Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#91

Viesti Mika »

T-T kirjoitti: Sitä väkeä mitä itse haluaisin nähdä on niin paljon, ja hemmetti kun ekan kerran mietin, että pitäiskö lähteä miittiin, niin koko viikonloppu töitä. Katotaan nyt antaako rahatilanne, ja työnantaja vielä siimaa...
Mukaan vain! Ja onnistuu tuo mainitsemasi lauteille kipuaminen ihan sananmukaisestikin. Hyvillä mielin on joka ikinen tapaamisista kotiinsa palannut :occasion5:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#92

Viesti Lasse Candé »

T-T,
:D

Eiköhän nähdä Tampereella!
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#93

Viesti Clancy B. »

Viimeaikaisten kovien käänteispsykologisten johdatusten ja suositusten johdostakin: flammee
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#94

Viesti nomad »

T-T voisi olla vänkä otus.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#95

Viesti Paappa »

Clancy B. kirjoitti: Viimeaikaisten kovien käänteispsykologisten johdatusten ja suositusten johdostakin: flammee
Kyllä, olisi mielenkiintoista nähdä minkä näköinen on henkilö, jonka kanssa olen virtuaalisesti tapellut viimeiset vuodet. Siinä samalla menisivät Nomad, Rahanpesijä ja muutamat muut.

;)
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#96

Viesti Mika »

Paappa kirjoitti:
Clancy B. kirjoitti: Viimeaikaisten kovien käänteispsykologisten johdatusten ja suositusten johdostakin: flammee
Kyllä, olisi mielenkiintoista nähdä minkä näköinen on henkilö, jonka kanssa olen virtuaalisesti tapellut viimeiset vuodet. Siinä samalla menisivät Nomad, Rahanpesijä ja muutamat muut.

;)
Siinä samassa nämä keskustelut vesittyisivät hetimiten :D Nimittäin kasvotusten tapaaminen muuttaa asenteita ja näkökulmia joskus huomattavastikin. Flammeen ja Nomadin tavanneena ja heidän kanssaan kilistelleenä voin kertoa molempien olevan mukavia ihmisiä. Näin joutuisit sinäkin, Paappa, toteamaan, ja kyllä se täällä keskusteluissakin jollakin tapaa näkyisi. Mikä nyt oikeasti olisi tietysti hyvä :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Rahanpesijä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2402
Lauteille: Toukokuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#97

Viesti Rahanpesijä »

Paappa kirjoitti: Kyllä, olisi mielenkiintoista nähdä minkä näköinen on henkilö, jonka kanssa olen virtuaalisesti tapellut viimeiset vuodet. Siinä samalla menisivät Nomad, Rahanpesijä ja muutamat muut.

;)
No mulla on kalju ja 50 kg ylipainoa, sekä hikiset vaatteet ja pahanhajuinen hengitys. Natsihenkisiä tatuointeja on tietenkin ja.

Vaan kyllä se niin on kuin Mika sanoo. Mä en väittele kenenkään tutun kanssa koskaan (vaimoa lukuunottamatta) niin kiivaasti kuin oon vaikkapa sun kanssa kinannu. Vesittyis koko keskustelu.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#98

Viesti nomad »

100kg, vähän tukkaa, ruma naama. Siinäpä ne tärkeimmät.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#99

Viesti T-T »

nomad kirjoitti: T-T voisi olla vänkä otus.
Kiitos Nomad :D Parhaita kohteliaisuuksia, joita olen koskaan saanut! Tosin ties minkäkinlaiseksi otukseksi toi naikkonenkin mua "ylistää"

Itte taisin luetella viimeksi aikamoisen satsin ketä haluais nähdä, ja ens potkumiittiin tuleminen toivottavasti onnistuu.

Niin tuohon Mikan kommentointiin vielä, että itte oon aikas huono kinastelemaan livenä. Toisaalta tulee vedettyä monet asiat ooteeksi myös tosielämässä :D
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#100

Viesti Paappa »

Olen jompikumpi näistä, arvauksella on 50 % mahdollisuus osua oikeaan.

Kuva
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#101

Viesti nomad »

T-T kirjoitti:
nomad kirjoitti: T-T voisi olla vänkä otus.
Kiitos Nomad :D Parhaita kohteliaisuuksia, joita olen koskaan saanut! Tosin ties minkäkinlaiseksi otukseksi toi naikkonenkin mua "ylistää"
No sittenhän pitää painua oluelle, säkin taisin zadissapäin vaikuttaa.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#102

Viesti T-T »

Paappa kirjoitti: Olen jompikumpi näistä, arvauksella on 50 % mahdollisuus osua oikeaan.

Kuva
Nyt vähän vinkkiä! onko sulla silmälasit?
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#103

Viesti Paappa »

T-T kirjoitti:
Paappa kirjoitti: Olen jompikumpi näistä, arvauksella on 50 % mahdollisuus osua oikeaan.

Kuva
Nyt vähän vinkkiä! onko sulla silmälasit?
Joskus on, joskus ei :D
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#104

Viesti McKe »

Paappa kirjoitti: Joskus on, joskus ei :D
Vastauksesta päätellen taidat olla sellainen piilosavolainen.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#105

Viesti T-T »

nomad kirjoitti:
T-T kirjoitti:
nomad kirjoitti: T-T voisi olla vänkä otus.
Kiitos Nomad :D Parhaita kohteliaisuuksia, joita olen koskaan saanut! Tosin ties minkäkinlaiseksi otukseksi toi naikkonenkin mua "ylistää"
No sittenhän pitää painua oluelle, säkin taisin zadissapäin vaikuttaa.
Juu niin pitää! Miten mä luulin, että sä asustelit tampereella? Mä olen aina työputket Helsingissä, ja sitten kotiin tänne pari-kolme tuntia itään, mutta parin kuukauden päästä ollaan ihan täysin Helsingissä.
Töiden perässä mennyt asustellut vähän ympäri etelä- ja itäsuomea, joten varmasti löytyy tuttuja.

Muitakin tottakai mukaan.

Pari viikkoa tosin on heikkoa, mutta sen jälkeen kyllä vain käy! Katotaan myöhemmin tarkempaa ajankohtaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa