Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt kuunteluvuorossa

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 67
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Nyt kuunteluvuorossa

#61

Viesti Jussi Häkkinen »

[video][/video]
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Nyt kuunteluvuorossa

#62

Viesti Ronin »

[youtube][/youtube]
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Nyt kuunteluvuorossa

#63

Viesti kollegiassessori »

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Löysin ton ekan just äsken, loistokamaa. :smt020
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Nyt kuunteluvuorossa

#64

Viesti kollegiassessori »

[youtube][/youtube]

+1
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Nyt kuunteluvuorossa

#65

Viesti Mika »

Rushin La Villa Strangiato - oman vahvarin ja omien kajareiden kautta :smt025


[video][/video]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 96

Nyt kuunteluvuorossa

#66

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Mika kirjoitti: Rushin La Villa Strangiato - oman vahvarin ja omien kajareiden kautta :smt025


[video][/video]
No kyllä sitä nyt pitää hehkuttaa :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Nyt kuunteluvuorossa

#67

Viesti Mika »

Jaa Rushia vai? :p

Sinun jos kenen luulisi ymmärtävän. Tää on iso asia. Mähän en ole noita laitteitani käyttänyt juuri lainkaan sitten 1997, jolloin muutin pois Suomesta, ja kun 2003 palasin, olen kuunnellut musiikkia lähinnä netistä. Nyt vihdoin pystyn yhdistämään nämä kaksi asiaa, mutta tietysti kynnys kuunnella levyjä tuota kautta on mielettömästi matalampi nyt kun tanssimme tätä mööpelivalssia ja sain koneeni lähelle laitteistoani (oma idea, syntyi yöllä).

[video][/video]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 96

Nyt kuunteluvuorossa

#68

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Hehe, jep. En osaa kuvitella noin pitkää aikaväliä, mutta jotain vihiä mulla on kun välillä viikon parin mökkeilyn jälkeen olen palannut luurien pariin ja pyöräyttänyt lounget soimaan ..ahh :)

[video][/video]
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

Nyt kuunteluvuorossa

#69

Viesti Nauses »

Jooh, itellä on ollut kone kiinni stereoissa senverran kauan ettei osaa oikein mieltää sitä että kaikilla näin ei ole. Aina yhtä järkyttävää kuunnella omia suosikkibiisejään ensin youtuben ja sitten vielä tietsikkakajareiden raiskaamana, lo-fi pääsee oikeuksiinsa kyllä vain kunnon kalustolla. Huonot kajarit=kaikki nyanssit ja syvyys sekä tunnelma katoaa huolella kuin tuhka tuuleen ja tuloksena on "jotain ihme kohinaa", sekä "ei varmasti kuulostanu edes lähellekään samalta ku himassa kuuntelin". :(

Naurattaa muuten nyt ajatuskin siitä mun Mikalle tarjoamasta Ulverin biisistä :o, kyseinen levy on vielä jotenkuten järkevän kuulonen normiäänentoistolla(joskaan Mika tuskin pitäisi kyseisestä musasta millään olemassaolevalla laitteistolla kuunneltuna) mutta nyt ymmärrän vähän paremmin sen "kaameaa meteliä, jaksoin ehkä kymmenen sekkaa" -kommentin kun mä en itsekään varmaan jaksaisi kyseistä levyä kovin paljoa kauempaa jos ei ole siedettävää äänentoistoa. Varmaan suht jäätävää kohinaa kun se youtuben pakkauskin oli tässä tapauksessa kaikkea muuta kuin armelias. Olin siis kai hifithreadin perusteella kelannut että Mikalla on oikeasti ns. hyvät välineet käytössä.

Uskon kyllä että on hienoa saada taas kuunneltua musiikkia kunnon välineistä, oon oikeesti ilonen sun puolesta Mika. Muistan vieläkin sen fiiliksen kun olin saanut iskettyä koneen onnistuneesti kiinni stereoihin ja musiikki ei enään ollut kuten ennen, oli vähän mieletöntä kun tunsi olevansa musiikin keskellä. Voisin kuvitella jumittuvan vastaavassa tilanteessa mölyboksien "polttopisteeseen" ja omien suosikkien ääreen hetkeksi jos toiseksikin. Kivaa :)

Eihän mun laitteet todellakaan mitään kovin überkallista luokkaa ole, mutta ero konekajareihin tuntuu silti ihan mielettömältä. Uskoisin muuten että äänentoisto voi vaikuttaa aika paljon siihen millasesta musasta tulee pitämään. Erilaiset laitteet korostaa kuitenkin eri juttuja ja jotkut laitteistotyypit ei oikein toimi joidenkin musatyyppien kanssa.
Erillisyyden harhan pauloissa
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 96

Nyt kuunteluvuorossa

#70

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Se oli itelle kyllä myös ikimuistonen hetki ku sai Sennheiser HD 650 luurit ekaa kertaa päähän, hetki meni että tajusin kaiken mun musan olevan ihan suolesta :D

Jotain erittäin huonosti ripattuja 128kbps ämpäreitä kaikki, Rammsteinit, SOADit ja Slipknotit kuulosti kyllä ihan miltä sattuu. Ei mennyt kauaa niin vaihtu tiheämpään pyöritykseen häviöttömät klassiset piano sonatat ja chillout, lounge, ym. kokoelmat.

(laittakaas muuten tuo &fmt=18 tägi noiden postaamienne youtubelinkkien urlien loppuun, menee maholliset HQ ja HD modet päälle jos ne on saatavilla, EDIT: en oo sitte varma toimiiko tuo embedded videossa, mutta mä oon aina laittanu omiini tuon tägin silti :p)

Tää on kova, soitas Mika kajareillas, varmasti tykkäät :)
[video][/video]
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Nyt kuunteluvuorossa

#71

Viesti Elina »

No, mun musa kaikuu noista tietsikkakajareistani, HongKongista 19 euroa :smt003 Mutta on niissä ainakin helkkarin hienot siniset ledit :smt003 Matsaa tähän usb-hiirimattoon, jossa on myös sinistä lediä...ehhehhhee :smt003

Mutta asiaan.

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Nyt kuunteluvuorossa

#72

Viesti Mika »

Jaawa, kyllä vain. Ja tuo biisi on hyvä esimerkki siitä erosta: huonoilla jäisi kuuntelematta, hyvillä jopa tykästyy. On se oikeasti vaan niin maaginen maailma. Jos kiinnostaa. Tai kyllä se vähän kiinnostaa kovempaakin kundia, kun kerran pääsee maistamaan.

Kiitos Nauses tuesta :D Ja noinhan se siis on.

The Chemical Brothers on aina kiinnittänyt huomiota hyvään ääneen.

[video][/video]

Jaawa, vaikuttaako noi tägit kuvan lisäksi myös ääneen?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 96

Nyt kuunteluvuorossa

#73

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Mika kirjoitti: Jaawa, vaikuttaako noi tägit kuvan lisäksi myös ääneen?
Kyllä, eritoten siis ääneen, HQ = stereoääni vähemmällä pakkauksella. Sitä en tiedä tuleeko tolla tägillä muutosta mihinkään jos HQ nappi ei ole saatavilla ko. videossa.
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

Nyt kuunteluvuorossa

#74

Viesti Nauses »

&fmt=18 auttaa kyllä ääneen paljonkin. Oisko jopa niin että youtubessa ääni on normaalisti monona ja toi heittää sen stereoksi sen lisäksi että kuvanlaatu paranee(joka on siis aika tarpeeton musiikissa...). &fmt=16 parantaa kai vaan ääntä(jos edes tekee jotain, mutta tosiaan olen siinä uskossa että parantaa ääntä :D ), en osaa sanoa onko se vai 18 parempi. Mun tietääkseni kumpikaan ei toimi upotetuissa videoissa :(

Aah, testasin nyt ja ilmesesti videot joissa ei ole HQ nappia ei hyödy kummastakaan noista. Oon siis turhaan boikotoinu upotusta(tai no vaan osittain, on se edelleen ärsyttävä joskin muista syistä).
MUOKKAUS: Näköjään hq nappia voi painaa upotetuissakin videoissa
Erillisyyden harhan pauloissa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Nyt kuunteluvuorossa

#75

Viesti Elina »

Tämmönenkin. Ihan ok. Tuo vähän junglea lähentelevä taustabiitti on ihan kiva.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Biisi on siis Madonnan Skin.

EDIT: vielä yksi Matonna :smt003 Tuo Breathless-albumi on todella hauska. Ostin sen joskus kymmenisen vuotta sitten ja se on edelleen vähän hassu.

[youtube][/youtube]
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa