Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#151

Viesti AlexMachine »

Montakertaa miettinyt että Mika, Mjölnir, Jussi Huuso, Jussi Häkkinen, Luupää, MikaelF; Bodyguard, MikkeM, Point, ... Eihän tätä voi jatkaa, koska listasta tule järkyttävän pitkä. Kaikki joko rautaisia ammattilaisia, tai sitten mielenkiintoisia persoonallisuuksia.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#152

Viesti taikuri »

Mika, luupää, vanhakankea, MtJ, paanari.... Onhan noita, listasta tulisi äkkiä pitkä.

Lasse Canden olen tavannut. Oikeassa elämässä skarppi, fiksu ja todella mukava ihminen.
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#153

Viesti Mjölnir »

Jos jotakuta kiinnostaa tavata pääkaupunkiseudun suunnalla, niin seuraavan kerran olen vetämässä seminaaria Järvenpäässä sunnuntaina 6.10. Jäähallilla.
Voimankäyttöseminaarin ohjaa I.D.D.I. Level 2 - ohjaaja Petteri Kantola.

Seminaari on avoin kaikille voimankäytöstä kiinnostuneille lajitaustasta riippumatta. Ota mukaasi normaalit harjoitteluväliteet ja työssäsi mahdollisesti mukana olevat voimankäyttövälineet. (Ei toimivia kaasuja / ampuma-aseita.)

Seminaari alkaa klo 10:00 ja päättyy klo 16:00. Välissä on ruokailutauko.

Seminaarin osallistumismaksu on 20€ henkilöltä.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot sähköpostitse tuomas.patanen@gmail.com.

Tervetuloa!
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#154

Viesti Jorge »

Olkaahan varovaisia näiden tapaamistoiveiden kanssa - Mika tuossa edellisellä sivulla kutsui tapaamiseen ja kesän lopulla tavattiin sitten Mansessa; potkulaisista Hollow oli myös paikalla.

Harmi, että Lasse Cande oli poikennut jo paria viikkoa aikaisemmin ja kuulemma kadonnut, nytkin paikalla olleiden, mukavien hippien remmissä kakspäällä fillarilla etelä-Tampereen lähiöihin.

Käytiin joo itselleni uusissa paikoissa, kuten Vikkulassa - uusi siis baarina, kaupassa siellä käytiin jo pikkupoikana ja muutamissa entuudestaan hyvinkin tutuissa. Joista yhteen, eli Dorkalaan, pyrkiessä kohtasimme Kerberoksen kämmenen ja "ei tänään"- komennon.

Ai mitä piti varoa? No pahaa oloa tietenkin, makoiluksi meni seuraavaan iltapäivään asti....
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#155

Viesti Mika »

Olihan se ilta, oli... :D

Jorge, luvallasi voisin lisätä tähän kuvan siltä illalta?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#156

Viesti Jorge »

Olkoon menneeksi, jos on alkuillasta...
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#157

Viesti Mika »

1277908_10151734092618953_267141909_o.jpg
Siitä se ajatus sitten lähti... :smt003
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#158

Viesti Mjölnir »

Aivan helmiä ovat olleet kyllä jotkut illat, kun esim potku-miitin jälkeen ollaan jatkettu sunnuntaihin, ja eräskin kerta istuttiin "Lontoossa" nakedin ja Elinan kanssa vielä sunnuntai-iltana. Vai oliko Mika vielä hereillä silloin :smt003 ?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#159

Viesti Mika »

Siitä ei ole kauaakaan, kun isse issekseni muistelin tuota iltaa. :D Nuo ovat niitä hetkiä elämässä, jotka säilyvät muistoissa ikuisesti. 8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20861
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#160

Viesti Lasse Candé »

taikuri kirjoitti: Mika, luupää, vanhakankea, MtJ, paanari.... Onhan noita, listasta tulisi äkkiä pitkä.

Lasse Canden olen tavannut. Oikeassa elämässä skarppi, fiksu ja todella mukava ihminen.
Kylläpäs lämmittää! Samoilla sanoilla voi kuvailla myös sinua, mutta sitten pitää lisätä että taikuri. Ja myös oikeasti hyvä sellainen. :D Nimimerkki ei ole ihan tuulestatemmattu. Juteltavaa riittikin "toviksi". :)


Jorge kirjoitti: Harmi, että Lasse Cande oli poikennut jo paria viikkoa aikaisemmin ja kuulemma kadonnut, nytkin paikalla olleiden, mukavien hippien remmissä kakspäällä fillarilla etelä-Tampereen lähiöihin.
Ootas nyt... :D
Yhtenä "iltana" meni vähän myöhäiseksi Mikan kaverilla jonka tyttöystävä vastasi "hauska tutustua"-läppään "EI OO!" :nauruhammas:
Yhtenä iltana tulikin oltua asuntovaunussa. Olenkohan unohtanut jotain?
Yhtenä iltana paljon jos viiniä jois... (Voitin juuri perjantaiflindan ja onnistuin jopa luistamaan seuraavan hankintanakista! :D )


Käytiin joo itselleni uusissa paikoissa, kuten Vikkulassa - uusi siis baarina, kaupassa siellä käytiin jo pikkupoikana ja muutamissa entuudestaan hyvinkin tutuissa. Joista yhteen, eli Dorkalaan, pyrkiessä kohtasimme Kerberoksen kämmenen ja "ei tänään"- komennon.

Ai mitä piti varoa? No pahaa oloa tietenkin, makoiluksi meni seuraavaan iltapäivään asti....
Ai ette päässeet kapakkaan ja oli seuraavana päivänä paha olo... Kuis silleen? :smt003
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#161

Viesti MtJ »

Kristian Hyvärinen kirjoitti:
MtJ kirjoitti: Mä olen sellainen erakko, että voi olla mahdotonta pongata itsestäni mitään merkkiä kylän ulkopuolelta. Käyn kaupassakin kylillä joko aamulla tai sitten kello 20 jälkeen iltaisin. Kovat ninjat ei jätä merkkejä itsestään :ninja:
Just tätä mä meinaan! :D Ylipäätään se maanläheinen ja tietyntyyppiseen omavaraisuuteen kurotteleva meininki, mikä välittyy sun viesteistäsi, on lähellä sydäntä.
Elä elä, tää on tämmöstä höpöukkojen touhua, tehdä nyt itte halkonsa ja teurastaa lihansa... Ei sitä kunnon ihmiset nykyaikana itse teilaa syömäelukoitaan ja keräile sieniä pusikoista. Tietysti se vois olla valaisevaa käydä katselemassa teurastusaikaan, mistä liha tulee ja miten se palastellaan lautaselle.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20861
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#162

Viesti Lasse Candé »

MtJ suunnittelee nuoren älykköhipin järkyttämistä. :D
Oli hauskaa katsoa fb:ssa kun oli video missä jotain tapettua eläintä nyljettiin. Hemmetisti paheksuvaa kommenttia. Kun ilmeisesti raha tulee seinästä, sähkö pistorasiasta ja liha kaupasta..

Enemmän aiheesta, hauska juttu kun katselee vanhoja kirjoituksiamme täällä potkussa. Näin T-T:n Jassen läksiäisissä ja jopa nukuttiin vierekkäin. :D Sehän olikin ihan hyvä tyyppi. Todella paljon tuli turistua siinä hänen, Jassen ja Pöystin kanssa. (Olikohan ketään muita siinä loppuvaiheessa Jassella? :) ) Potkulaiset ovat poikkeuksetta osoittautuneet aivan loistotyypeiksi. Tämä ympäristö on vain sosiaaliselle kanssakäynnille epäsuotuisa ja tavallaan siinä mielessä liian teoreettinen. Keskustelun lähtökohta noin muutenkin on näkökulman variointi, mikä tavallaan on torppaava disipliini. Se että silti pysyy kuvioissa tavallaan kertoo jotain hyvää luonteesta. Varsinkin kun sama ihminen harrastaa kamppailua. Olen oppinut ennakkoluulon ennakkoluulojani kohtaan. Luottamaan että ennakkoluulot osoittautuvat vääriksi siis. Ne vakiokirjoittajat joita en vielä ole tavannut ovat varmaan ihan yhtälailla hyviä tyyppejä ja tahtoisinkin tavata jokaisen!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#163

Viesti Kristian Hyvärinen »

Lasse Candé kirjoitti: MtJ suunnittelee nuoren älykköhipin järkyttämistä. :D
Siinä oli jo kaksi loukkausta yhdessä letkautuksessa! Nuori mä olen, muita en tunnusta. :p On muuten oikeasti aika karseaa, jos oletusarvoisesti ihminen ei kestä nähdä, mistä safka tulee.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#164

Viesti Aihki »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: On muuten oikeasti aika karseaa, jos oletusarvoisesti ihminen ei kestä nähdä, mistä safka tulee.
Joo, lietelannan levitys pellolle on kyllä sen verran karsea kokemus, että uskaltaako sitä enää mitään kasvia syödä.
:lol:

Toisaalta onhan tässä tultu oltua mukana muutamankin hirven käsittelyssä alusta loppuun.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#165

Viesti AlexMachine »

Kristian Hyvärinen kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: MtJ suunnittelee nuoren älykköhipin järkyttämistä. :D
Siinä oli jo kaksi loukkausta yhdessä letkautuksessa! Nuori mä olen, muita en tunnusta. :p On muuten oikeasti aika karseaa, jos oletusarvoisesti ihminen ei kestä nähdä, mistä safka tulee.
näinhän se on. Mutta on oikeasti eri juttu ampua lintu ja tehdä siitä itselleen sapuskaa kuin käydä vaikka ison kotimaisen lihajalostajan "sikalinjalla". Tottuneellakin miehellä alkaa polvia heikottaa.
Eräs iso jalostaja pistelee noin 3-4000 päiviltä/päivä ja se ei ole kaunista.
En päässyt näkemään linjaa josta siat tulevat sisään mutta väittävät että sikojen tilassa on ramppi alas, rampin alaosassa on vilkkuvalo ja siat uteliaina lähtevät ramppia alas, jonne on laskettu hiilidioksidia joka tainnuttaa siat jne. Toisaalta aika inhimillinen tapa, mutta loppumeno ei ole.
Mutta kuten sanoit, valitettavan moni on oikeasti niin vieraantunut todellisuudesta eittä mielessä ei edes käy mistä liha ja makkara tulee.
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 119 kurkkijaa