Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva

Puoskarilaki

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta.
Vastaa
Kuvake
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Lauteille: Tammikuu 2008
Tykännyt: 97 kertaa
Tykätty: 11 kertaa

Puoskarilaki

Viesti katar » syys 5, 2019, 16.20

:eviL Ei kyllä nyt ihan taas tajua, millä muroilla ja leegoilla nää jotkut elää elämäänsä; liikkuuko mikään tuolla yläkerrassa? https://www.is.fi/viihde/art-2000006227648.html Vai pitäiskö munkin kokeilla tätä kurssia, kun sen pitäisi auttaa epilepsiaan, niin mä pääsisin napeista eroon... Oh my God.... :o
Frankly my dear, I don`t give a damn.

Atticora
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Lauteille: Heinäkuu 2013
Tykännyt: 25 kertaa
Tykätty: 59 kertaa

Puoskarilaki

Viesti Atticora » syys 6, 2019, 07.58

Tuntematta tuon kurssin sisältöä, tuossa on kuitenkin jotain tottakin. Kaikenlainen psykosomaattinen oireilu on todellinen ilmiö ja tuon tyyyppisistä menetelmistä voi olla apua.
Mitään uutta tuo Nordin ei varnaan ole keksinyt, noita metodeja voi varmasti opetella ilman luottokorttiakin.
On silti kovin vastuutonta vihjata noin päin, että tuommoisesta olisi apua puhtaasti elinperäisiin vaivoihin - sitähän tuo Lauermakin tossa jutussa kovasti korostaa.
katar kirjoitti:
syys 5, 2019, 16.20
Vai pitäiskö munkin kokeilla tätä kurssia, kun sen pitäisi auttaa epilepsiaan
Jos epilepsia on ns. itse keksitty, niin kannattaa. Mutta ei siis ilmeisesti ole. :)

Kuvake
katar
kylkeenpotkija

Puoskarilaki

Viesti katar » syys 6, 2019, 10.31

Juu, ei ole keksitty. TUossa oli kuulemma saatu apua ties vaikka mihin vaivoihin; ja että lapsiakin voisi tämä kurssi auttaa. Vähän pelottavaa, jos joku on niin tampio, että moiseen uskoo ja jättää lääkitykset väliin. Uskoa toki saa vaikka keijuihin, ei se ole pois minulta, mutta joku roti nyt kuitenkin.
Ja niin, mitä on itse keksitty epilepsia, ihan uusi ilmiö itselle ainakin?

Atticora
munillepotkija

Puoskarilaki

Viesti Atticora » syys 6, 2019, 12.51

Esim. PNES - psychogenic non-epileptic seizures on tunnistettu (itse googlasin). Diagnosoidaan helposti hermovauroista johtuvaksi perinteiseksi epilepsiaksi.

En tosiaan puolustele Nordinin tapaa esittää asia. Hän ei kuitenkaan kehota ketään uhmaamaan lääkärin määräyksiä, pikemmin kai päinvastoin.

Kuvake
katar
kylkeenpotkija

Puoskarilaki

Viesti katar » syys 6, 2019, 14.41

Juu, en mä ajatellutkaan, että puolustaisit Nordinin tapaa. Ja tuosta PNES-jutusta en ole kuullutkaan, pitänee googlailla.

Atticora
munillepotkija

Puoskarilaki

Viesti Atticora » syys 6, 2019, 15.34

Eiköhän jokseenkin kaikista mahdollisista vaivoista ja sairauksista on olemassa versio, jonka oireet ovat hyvin aitoja ja monesti jopa todettavissa, mutta jotka ovat lähtöisin omasta päästä. Lääkärit ei valitettavasti näitä osaa kovin hyvin auttaa, sanelevat ehkä jonkun nokkelan sivalluksen sanelukoneeseensa. No, hullujahan ne siis toki onkin.

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 kurkkijaa