioista mutku mennään kehään me ollaan kaks urheilijaa ja mun mielestä sen jälkeen me voidaan taas olla kavereita ja lähtee kaljalle sanoet okei. Ja murikka, murikka tos kysy et hän haluu uusintamatsin ja mä asia on selvä. Otetaan vaikka huomenna, kyllä tääjäähälli muutenki täyttyy, et idea on selvä et niinku että...

Pääottelu jäi tällä kertaa vajaan minuutin mittaiseksi, joten Joensuulainen yleisö jäänee odottamaan revanssiottelua.

(lopputekstit)

toimittaja
RIITTA KAREINEN

musiikki
SUOMEN SOUNDIPAJA KY

kuvaus ja editointi
ARI TAUSLAHTI


VISIO VIDEO
1998
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#137

Viesti Clancy B. »

Nokipiikkiopas
Kun olet hankkimassa itsellesi nokipiikkiä, kouluta itse-itsesi Team Hollolan nokipiikkioppaalla. K-homot.

TEAM HOLLOLAN NOKIPIIKKI-OPAS
Moni eläinrakas ihminen on näinä kansainvälistyvinä aikoina miettinyt nokipiikin ottamista. Mikäli aikoo käyttää nokipiikin kouluttamiseen aikaa ja vaivaa, se on varmasti hyvä päätös, sillä nokipiikistä saa ankaralla koulutuksella uskollisen kumppanin. Varoituksen sana kuitenkin sanottakoon, että nokipiikistä voi koitua puutteellisella koulutuksella valtavasti harmia. Tällöin nokipiikki kannattaa viedä lopetettavaksi, ennemminkuin antaa se uuteen kotiin. Myöskin kesänokipiikin ottamista tulisi välttää, jos mahdollista.

MILLAINEN NOKIPIIKKI SITTEN TULISI OTTAA?
Nokipiikejä on monenrotuisia. Itse pidän somalian vinttinokipiikeistä, ne on kovia juoksemaan ja niitten vartalot ovat sirosäärisiä ja jänteviä. Toiset taas pitävät Kenian pitkätakaraivonokipiikeistä, koska ne kestävyytensä ja lyhyen ruumiinrakenteensa ansiosta soveltuvat loistavasti metsästysnokipiikeiksi. Kuitenkin hirvi- tai karhunokipiikiksi tämä rotu on sopimaton. Suojelu- tai vartionokipiikeiksi yleensä solveltuvat americannokipiikit, jotka ovat voimakkaan ja uhkaavan näköisiä. Kotinokipiikiksi kelpaa myös sekarotuinenkin nokipiikki ja onpa jotkin onnekkaat saaneet harvinaisen pygminokipiikin kotiinsa, joka pienen kokonsa ansiosta on oiva seuranokipiikki. Nokipiikkirotu tulisikin valita ensijaisesti käyttötarkoituksen mukaan ja sitten vasta henkilökohtaisen mieltymyksensä mukaan.

PARI SANAA NOKIPIIKIN SUKUPUOLESTA!
Seuranokipiikkikoiraat tulisi ehdottomasti leikata, että ne säilyttäisivät miellyttävät luonteenlaatunsa. Näyttelyihin tähtääville leikkaaminen on luonnollisesti pois laskuista, mutta tällöin keväisin koittaa nokipiikkien juoksuaika ja siitä voi seurata sotkua matonkulmiin ja sohvanreunoihin. Naarasnokipiikit muuttuvat keväisin hyvinkin suopeiksi koiraille, vaikka normaalisti ovatkin äkäisiä niille. Silloin ulkoiluttajan ei tulisi päästää koirasnokipiikkiä liian lähelle nuuhkimaan. Samassa perheessä jossa on uros ja naaras, täytyy toinen leikata ehdottomasti. Kerran kuulin valitettavasti perverssistä tapauksesta jossa nokipiikin omistaja oli antanut nokipiikin paritella itseään. Sellainen on erittäin moraalitonta ja epähygieenistä. Samanlaisia tapauksia on myös ilmennyt naarasnokipiikkien omistajilla. Tälläiset nokipiikit oppivat pian huonoilla tavoille ja ne joutuvatkin heti lopetettaviksi. Omistaja saavat tällöin vakavat syytteet nokipiikkirääkkäyksestä.

NOKIPIIKIN KOULUTUS
Uuteen kotiin tullessaa nokipiikki saattaa yrittää nousta isäntien tapaan kulkemaan kahdelle jalalle, ikäänkuin hauskuuttaakseen uusia isäntiään, mutta tämänkaltainen käyttäytyminen on kitkettävä heti alkuun isällisellä läimäytyksellä nokipiikin selkään. Älä kuitenkaan ruoski nokipiikkiä kovin pitkään, ettei se muutu liian araksi ja lakkaa tyystin leikkimättä. Sisäsiisteys on ehdotonta ja siinä ei nokipiikin kanssa tulisi lipsua lainkaan. Jos nokipiikki tekee sisälle vahingon, voi isäntä painaa nokipiikin kuonon vahinkoon ja torua samalla "hyi hyi tuhma nokipiikki". Sisäsiisteyden jälkeen opetetaankin tottelevaisuutta. Toisinkuin koiran koulutuksessa, nokipiikki oppii parhaiten lyömällä. Se voi tuntua raa'alta monesta eläinrakkaasta ihmisestä, mutta loppujen lopuksi tässäkin ajatellaan nokipiikin omaa parasta. Hyvä isäntä ajattelee aina nokipiikkinsä hyvinvointia ja ei siksi vitsaa säästä. Perinteinen kepin noutaminen ja istu-komennot kun on opittu, nokipiikin paikka isännän vasemmalla puolen tulee osata ilman eri käskyä. Sainkin viime puoluekokouksessa paljon kateellisia katseita, kun nokipiikkikoiraani Herman käveli nöyrästi vasemmalla puolen. Peruskoulutukseen kuuluu myös että nokipiikki nukkuu omassa paikassaan. Moni on tehnyt sen virheen, että on laskenut nokipiikin nukkumaan sängylle jalkopäätyyn, kun tämä on säälittävästi uikuttanut sängyn vieressä. Myös pöydästä ruinaaminen on kiellettävä heti kättelyssä parilla napakalla ruoskansivalluksella. Varsinaisen peruskoulutuksen jälkeen alkaa nokipiikin erikoiskoulutus, mikäli omistaja näkee sen tarpeelliseksi. Palvelunokipiikki oppii suorittamaan tarpeelliset kotiaskareet, pelastusnokipiikki noutaa arvokasta omaisuutta palavasta talosta, metsästysnokipiikki noutaa saaliin hyisestä kaislikosta ym ym. Mitä ei uskollinen nokipiikki tekisikään rakkaan isäntänsä puolesta! Erikoiskoulutuksesta saa tietoa aluejohtajilta.

NOKIPIIKIN HUOLTO
Nokipiikin huoltoon kannattaa panostaa. Kesäisin nokipiikkiin tarttu puutiaisia ja muita loiseläjiä. Itseään raapiva taikka pureva nokipiikki on varma merkki tälläisestä. Lenkin jälkeen nokipiikki yleensä nuolee itseään, joten siitä ei kannata tuhia murheita ottaa. Nokipiikin ravinto on myös oltava sitä parempaa teurasjätettä. Erityisesti näyttelyssä panostetaan siihen, että nokipiikin nahka on kiiltävä ja hyväkuntoinen. Nokipiikki kannattaa madottaa joka kevät. Arktisissa oloissa etenkin talvisin, nokipiikki kannattaa suojata viimalta ja pakkaselta mahdollisimman hyvin. Nykyäänhän saa hyviä pukuja eri koikoisille nokipiikeille. Useammat metsästysisännät kyllä vieroksuvat ajatusta pukea nokipiikkinsä talvisinkaan hankaliin pukuihin ja varmistavat kovalla kurilla, ettei metsästysnokipiikit osoita palelevansa. Nokipiikkirakkaimmat kaupunkilaiset suojaavat jopa ketjut ohuella kankaalla, ettei se jäädy kovillakaan pakkasilla nokipiikin ihoon kiinni. Sellainen ajattelutapa onkin ulkoaitauksissa nokipiikkejään pitäville metsästäjile aivan pöyristyttävää.

JALOSTAMINEN
Rodun jalostus onkin yksi lempiaiheistani ja voisin kirjoittaa siitä vaikka kuinka, mutta yritän kertoa avainasiat lyhyesti. Rodunjalostus on nokipiikkien kohdalla helppoa. Kun halutaan tiettyä rodunpiirrettä jalostaa, valitaan kaksi riittävän kaukaa sukupuista olevaa nokipiikkiä halutuilla rodunpiirteillä ja annetaan naaraan tulla tiineeksi. Jos risteyttää kaksi aivan eri rotua, voi tuloksena olla heikkoja jälkeläisiä tai ei-haluttuja rodunpiirteitä, kuten liian pitkä takaraivo (takaraivoje ei voi typistää onnistuneesti). Epäonnistuneet jalosteet kannattaakin lopettaa heti tai antaa ilmeiseksi kastroituna armeijaan miinanokipiikeiksi. Aluejohtajat tarjoavat tästäkin aiheesta pikku vinkkejä.

LOPPUSANAT
Oikein valittu, oikein koulutettu nokipiikki on isäntänsä ylpeys. Se palvelee isäntäänsä kuolemaansa saakka uskollisena valittamatta (mikäli oikein koulutettu). Oikein koulutetun nokipiikin suurin toive on saada isännältään taputus takaraivolle taikka hellä rapsutus silloin tällöin. Toiset nokipiikit ovat tyytyväisiä jo siihen etteivät saa ruoskaa ja nuolevat saappaita käskemättä. Pitkään perhettään uskollisesti palvellut nokipiikki on hyvä lopettaa ennenkuin se vanhenee. Tällöin lapsille on hyvä sanoa, että meidän nokipiikki heiluttaa nyt häntäänsä tuolta pilven reunalta ja siellä sen on parempi olla. Hyvä isäntä saattaa nokipiikkinsä viimeiselle matkalle itse, mutta ei yleensä itse pysty lopettamaan uskollista palvelijaansa. Nokipiikile voi tehdä metsän reunaan pienen haudan, jonne voi tuoda sammutettua kalkkia ja nokipiikin lemmikkilelun. Kaikkia kiiltäviä tavaroita joita nokipiikin pesään on vuosien varrella kertynyt ei kannata tuoda, sillä pitäähän taloon tulevalla uudella nokipiikilläkin olla jotain millä leikkiä.

Nokipiikki terveisin

TEAM HOLLOLA
Suomen johtava Nokipiikki Kennel liitto
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#138

Viesti Clancy B. »

Pikkuvinkkejä juhannusjuhlien tarjoiluun.

AB-keittokirja
Lue keittokirjasta miten valmistat alkoholimyrkytyksen. K-tiku.
Kuken ja Killerin keittokirja

Voileipä 'ala Hollola
Nopeatekoinen pikkulämmin syksyiltoihin ystävien iloksi.

Ainekset:
3 palaa mitä tahansa leipää
500 g voita
2500 mg disperin
3 litraa vettä
7 pulloa pirtua

Valmistusohje:
1. Otetaan lautanen johon leipäpalaset sopivat päälekkäin
2. Kaadetaan reilusti pirtua leipien päälle.
3. Maistetaan pullosta ettei pirtu ole mennyt pilalle.
4. Laitetaan leivät jääkaappiin
5. Hierotaan voi hiuksiin ja kammataan tukka taakse.
6. Maistellaan pullosta ettei pirtu ole mennyt pilalle.
7. Lähennellään kaverin vaimoa, joka ei lämpene.
8. Ajetaan ystävät ulos
9. Maistellaan pullosta ettei pirtu ole mennyt pilalle.
10. Katsotaan ettei leivät ole sulaneet.
11. Maistellaan pullosta ettei pirtu ole mennyt pilalle.
12. Maistellaan viimeistäkin pulloa.
13. Herätään aamulla lattialta ja nielaistaan Disperinit.
14. Juodaan kaksin käsin 3 litraa vettä.
15. Väännetään neste pois leivistä.
16. Juodaan neste.
17. Heitetään leivät pois.

Killerin Voimapala
Palautusateria lihasmassaa kasvattavalle urheilijalle.

Ainekset:
5 kg naudanlihaa,
Nappeja jokaista puolikourallista: Clenbuterol, Dianabol, Nolvadex, Triacana, Winstrol, Clomid, Halotestin, Dynabolon, Deca-Durabolin, Testosterone Heptylate, Masteron, Primobolan Depot.
1 l kultasulaa.
1 kpl kori olutta.

Valmistusohje:
1. Työnnetään napit paistin sisälle, kaadetaan kulktasula paistin päälle ja koko hoito uuniin tunniksi.
2. Työnnetään liha/rasvapilleriössö suuhun ja huuhdellaan alas oluella.
3. Käynnistetään sydän sähköshokilla.
4. Nostellaan lähipubiin sulattelemaan.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#139

Viesti Clancy B. »

Uusille tulokkaille esittelen nyt kaikki AB RITARIT. Kertauksena alla myös aiemmin esitellyt Nr 1. ja Nr.6 sekä ainut American Boxing Legend. Myös Nr. 3 ja Nr. 7. aiemmin esitelty eri yhteyksissä mutta vaikka nämä Miehet eivät esittelyjä kaipaa niin olkaa silti niin hyvät.
Lisäbonarina tietokilpailukysymys: kuka on Hän joka kuvassa ylpeänä katsoo? Oikein vastanneiden kesken arvotaan hieno kuvasarja Hänestä.

Kuva

Nr 2.
Kuva

Nr 3.
Kuva

Nr 4.
Kuva

Nr 5.
Kuva

Nr 7.
Kuva

Clancy B. kirjoitti: AB Ritarit numerot 1 ja 6, joka myös ei sen enempää eikä vähempää kuin AB Legend numero 1 !

Kuva


Kuva


Kuva
American Boxing ritarikunta

Team Hollola on suurta ylpeyttä ja arvontuntoa oikeutettu ylentämään keskuudestaan ansioituneita American Boxaajia, joiden maine ja teot ovat kuolemattomia. AB ritarikuntaan pääsy edellyttää täysin nuhteetonta American Boxing mainetta, jotka muuten voisi estää American Boxing ritariylennysehdotuksen hyväksymistä. Tälläisiä raskauttavia tekoja ovat mm. raittius, kasvissyötni, siviili- tai totaalipalvelus, muu seksuaali suuntaus kuin heteroseksuaalisuus (tai epävarmuus siitä), laihuus, vääristyneet tai epäsymmetriset jäsenet, yleinen rumuus, ruokottomat tatuoinnit ja lävistykset, nokipiikin värinen iho tai muu rodullinen vamma, Vispilöiden sukulaissuhde, liiallinen peseytyminen, meikkaaminen, alastonpaini muitten kuin naisten kanssa, muu kuin Suomen kansalaisuus, piikkaamattomuus ts. poikuus, sotaelokuvista pitämättömyys, sunnuntaikirkossa käynti ja kiroilemattomuus.

Erittäin ansioituneet American Boxing ritarit voidaan ylentää myös 1. luokan ritariksi, mutta tämä vaatii juryn erittäin pitkää harkintaa ja kokelaan ainutlaatuista ansioituneisuutta.

Anomukset voi lähtettää AB-palstalle, nimim. Valkoinen American Boxing ritari


American Boxing Legend on American Boxingin korkein arvonimi. Arvonimi myönnetään vain American Boxing ritarien joukosta. Tämän suuremman arvonimen voi myöntää ainoastaan D.I.A.B.A.M. kattojärjestö.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Make
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 164
Lauteille: Helmikuu 2011
Paikkakunta: Ulkomailla

Team Hollola

#140

Viesti Make »

Kuvassa katsoo (Valtakunnanjohtaja) Pekka Siitoin.
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#141

Viesti Clancy B. »

onnittelut voittajalle, ainut oikea vastaus.



Kuva
Hän.
Kuva
Taas hän.
Kuva
Johtaja Pekka Siitoin: (ottaa pienet huikat lasista) Mmmm, mutta kaikesta huolimatta. Olen kivenkovaan rasisti, sadisti ja fasisti. (nyökkää, tyytyväisellä äänensävyllä) Siitä minä nautin. Sääli on sairautta. Meidän kanssa ei KOSKAAN pelleillä.
Kuva
Johtaja Pekka Siitoin: (revolveri patruunarullan pyörähdysääni) Kuule meikäläiselle ei tulla koskaan vierasrotuiset kierolemaan. Arjalaisia en ammu. (herisyttäen revolveriä ja katsoen sitä) Mutta jos tulee joku muu.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Make
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 164
Lauteille: Helmikuu 2011
Paikkakunta: Ulkomailla

Team Hollola

#142

Viesti Make »

Itseasassa nyt hävettää aika helvetisti :smt003

Saammepa sentään yhdessä nauttia johtajan kuvista.
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#143

Viesti tohtorismies »

Hän,hän ja hän.

[youtube][/youtube]

Ab miehet ovat siirtyneet kestävyys uinnin pariin?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#144

Viesti Clancy B. »

Kys ja vastaa palsta
Kysy. Emme vastaa. K-tiukkamoraaliset piikattaret.


FAQ JUU - palsta.

Tällä palstalla vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiinne. Lähetä Otsikolla FAQ JUU kysymyksesi osoitteeseen teamhollola@hotmail.com

Milloin Kuke ja Killeri tulivat suuren yleisön tietoisuuteen? Killeri-fan, Vantaa.
Kuken etsittyä internetistä hakusanalla "Hitler", hän eksyi vahingossa keskustelupalstalle nimeltä: Soturintie. Havaittuaan miten paljon tyhjänpuhujia netti on täynnä, hän päätti tehdä läpimurron kamppailun maailmaan. Hyvä ystävä ja lapsuudentoveri Killeri, oli näet jo solminut ammattilaissopimuksen Toni Kingin kanssa ja "Team Hollola" tarvitsi siten julkisuutta. Ja loput on historiaa.

Mitä tapahtui Soturin tielle? - Grappler
Luotettavilta tahoilta saimme kuulla, että pallinimentälajien harrastajat eivät sietäneet sitä, että kerroimme totuuksia Soturintiellä. Saimme suuren kannatuksen, vaikka eräskin nimimerkki "Ruskea Vyö" koitti pilata mainettamme. Voi myöskin olla mahdollista, että Legendaariset Säpilät ovat sotkeutuneet jotenkin asiaan. Supo tutkii asiaa.

Entä sen jälkeen? - Reiska, Kerava
Soturintien sulkeuduttua etsimme kuumeisesti vastaavaa paikkaa alkuun sitä löytämättä. Lopulta Kuken kirjoitellessa kuumia fantasioita Sirkasta Saunalahden Aatami&Eeva - sivulle havaitsimme urheilu palstan. Voila' ja taas sitä mentiin.
Valitettavasti ilo oli lyhytaikaista, kun lähinnä eri lajeihin soluttautuneet homoseksuaalit pyrkivät mustamaalaaman meidän lajia. Tällöin päätimme uhrata rahaamme ja perustaa Killeri.orgin.

Keitä te olette? - Antti Kerava
Me nettisivujen takana olemme: minä Toni Kingi ja Kuke joka kirjoittelee palstalle. Killeri ei pysty kirjoittamaan lainkaan näppäimistön avulla, koska vammautui pahasti kivireen vetokilpailuissa.
Jukka Mäkynen ja Kari Aittomäki tulevat saamaan luonnollisesti kunniajäseninä AB T-Paidat heti painotuoreena. Malttia, malttia.

Mitä piikkaaminen tarkoittaa? - Pentti Aunus, Karjala
Piikkaaminen tarkoittaa sukupuoliyhdyntää(eri sukupuolen edustajan kera).

Miten suoritetaan rytkykyykky? - Oddis Slajos, Alabaari
rytkykyykky tehdään siten että tankoon laitetaan rekkaraudat ja vedetään siteitä kantapäästä kaulaan asti, jonka jälkeen suoritetaan vähintään kahdenkymmenen toiston sarja kyseisellä painolla hengittämättä.

tehon lisäämiseksi voidaan kyykky tehdä ns. kuolio-halvio metodilla, eli saatetaan lihas, tässä tapauksessa jalat hetkelliseen kuolioon kiristämällä ampumalangalla reisien valtasuonet tukkoon noin tunniksi, kunnes jalat muuttuvat mustiksi, jonka jälkeen lihas ajautuu välittömään halvio, eli halvausta muistuttavaan olotilaan. tämä aikaansaa sen että kehon adrenaliini varastot yhdessä valkuaisaine synteesin kanssa muodostavat maksimaalisen anabolihypoteesin,joka vapautetaan tårta på tårta voimakkaasti taaksepäin. amerikkalaisen tutkimuksen mukaan tällä systeemillä harjoittelijan painoharjoittelussa saama hyöty lisääntyy jopa 40 %.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#145

Viesti Clancy B. »

Maija Vilkku-maa oli pääkaupungissamme Turussa viikonloppuna. Kuuleman mukaan 89% paikallaolijoista kuuntelijoista ja katselijoista oli naisia.

Mä sanon viimeisen sanan ja se ei ole ei...
HEIL
Sävel: Maija Vilkku-Mäkynen
Sanat: Hollolan Greco-Romanian choorboys
Huom: Esitetään lattarintaisesti, ässää lespaten ja yritetään näyttää pieneltä vihaiselta ja kapinalliselta kommariämmältä


Kuken, alaleuka nykii
sydänlihas, Killerillä rykii
Kuke, rytkyllä kyykkää
Killeri, pirtua ryyppää

Kuke karjuu, pakkotoista
menossa on pullo viidestoista,
Kuke huutaa, Killeri auta
savi tulee housuun - voi jumalauta

"On Kukellakin silmät sumuiset jo,
kun paikalle saapuu KGP Turmio,
Hän hihassansa pirtupullon vei,
mä sanon viimeisen sanan ja se on Sieg Heil"

Hieroo, mankkua poskeen
Maksaan, hieman jo koskee
Vielä, rekkaraudat nostaa,
Rio-piikille kaiken hän kostaa

On voimajuomaa pullossa tällä,
vaan mitä onkaan pullossa hällä,
Kuke huutaa Killeri auta,
homma lähtee nousuun - voi jumalauta

"On Kukellakin silmät sumuiset jo,
kun paikalle saapuu KGP Turmio,
Hän hihassansa pirtupullon vei,
mä sanon viimeisen sanan ja se on Sieg Heil,
On salihousut haaroista revenneet jo,
kun iskee rajusti kuolio/halvio,
Saliin astuu Kuselan Gay,
mä sanon viimeisen sanan ja se on Sieg Heil"
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#146

Viesti tohtorismies »

Tömps-tömps-äääh?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Team Hollola

#147

Viesti Paanari »

Poro kulkee alta puun, huomaa Ahman vaahtosuun,
Ahma dyykkaa, poro kuolee.
Ahma sen poron veren nuolee.
HEI HEI HEI
Ahma sen poron
SÖI SÖI SÖI

Ahma kulkee alta puun, huomaa Paanarin kuivasuun,
Paanari ampuu, Ahma kuolee.
Paanari sen Ahman nahan vuolee.
HEI HEI HEI
Paanari ne tapporahat
JOI JOI JOI

hähähähähähä
tänään taas irtoo korkeelentosta pitää varmaaan heittää kompuutteri ulos akkunasta ennen kuin taas suututan kaikki.
tömps tömps sirkka housut pois mulla amerriikan poksinpirtuu
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#148

Viesti Jorge »

Miten tällainen tapahtuma on päässyt lentämään tutkan alta :?:

American Boxing
Ottelut
Petteri Hosio vs. Petteri Kiviniemi
Yksityiskohta ottelurekordista
Penkkipunnerrus 350kg
http://www.fightforglory.fi/ottelukortit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:boxing:
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#149

Viesti Clancy B. »

Kuva

joukkoon bluff-jauhoa ja nauti kaikilla aterioilla. Et voi olla kasvamatta!
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Team Hollola

#150

Viesti Mika »

Joitankin Team Hollolan juttuja voi lueskella täällä:

https://102700.activeboard.com/f331026/team-hollola/
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa