Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#31

Viesti Lehe »

bodyguard kirjoitti: Lehe on myös ehdottomasti tavattavien henkilöiden listalla.
Itseasiassa tua asia on toisinpäin, koska BG on osannu vetää oikeista naruista, jonka jälkeen olen sitkeästi rustaillut (hylkyyn menneitä) loma-anomuksia kotona ulkomaanreissua varten.. :smt003

Niitä haluaisin nähdä sarjan potkulaisia on paljon, ja kohtuullinen nippu niitäkin, jotka on pikaisesti tai aikaa sitten tavattu ja olis mukava tavata uudestaan.

Fatman on mm. sellainen kaveri, jonka kanssa olis joskus mukava vaihtaa ajatuksia. Sitten on kaikkia Mikaa ja Elinaa ja sensellaisia, kun oikeastaan pitäisi jo sivistyksen vuoksi nähdä ja maalaisjärkisten kanssa olis mukava turista.. ..lista mennee pitkäksi.

Erityishuomion tässä asiassa annan myös L.K:lle, se kun on mulle ainaski ison lihapiirakan velkaa, hävittyään "vedonlyönnin". Vai olikos se kaksi vetoa? :lol:
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#32

Viesti Kalle Koskinen »

Sitav Abdullah kirjoitti: Itse haluaisin nähdä(olen jo pitkään halunnut), nähdä J.Suojasen,Aiton,Koskisen Kallen,Jussi Häkkisen ja paljon muita.
Heh heh, jotenkin minusta tuntuu, että en varsinaisesti kuulu joukkoon, mikäli pätevyydestä puhutaan. Mutta pitäähän ainakin yksi kummajainen olla mukana roikkumassa.

Ja tosiaan, J. Suojasen kanssa juttelisin mieluusti itsekin. Aikamoista tekstiä mieheltä. Ja usein.
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#33

Viesti Nauses »

Täällä on kyllä ihan liikaa mielenkiintoisilta vaikuttavia persoonia jotka olisi mukava nähdä(se on sitten toki eri asia olenko mä sellainen ihminen...), pakosti unohtuu osa mutta yritetään. Järjestys on täysin sattumanvarainen:

Vlad Tepes
Jaksaa aina yllättää mistä olemme samaa mieltä ja mistä ajatukset on melkeen päinvastaset. Molemmat näkee samoja ongelmia, mutta syyt on usein ihan erilaiset. Tyyppi joka ei ainakaan muodosta mielipiteitään muiden valmiiksipureskeltujen ajatusten perusteella :) (asia jota haluan voida sanoa itsestäni)

Nassesetä
Paljon hyviä ja perusteltuja mielipiteitä ja tietää monista asioista huomattavasti kattavammin kuin minä. Kaikesta en ole samaa mieltä, mutta jotkut jutut on saanut tarkastelemaan omia mielipiteitä kriittisemmässä valossa.

Mika
Maailman uteliain ihminen? En tiedä mutta mä olen ainakin saanut potkun välityksellä Mikasta kuvan ihmisenä jonka kanssa keskustellessa ei tule tylsää hetkeä. Pitäisi ehdottomasti eksyä joskus kaljalle samaan osoitteeseen.

Elina
Olisi kivaa olla seurueessa jossa edes joku heittää välillä melkein yhtä huonoa läppää kuin minä :) (joo ei tule tapahtumaan...)

Kalle Koskinen
Pitää hyvistä leffoista ja raa'asta blackmetallista. Haluan ehdottomasti hyväksikäyttää jälkimmäistä ominaisuutta ja lypsää tietooni uusia vielä toistaiseksi mulle tuntemattomia tapauksia :D

Sitav
Kaikki muut on varmaan jo sanonut sen oleellisen, olisi hauska joskus törmätä.

Beorn
Todella mielenkiintoisia viestejä, olisi joskus mukava vaihtaa ajatuksia kasvotusten kun mä en niin perusta nettifilosofoinnista.

Bodyguard
Ei voi sanoa muuta kun että ihanan sairas huumorintaju!

Kristian Hyvärinen
Järkevän ja kiinnostavan oloinen tyyppi, uskoisin että meillä voisi olla puhuttavaa naamatusten.

J.Suojanen
Mielenkiintoisia pohdintoja. Olen itse vähän samalla tapaa kiinnostunut kamppailusta, väkivallasta ja näihin liittyvistä ilmiöistä, mutta tiedän näistä huomattavasti vähemmän ja kokemuskin on suppeaa. Jostain selittämättömästä syystä JS vaikuttaa tyypiltä joka olisi mukava tavata.

Tohtori Krabola
Haluan nähdä mitä se maalailee. Henkilöstä mulla ei kyllä ole mitään erityisempää kuvaa, mutta mukavalta vaikuttaa.

Aittomäki
Persoona muutenkin kuin kamppailumielessä, olisi tosiaan mielenkiintoista jutella joskus.

Abe Simpson
Ihan mysteeri jätkä, mulla ei esim. ole mitään hajua kuinka vanha ihmisotus on kyseessä. Avatar hämää ja luulen todennäköisesti huomattavasti oikeaa vanhemmaksi, meneekö 26 lähellekään? :D Jokatapauksessa hyvää huumoria ja asiapitoisia viestejä.

Lasse Candé
Potkussa on ihan liikaa järkeviä ja mielenkiintoisia kirjottajia, menee toistoksi kun pitää hokea kerta toisensa jälkeen samoja kehuja, mutta ei voi mitään.

jne... Itseään fiksumpien kanssa olisi hyvä jutskailla niin tulee ehkä kuolemaan pikkasen vähemmän tyhmänä :D "Lista" on ihan vajaa(unohdin ainakin Paapan) mutta en usko kenenkään pahastuvan siitä ettei tullut mainituksi...
Erillisyyden harhan pauloissa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#34

Viesti Elina »

Nauses kirjoitti: Elina
Olisi kivaa olla seurueessa jossa edes joku heittää välillä melkein yhtä huonoa läppää kuin minä :) (joo ei tule tapahtumaan...)
:smt003 Voinen luvata, että tällä saralla en koskaan tule tuottamaan kenellekään pettymystä :smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#35

Viesti bodyguard »

Nauses kirjoitti: Bodyguard
Ei voi sanoa muuta kun että ihanan sairas huumorintaju!
Kunpa muutkin ajattelisivat noin. Yleensa mua kaatotaan ku spitaalista kun kerron vitseja.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#36

Viesti Mika »

Nauses kirjoitti: Nassesetä
Perhana, tottakai! Mies joka vaikuttaa selvästi ikäistään vanhemmalta, on väkisinkin mielenkiintoinen.
Abe Simpson
Ihan mysteeri jätkä, mulla ei esim. ole mitään hajua kuinka vanha ihmisotus on kyseessä. Avatar hämää ja luulen todennäköisesti huomattavasti oikeaa vanhemmaksi, meneekö 26 lähellekään? :D
Riippuu miten "lähelle" määritellään... brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#37

Viesti Tyttö »

Olen onnekseni saanut tavata jo aikamoisen määrän potkulaisia. On tietty vielä näkemättömiäkin. Etenkin "kirjeenvaihtokavereita" olisi kiva nähdä...

Tässä ensimmäiseksi mieleen tulleet:

- fatman
- IIsakki
- Kalle Koskinen
- heian
- wealceasig

Ja kuten kaikki muutkin, niin haluaisin tavata Aittomäen. 8-)
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#38

Viesti MarkkuT »

En viitsi nimiä luetella, mutta on tiettyjä ihmisiä kenellä tuntuu ajatus kulkevan ihan samoja latuja. Jopa siinä määrin, että tosielämässä luultavasti ajattelisin, että onpa mulkku tyyppi.
:smt003

Sitten on niitä, kenen jutut useimmiten ärsyttävät, mutta joista voisin jostain syystä kuvitella, että yhteinen sävel löytyisi.

On myös joitakin, kenen tapaamiseen ei ole mitään mielenkiintoa. Luultavasti monen kohdalla olisin kuitenkin väärässä. Ihmiset, joiden kanssa en tule toimeen, ovat kuitenkin tosi harvassa.
Ain't no one.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#39

Viesti TimoS »

MarkkuT kirjoitti: On myös joitakin, kenen tapaamiseen ei ole mitään mielenkiintoa
Ikäväksesi olet minut jo tavannut :p
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#40

Viesti bodyguard »

Mietin että oonkohan tavannu joskus MarkkuT:n kun kävin HMAC:llä veivaamassa defendoa ja musitelin että MarkkuT:kin kertoi tällaista. Tosin ainut mielikuva miehestä on joku vanha profiilikuva jolle en muistellessani löydä reaalielämän yhtymäkohtaa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#41

Viesti fatman »

Teitähän on monta, jotka olisi mukava tavata ja rupatella. Varsinkin näitä jo pidempää mukana roikkuneita. Sitten muutama "uudempi", mutta muuten mm. yksäreiden kautta tutummaksi tullut.

Tyttö ja Poika tietenkin, kun on tullut päiväkirjojakin sotkettua puolin ja toisin.

Lehen tapaaminenkin kiinnostaisi, mutta vaarana on että saan kiukkusikatartunnan...tai ainakin kipeät reidet. Ehkä siksi jo melkein ylimalkaan lähes sovittu tapaaminen onkin siirtynyt.

Marks, vaikka onkin tullut tutuksi vähän toista kautta.

Bodyguard, LK, Andy, Jussi Häkkinen, Ôari (osasinpas tuon vipsakkeen tuonne laittaa), mronkain, MarkkuT, kenttis, Ronin, Paappa, Timos, YJT ja moni moni muu. Sekä tietysti iki-ihanat itsevaltiaat Mika ja Ellu.

Listan laatiminen on ihan tyhmää, kun joku jää kuitenkin mainitsematta. Laitoin nyt kuitenkin. Maininnatta jääneiden ei pidä pahastua.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#42

Viesti bodyguard »

fatman kirjoitti: Listan laatiminen on ihan tyhmää, kun joku jää kuitenkin mainitsematta.
Tästä jo aiemminkin sanoin mutta mielestäni on parempi että vaikka 5 ihmistä tulee sanottua kuin että kukaan ei tule mainituksi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#43

Viesti nassesetä »

Mika kirjoitti: Perhana, tottakai! Mies joka vaikuttaa selvästi ikäistään vanhemmalta, on väkisinkin mielenkiintoinen.
En vieläkään tiedä miten tuohon tulisi suhtautua. :) Liikoja ei muuten kannata odottaa. Olen verkossa huomattavasti äänekkäämpi kuin naamatusten.

Itse haluaisin tavata jotakuinkin kaikki, joiden kanssa kahvilassa on tullut keskusteltua, väiteltyä ja vängättyä. Vlad pitää kuitenkin ykkössijaa, koska mies näyttää omaavaan vielä ristiriitaisemman arvomaailman kuin minä.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#44

Viesti Lehe »

fatman kirjoitti: Lehen tapaaminenkin kiinnostaisi, mutta vaarana on että saan kiukkusikatartunnan...tai ainakin kipeät reidet. Ehkä siksi jo melkein ylimalkaan lähes sovittu tapaaminen onkin siirtynyt...
Böhö.. ylimalkaanpa hyvinkin, jäi vaan ajankohta sopimati :D . Tarjous on yhä voimassa. Eiköhän ne vahvan miehen reidet kestä, epidemian leviämisen estosta en sitten oliskaan niin varma.. :smt003
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#45

Viesti Mika »

nassesetä kirjoitti:
Mika kirjoitti: Perhana, tottakai! Mies joka vaikuttaa selvästi ikäistään vanhemmalta, on väkisinkin mielenkiintoinen.
En vieläkään tiedä miten tuohon tulisi suhtautua. :) Liikoja ei muuten kannata odottaa. Olen verkossa huomattavasti äänekkäämpi kuin naamatusten.
Niinhän me kaikki, enemmän tai vähemmän. Paitsi savolaiset. TimoS soitti eilen, ja puhuimme 9 minuuttia ja 42 sekuntia, ja siitä ajasta itse puhuin korkeintaan 30 sekuntia. Olen aina ihmetellyt savolaisten hengittämistä, sillä tuntuu kuin he eivät vetäisi happea sisään lainkaan. Sellaista ikkunaa omaan kommenttiin ei vain ehdi avautua heidän kanssaan :savolaiset:

Mutta et sinäkään ihan tuppisuu ollut muutama päivä sitten puhelimessa. Tule seuraavaan tapaamiseen!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 128 kurkkijaa