Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kumpi voittasi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1730
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Ylihärmä

Kumpi voittasi?

#31

Viesti Esa Tyynismaa »

AC/DC!!!
Aina ja iänkaiken ja ihan sama mihin bändiin vertaa.
Metallica ei ole koskaan onnistunut tekemään ainuttakaan ostamisen arvoista levyä,kun taas AC/DC:ltä hyllyssä on koko Brian Johnsonin aikainen tuotanto+pari vanhempaakin.
Back in black-levy julkaistiin kun olin kuuden,isoveljeltä kuuntelin ja huomasin sen olevan kaikkien aikojen paras levy.Ja sitä se on vieläkin.
Muita bändejä ei käsittääkseni avauksessa edes mainittu,niin enpä minä niitä sitten tähän ala tuomaankaan.
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Kumpi voittasi?

#32

Viesti terssi »

Polvi kirjoitti: Metallica vie helposti. Esim One on niin loistobiisi, että AC/DC:llä ei ole heittää MITÄÄN tuota vastaan.
Näillä linjoilla. Lisätä voisi mm. biisit Fade to Black, Unforgiven, Master of Puppets, Battery ja ikivihreä Nothing Else Matters veisuihin, joille ei löydy yhtäkään vastinetta AC/DC:n tuotannosta.

Big Balls on kyllä hyvä.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Kumpi voittasi?

#33

Viesti Kristian Hyvärinen »

Minä pidän Metallicasta paljon enemmän kuin AC/DC:stä. En muuten edes tiennyt että näitä bändejä haluaisi joku verrata. Ihan erilaista musiikkia kuitenkin.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kumpi voittasi?

#34

Viesti Kari Aittomäki »

No tottakai se on erilaista musiikkia!
Toiset runttaa rokkia ja toiset oopperoi.
Metallica on musiikillisesti sata kertaa jännittävämpi, monisyisempi ja oivaltavampi.
Se selviää vaikka tästä, jätkät heittää kunniansoituksen Enni Morriconelle:
[youtube][/youtube]

Kertakaikkisen komiaa..
Paitsi se soittaminen soittamisen ilosta kahdenminuutin jälkeen.
Tota ei AC/DC ikinä tekis, ne vaan luukuttaa tuleen.
Fuknitionaalisesti, vähä niinku nää työkalut:
[youtube][/youtube]

Uljasta karjumista, komeita hulikuppereita ja hyvä timing.
Melkeen saattaa kuulla sen thunder-messun jälkeen kaiun toistavan "from down under".
AC/DC:n meininki on vaan niin pitelemätöntä duunarienergiaa ettei sitä mikään voita.

Nii.
Vaikka JethroT voittaaki.
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Kumpi voittasi?

#35

Viesti jsv »

Äskeisen Metallican keikan perusteella voisin sanoa, että kyseinen bändi taitaa olla minulla voittaja. Vaikka en tiennytkään kaikkia uusia biisejä, joita siellä soitettiin... ja onhan ne jo pikkuisen ikääntyneen ja vanhan näköisiäkin :)
Jussi Vesala
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

Kumpi voittasi?

#36

Viesti Abe Simpson »

jsv kirjoitti: Äskeisen Metallican keikan perusteella voisin sanoa, että kyseinen bändi taitaa olla minulla voittaja.
Juurikin näin. Se pätkä kun Nothing else matters ja Enter Sandman pyörähtivät käyntiin, oli ihan oikeasti sitä luokkaa, ettei siinä vertailussa kovin monikaan livesetti mielestäni pärjäisi - Metallica ei ole mulle edes ollut koskaan mikään maailman isoin juttu, mutta kovaa vastaan nyt vaan ei seiso oikein perkelekään. Bändi kuulostaa kaikkineen uskomattoman tiukalta vaikka mittarista on varmasti ne nälkäisimmät kilometrit jo rullattuna.
"Pallomerimies on erimies"
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Kumpi voittasi?

#37

Viesti Ronin »

[youtube][/youtube]

Tuon takia Metallica. 8-) Ei nykypäivänäkään moni rokkibändi vedä tuollaisella intensiteetillä.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kumpi voittasi?

#38

Viesti Kari Aittomäki »

Juujuu, tallica on helevatan hyvä.
Mutta se mahtipontisuus...
Hevihän nyt on sinfoniaanista tai semmosta jotain, tarkotan siis isoeleisyyttä. Tai jotain.
Se nyt ei vaan ole kovin bensan/hien-hajusta.

Kun taas angus ja poijjat selkeesti tajuaa että tiluttelu ja lärpyttely on esileikkiä, voihan sitä harrastaa taidonnäytteenä mutta pääasia on raaka rynkytys.

Siksi AC/DC voittaa.
Youve been... Thunderstruck.
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Kumpi voittasi?

#39

Viesti Kristian Hyvärinen »

Pääasia ei ole raaka rynkytys. :) Siksi näitä ei kannattaisi verrata keskenään.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Tero
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 760
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kumpi voittasi?

#40

Viesti Tero »

Joo tuo Karin vertaus, että Metallica on kuin oopperaa ja AC/DC rokkenrollia on juurikin se miksi AC/DC vie. Niin se vaan on, että vaikka on kuinka hyvä ooppera, niin se on kuitenkin semmosta patsastelua ja meininki on jollain lailla kuollutta.

Sitä paitsi AC/DC voittas muutenki koska Riff Raff.

[youtube][/youtube]
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kumpi voittasi?

#41

Viesti Kari Aittomäki »

Eihän tuo voi olla livetaltionti hä?
Tuo jos mikä kertoo miks AC/DC on niinku aivan sairaan paras.

Ja Kristian, sitte kun pääset pikkulikkojen parista oikeita naisia kyydittään niin tulet hoksaamaan jotta raaka rynkytys on kuin onkin Sejuttu.
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Kumpi voittasi?

#42

Viesti Kristian Hyvärinen »

Kari Aittomäki kirjoitti: Ja Kristian, sitte kun pääset pikkulikkojen parista oikeita naisia kyydittään niin tulet hoksaamaan jotta raaka rynkytys on kuin onkin Sejuttu.
:lol: Kiitos! Sain tuolla päivän naurut.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
M M A
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 417
Lauteille: Lokakuu 2006

Kumpi voittasi?

#43

Viesti M M A »

Tietysti AC/DC!
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Kumpi voittasi?

#44

Viesti Kalle Koskinen »

Muistelisin, että vuonna 1990 kun Razor's Edge ilmestyi, kuulin ekaa kertaa AC/DC:tä. Toki olen voinut kuulla sitä aiemminkin, mutta tuo on nyt ainakin varman päälle pelattu. Isovelihän se oli, joka tällaista musiikkia osti ja soitti minulle.

Musiikkiteeveltä tuli silloin tällöin Thunderstruckin video ja kerran kyttäsin kaksi päivää videot valmiina, että saisin sen nauhoitettua. Olisipa YouTube keksitty silloin, niin ei olisi mennyt kahta kesäistä päivää sisällä kököttäessä. Mutta olipa tyytyväinen olo kun sain katsottua videon nauhalta niin useasti kuin huvitti.

AC/DC menee luonnollisesti Metallican ohitse jo pelkästään siitä syystä että miten soittamisen ilo välittyy minulle. Toki AC/DC:n riffit ja biisit kuulostavat samalta, mutta olisipa kiva nähdä että kuinka moni bändin krtisoija osaisi väsätä pirun yksinkertaisia ja toimivia riffejä jatkuvasti.

Mutta mutta, kyllähän sitä on Metallicasta tykätty vaihtelevasti eri aikakausina. Master Of Puppets on suosikkini, Justice For Allia en ole jaksanut jostain syystä kuunnella kertaakaan ja kaikki uudemmat ovat ihansama-osastoa. Olen pikkupojasta asti ollut Megadeathin kuuntelija ja olen aina ollut tyytväinen, ettei Mustaine jäänyt Metallicaan. Vaikka Metallicallakin on paljon varsin onnistuneita kappaleita, niin tämä St. Anger oli kyllä jotain niin kamalaa ja järkyttävää kaikin puolin, että melkein itketti. Jannut jo vanhoja ja väsyneitä.

Mutta AC/DC ja todisteeksi yksi lempikappaleistani:

[youtube][/youtube]

EDIT: Olen jo pienestä asti kuullut Scottin ja Johnsonin kamaa ja aina tämä Johnson on kuulostanut paremmalta. Jostain syystä oli pakko mainita.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kumpi voittasi?

#45

Viesti tohtorismies »

[youtube][/youtube] Jae peli on selvä. Ja jos rynkytyksestä puhutaan niin se on LEMMY.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 114 kurkkijaa