Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#166

Viesti Kristian Hyvärinen »

Lihan "tehotuotanto" on yksiselitteisesti hanurista. Kuvotus on täysin luonnollinen ja hyvä reaktio siihen schaibaan.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#167

Viesti Ile »

Lasse Candé kirjoitti: Potkulaiset ovat poikkeuksetta osoittautuneet aivan loistotyypeiksi. Tämä ympäristö on vain sosiaaliselle kanssakäynnille epäsuotuisa ja tavallaan siinä mielessä liian teoreettinen. Keskustelun lähtökohta noin muutenkin on näkökulman variointi, mikä tavallaan on torppaava disipliini..
Joo, mä luulen että ystävyyssuhteet ja parisuhteetkin muodostuu yleensä kaikenlaisten jokapäiväisen elämän juttujen ympärille eikä niinkään esim. jonkun "yhteinen arvomaailma"-BS:n pohjalta. Jos mä juttelisin anonyymisti netissä viiden mun parhaan frendin kanssa jostain syvällisemmistä jutuista, niin tulis varmaan kaikkien kanssa hirveetä vääntöä. Potkusta olis luonnollisesti ihan kiva joskus nähdä joitain samanhenkisiä mutta itse asiassa veikkaan että parhaat räkänaurut irtois parin sellaisen kanssa joiden kanssa on oltu eniten eri mieltä.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#168

Viesti Lasse Candé »

Juuri noin. Samaa arvelen mun joistain parhaista kavereista ja sanon samassa että harvasta olisi tähän vääntöön. Jotenkin se että jostakusta on, tarkoittaa lähes poikkeuksetta että fleksiibeliys on kovaa luokkaa. Sanelijat eivät pärjää tässä ympäristössä vaikka oikeassa elämässä voivatkin löytää siivun. Omiksi kavereiksi on valkkautunut fleksiibeliä väkeä. Fleksiibeliys on välttämättömyys tälle, mutta tämä ei tokikaan ole fleksiibeliydelle. Osaa ei vain kiinnosta! :D Ja se on oikeastaan aika jees sekin.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#169

Viesti T-T »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Kai sitä pitää johonkin Potkumiittiin sitten tulla. Sitten joskus. :D

MtJ; olisi todella kiinnostavaa nähdä mies nimimerkin takana, samaten T-T ja Jorge.

Ja Paappa!
Jaha. No näkisit tylsän hillityn kohteliaan kiltin kaverin, joka höpöttelee omiaan reilusti vasta nousuhumalassa, tosi tuttujen kanssa tai täällä netissä. Sellaisen omissa maailmoissa touhuilevan oman elämänsä turistin.
Lasse ei mun mielestä oikein päässyt yli siitä mun rauhallisesta asiallisuudesta :D
En mä sellainen aina ole, mutta tuntemattomien seurassa ehkä aluksi.

Lasse on kyllä aidosti kiltti, ja mukava mies... ja hitusen hullu! Harmittaa kun ei olla ehditty nyt näkeen. Tosin en mä ikinä ehdi näkeen ketään :?

Jasse on äijä, ja Pöystistä voisin nopeasti sanoa, että herra tietää asioista mistä puhuu.

Kyynikon Ja SirSamuelin seurassa uskosin olevani kotonani, mutta...ei hemmetti näitä on niin paljon.

Safor! Sen haluaisin nähdä.

Mikalle tarjoaisin kaljan...en kyllä tiedä mistä syystä.

Ja Maunosen Jannen.

Ja aivan erityisesti Vanhakankean....no juu tää lista ei lopu ikinä.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#170

Viesti Lasse Candé »

:lol: Ai enks mä päässyt yli siitä? :lol:
Se mikä mua naurattaa on että en muista maininneeni asiasta mitään, mutta mun on ollut vaikea päästä siitä yli näin jälkeenpäin. Hyvä muisti vissiin. Onneksi yleensä pystyy seistä jopa kännisanojensa takana, kuten nytkin.
Kaiken kaikkiaan: :nauruhammas:
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#171

Viesti Disturbed »

Vähemmän yllättäen olisi mielenkiintoista Kari tavata. Tai ennenkaikkea kuulla hänen juttujaan ja tarinoita, potkussakin ollut hyvin mielenkiintosta juttua, vaikka en ihan joka kerta samaa mieltä olekaan ollut. Silti, eritätin mielenkiintoista jokatapauksessa, ja onhan täällä monta muutakin joka olisi kiva nähdä mutta ihan ensimmäisenä Kari tuli mieleen
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#172

Viesti sivarinlötkö »

Noh, heittää vaikka tikkaa...
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#173

Viesti nomad »

Päivitetään, YTJ. Virkamiesmäisen ulkokuoren takana piilee varsinainen erikoismies.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#174

Viesti MtJ »

Kristian Hyvärinen kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: MtJ suunnittelee nuoren älykköhipin järkyttämistä. :D
Siinä oli jo kaksi loukkausta yhdessä letkautuksessa! Nuori mä olen, muita en tunnusta. :p On muuten oikeasti aika karseaa, jos oletusarvoisesti ihminen ei kestä nähdä, mistä safka tulee.
En mä sellaisia, mutta täällä tuntuu toi elämäntapa liittyvän niin kovin tohon ilmaisen ruuanhakuun pusikosta ja tietysti kalastukseen, niin ajattelin, että siihen pääsee saamaan tuntumaa ja samalla sitten muutaman kilon paitsia kotiinsakin.

Ettei tartte tyhjin käsin tutkailla huru-ukkojen touhuja. Heilutaan veitsien kanssa sian tai jonkun muun kimpussa ja jos ei autoa ole, niin saattaa siinä joskus pullokin vilahtaa...
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#175

Viesti Mika »

T-T kirjoitti: Mikalle tarjoaisin kaljan...en kyllä tiedä mistä syystä.

Ja Maunosen Jannen.
Kaljan ottaisin ilolla vastaan, mutta Maunonen olisi vähän liian suuri pala haukattavakseni. brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#176

Viesti Lasse Candé »

Olisi melko erikoinen hetki varmaan. :D
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#177

Viesti Kuusikko »

Otatte MtJ:n pilkkomaan sen sopiviksi suupaloiksi Mikalle, sitten YTJ pidättää koko sakin ja Häkkinen kritisoi viinivalintaa... :camping:
Feo, Fuerte y Formal
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#178

Viesti MtJ »

Valitettavasti on tunnustettava, että olen umpihuono pilkkomaan suupaloja kenestäkään, kun olen vaan pilkkonut hirvieläimiä, sikoja, lehmiä ja villisikoja, sekä lampaita isommista eläimistä. Joten voisi tulla huonot paistit :(
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 901
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#179

Viesti MikaelF »

Älä nyt Hyvä Mtj vähättele taitojasi - ei se anatomia niin erilaista ole: jos osaa irrottaa sisäfileen niin osaa irrottaa iliopsoaksen, jos osaa sen kinkun kaiva esiin niin löytää sen gluteus maximuksen jne ;-)
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#180

Viesti T-T »

Mika kirjoitti:
T-T kirjoitti: Mikalle tarjoaisin kaljan...en kyllä tiedä mistä syystä.

Ja Maunosen Jannen.
Kaljan ottaisin ilolla vastaan, mutta Maunonen olisi vähän liian suuri pala haukattavakseni. brushteeth
:D hihii



"Ottaisin yhden ison, ja sitten jonkun ei liian raikkaan, eikä kirpeän mutta sellaisen nuppiin tujahtavan"
Niin baarimikko tunkee Maunosta tiskin yli.

Kiva taas v1ttuilla henkilölle, jota ei tunne.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa