Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Uusin Dream Theater on nyt ollut pari päivää kuuntelussa. Tuntuisi olevan jotenkin rennomman oloinen kuin pari edellistä. Ja sisältää ihan rehellistä tilutusta paikoitellen, mikä on minusta ollut poissa jokusen kiekon ajan.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Yoshihisa Hiranon ja Hideki Taniuchin säveltämältä Death note -animen soundtrackilta poimittu kappale Kodoku:
[youtube][/youtube]
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
En allekirjoita mitään, mitä olen sanonut yli vuosi sitten, ellen toisin mainitse. Kohtelen sitä varhaisempia tuotoksia jonkun toisen kirjoittamina viesteinä ja ajatuksina.
Ja kai sitä mielipiteensä saa tuoda julki. Minulle on oikeasti ihan sama, kuinka monta ketjua täällä tehdään eri musiikkityyleille. Koska TimoS esitti pätevät perustelut ketjun jakamiselle, minä arvostaisin jos tässä nyt pitäydyttäisiin siinä musiikkipuolessa.
Aiheeseen: Tool - Schism
[youtube][/youtube]
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
En allekirjoita mitään, mitä olen sanonut yli vuosi sitten, ellen toisin mainitse. Kohtelen sitä varhaisempia tuotoksia jonkun toisen kirjoittamina viesteinä ja ajatuksina.
Muoks. Olikos tässä ketjussa raskaampi musiikki kiellettyä? Voisinpa kysyä mahtuuko vaikkapa Metallica tähän ketjuun? Uusi, vanha? Balladinsa? Entäs grunge tyyliin Alice in Chains?
No, korvasin Agoraphobic Nosebleedin Primuksen ei-hevillä. :p
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...
Ronin kirjoitti:
Muoks. Olikos tässä ketjussa raskaampi musiikki kiellettyä? Voisinpa kysyä mahtuuko vaikkapa Metallica tähän ketjuun? Uusi, vanha? Balladinsa? Entäs grunge tyyliin Alice in Chains?
Jos laulun sanoista saa jotain tolkkua, eikä ole sellaista kuin se sinun yksi surullisenkuuluisa cd:si ekalta Riikan reissulta, niin kyllä sopii. Eli siis, Metallica sun muut menee vielä ihan hyvin tähän ketjuun, mutta antaa tosiaan noitten örinähevi-immeisten kirjoitella omassa ketjussaan