Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#1

Viesti JanneM »

Aittomäen kirjoituksen innoittamana ajattelin perustaa tällaisen ketjun.

Eli kenet potkulaisen haluaisit nähdä?
Monelle on jo liian vaikeaa sanoa kenet kaikki potkulaiset on nähnyt, mutta on varmsti monia potkulaisia kenet ihmiset haluaisi nähdä vaikka ei ole vielä nähnyt.

Aloitan itse.

Haluaisin nähdä Aittomäen. Olen Aiton nähnytkin, mutta vain vaparikehässä tuomarina (ne legendaariset tossun rämätkin oon nähnyt), mutta kättäpäivää tai ajatusta ei ole vielä vaihdettu livenä.
Olisi mukava myös tavata Riku Lahdensuo. Senkin olen nähnyt tuomarina, mutta en ole jutustellut sen enempiä.


edit:Väärin kirjoitettu nimi korjattu
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenen potkulaisen haluaisit nähdä?

#2

Viesti Mika »

Jaha! Aitto ehdottomasti, samoin Risto R (ainoa yypee jota en ole tavannut). Abe Simpsonin olen kanssa jo kauan halunnut tavata.

Kalle Koskinen ja Vlad Tepes olisi mielenkiintoista tavata, sillä he ovat ainoat kaksi potkulaista, joista en ole pystynyt muodostamaan selkeää mielikuvaa (eivät noudata minun pienten aivojeni tuntemaa logiikkaa), missä ei tietenkään ole mitään väärää tai pahaa, mutta se on erikoista. Kasvotusten se mielikuva varmasti selkiytyisi. Olen muuten huomannut, että keskustelujen kautta syntynyt mielikuva vastaa aika hyvin kasvotusten muodostuvaa mielikuvaa (vaikka edellinen tietysti osaltaan saattaa vaikuttaa jälkimmäiseen).

Olisihan noita muuten vaikka kuinka paljon, kun katselee ihan tuota etusivuakin (laudalla vuorokauden sisällä käyneet) :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#3

Viesti Kalle Koskinen »

Olen aina varsin utelias tapaamaan ihmisiä, sillä ne tekstit ja mielikuvat eivät aina vastaa todellisuutta. "Puheliaat" kirjoittajat ovat saattaneet olla vässyköitä tuppisuita ja virheellisesti/huonosti kirjoittavat ovat saattaneet olla varsin fiksuja ja sujuvia normaalisti jutustellessa.

Sitavista olisi hauska nähdä, että onko hän yhtä reipas ja elämäniloinen kuin teksteissäänkin. Myös pitkään hiljaiseloa viettänyt Tabitha olisi ollut kiva tavata, kun harrastaapi Daito-Ryuta ja käsittääkseni aivot ovat mukana treenatessa. Ja olisihan se Mikan 80-luvun heavymetal-tietämys jännä todeta, voisin varmaan kuulla bändeistä mitä ei ole ennen tullut vastaani. Eli en niinkään nyt kamppailullisesti tällä hetkellä ajattele ihmisten tapaamista.

Hyvällä tuurilla pääsen kesän aikana tapaamaan JKoskista Iwama-aikidon puitteissa. Jännä juttu kuinka tuo aikido vielä vetää puoleensa kovastikin.

EDIT: Mika, kun kerran kirjoitit minusta nätisti, niin tässä kevään aikana Tampereelle tullessani voisin vaikka ottaa yhteyttä. Kyllä minulla on aina pokkaa tulla tapaamaan toisia, joko treenimielessä tai ihan muuten vain. Näetpä sitten, että olen kuin 15-vuotias pikkupoika.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#4

Viesti Mika »

Kalle Koskinen kirjoitti: Olen aina varsin utelias tapaamaan ihmisiä, sillä ne tekstit ja mielikuvat eivät aina vastaa todellisuutta. "Puheliaat" kirjoittajat ovat saattaneet olla vässyköitä tuppisuita ja virheellisesti/huonosti kirjoittavat ovat saattaneet olla varsin fiksuja ja sujuvia normaalisti jutustellessa.
Tämä on aivan totta, ja on todettu moneen kertaan (heti tulee mieleen kenttiensankari, joka netissä kirjoittelee aika avoimesti ja itsevarmasti, mutta oli tavatessa hyvin hiljainen ja ujo :) ). Tarkoitin itse enemmän sitä ajattelumaailmaa. Potkussa kun aika harva taitaa olla fakkiutunut johonkin tiettyyn rooliin, vaan lähes kaikki täällä esiintyvät omana itsenään.

Tule ihmeessä Kalle tapaamiseen toukokuussa!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#5

Viesti JanneM »

Ai niin ja ehdottomasti Mäkynen olis mielenkiintoista tavata.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#6

Viesti Mjölnir »

Muutama oikeasti guru tälläkin foorumilla kirjoittelee, jotka olisi kiva livenä tavata. Mutta en uskalla lähteä luettelemaan, jos vaikka unohdan jonkun tästä postauksesta, niin se olisi noloa :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#7

Viesti cyt »

Minä haluaisin nähdä kaikki!
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#8

Viesti Janne Oksanen »

Minä myönnän audiensseja nopeimmille halukkaille muodollista maksua vastaan. Aittomäki olisi mielenkiintoista tavata luonnossa. Myös kovimmat oman lajini edustajat olisi kiva tavata, jos vaikka oppisi jotain. :)
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#9

Viesti Poika »

Usean potkulaisen olen nähnyt ja jokunen vielä olisi näkemättä (muutama tuhat). :lol: Näkemättömistä olisi mukava tavata niitä, kenen kanssa on vähänkään enempi kirjoitellut. Esim. fatman ja Kalle Koskinen. Ehkäpä jokukerta jossain...

Käykää niissä miiteissä!


Aittomäen tietenkin. Kaikkihan hänet haluaa tavata. :)
Nice asses - make the world a better place.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#10

Viesti Mika »

Kalle Koskinen kirjoitti: Sitavista olisi hauska nähdä, että onko hän yhtä reipas ja elämäniloinen kuin teksteissäänkin.
Sanoisin että Sitav edustaa itseään kasvotusten vielä paremmin kuin täällä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#11

Viesti Sitav Abdullah »

Mika kirjoitti:
Kalle Koskinen kirjoitti: Sitavista olisi hauska nähdä, että onko hän yhtä reipas ja elämäniloinen kuin teksteissäänkin.
Sanoisin että Sitav edustaa itseään kasvotusten vielä paremmin kuin täällä.
Näin itsekin luulen :) . Kalle tules seuraavaan miittiin, niin voidaan vaihdella mietteitä ja pääset näkemään olenko oikeasti duracell pupu ihmismuodossa :smt003 .

Itse haluaisin nähdä(olen jo pitkään halunnut), nähdä J.Suojasen,Aiton,Koskisen Kallen,Jussi Häkkisen ja paljon muita.
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#12

Viesti Pete H »

Kaikki, jotka opettavat lajiaan. Lisäksi pitkänlinjan, siis sieltä 60-70 luvulta lajiaan tai useampaa treenanneet. Olipa ympäripyöreää... Aittomäki, Mjölnir. Ei tokikaan jää noihin kahteen, mutta ikä tekee jo tepposia, joten en lähde arvailemaan, ai niin, Häkkinen ilman muuta.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#13

Viesti johannes »

Ikävää ja vaikeaa sanoa, kun unohtaa kuitenkin mielenkiintoisia tyyppejä, mut varmaan Bodyguard, kenttiensankari, Alioppilas ja ehkä myös Suomen #2. kovin Masato-fani Terssi olisi kiva nähdä(tarpeeksi kaukaa)
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#14

Viesti bodyguard »

Tulen aina ajatelleeksi että en vastaa mitään kun en halua että joku jää mainitsematta mutta sehän on vähän hölmö tapa ajatella kun ne ihmiset jäisi siinäkin tapauksessa mainitsematta ja lisäksi moni muu joka muuten tulisi mainituksi.

Tohtori Krabola ei periaatteessa kuulu listalle kun ollaan kumpikin nähty toisemme (Krabola on kuulemma spotannu mut ilosaarirockissa Riston keikalla ja mä oon nähny Krabolan Kiinalaisessa uudessa vuodessa pari vuotta takaperin). Tosi minulle on vielä mysteeri että kuinka Krabola muistaa jostain Riston keikalta meikäläisen kun ei edes tiennyt silloin kuka olin :lol:
Mutta Krabolan kanssa olisi ihan kiva jutellakkin koska kukaan joka pitää Bret Easton Ellisistä ei voi olla ihan tylsää juttuseuraa.

Lisäksi vähemmän aktiiveista kirjoittelijoista niin riku, jonka kanssa on tullut enemmänkin tsättäiltyä internetzeissä ja olisihan se kiva tavata ihminen jolla on vielä minuakin kierompi mieli :badgrin:

Lisäksi L.K (joka tosin saattoi nimimerkinvaihdoksellaan pudota pois pyhästä kolmiyhteydestä) jota en ole ilkeiden kielien puheista huolimatta tavannut koskaan.

Johannes olisi kiva tavata koska sitten voisin pyytää siltä nimmarin :unelmoi:

Lehe on myös ehdottomasti tavattavien henkilöiden listalla.

Lisäksi voisin nimetä uudemmista kirjoittelijoista Kristian Hyväisen joka on onnistunut yllättämään positiivisuudellaan ja järkevyydellään. Jätän kuitenkin nimeämättä kun eletään tätä netti-ilmiantamisen aikakautta ja pian joku tulkitsee asian niin että ehdottelen tapaamista netissä alaikäiselle pojalle :smt003

Lisäksi nuo naisten pukkariin yksinomaan kirjoittelevat naisihmisetkin olisi kiva tavata brushteeth

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#15

Viesti JanneM »

Niin joo. Ja Esa Koivu ois hieno tavata kans. Se catchi ois kiinnostava tuttavuus vaikka ei täysin tunnu mun tee kupposelta.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 87 kurkkijaa