Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt kuunteluvuorossa

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1111

Viesti Clancy B. »

TV auki tuolla taustalla, Yle 1 tulee musaa.

Mahtava kappale tuli juuri: Jon English - Six Ribbons

[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1112

Viesti Clancy B. »

[youtube][/youtube]

On tää kyllä hyvä kanava, makuuni mun.
http://radiosata.fi/?tmpl=soittolista" onclick="window.open(this.href);return false;
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1113

Viesti Clancy B. »

Romantico-tico

[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1114

Viesti Clancy B. »

Vahva on jauhelihan ääni. Kukas tuo Bonnie Tylerin äänen omaava nainen on joka tulee ovista 5:30?? Huh

[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Nyt kuunteluvuorossa

#1115

Viesti tohtorismies »

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Jalka vipattaa, hermostovaurio tai hyvä musiikki.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1116

Viesti Clancy B. »

Where do you think you're going
Don't you know it's dark outside


[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1117

Viesti Clancy B. »

[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Nyt kuunteluvuorossa

#1118

Viesti kivi »

Tällä hetkellä soi Bullet for my valenite, ei ehkä se omin tyyli, muuta aika kivasti nostaa fiilistä

[youtube][/youtube]

Jos sen nyt joku haluaa laskea örinäksi, niin ei voi mitään :smt003
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
PeeVee
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 147
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Nyt kuunteluvuorossa

#1119

Viesti PeeVee »

[youtube][/youtube]

Tää jotenkin iskee, kuten espanjan mustalaisten musa muutenkin. Pätkä on jostain elokuvasta, jota en oo nähny.
Kuvake
TommyV
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 362
Lauteille: Marraskuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1120

Viesti TommyV »

Laitetaan sitt jtain vähän suomalaisempaa 8-)

[youtube][/youtube]
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nyt kuunteluvuorossa

#1121

Viesti Paappa »

http://hakkarainen.nrgm.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

:smt003
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Nyt kuunteluvuorossa

#1122

Viesti tohtorismies »

[youtube][/youtube]


Biisi on Rushed love.

Taivaallinen kappale.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Nyt kuunteluvuorossa

#1123

Viesti Kristian Hyvärinen »

TimoS kirjoitti: Oon tässä iltapäivän aikana kuunnellut enemmänkin näitä Joan Jettin kappaleita. Aivan mahtavaa musiikkia, myös nämä cover-versiot.
Joan Jett (edellisellä sivulla) on kyllä jotain aivan tajutonta, ja mulle täysin uusi tuttavuus. Naisella on sielua vaikka muille jakaa, saundit on kohdallaan... toimii. 8-) Rokkitytöt on aina parhautta. Ja eipä hän (hiukkasen nuorempana) mikään ollenkaan hullumman näköinen pakkauskaan ollut.

Kuva

Chants R&B, kiitos Tohtorismies! Pahuksen tiukkaa musiikkia, äänenlaatu kuin kyseisessä kipaleessa (tai latauksessa) olisi vaan vähemmän korviavihlova. Mulle Rhythm n blues on ollut pidempään intressi, mutta syystä tai toisesta ei ole tullut tutustuttua. Tästä on hyvä aloittaa!

Clancy liimasi (edelleen viime sivulle) Maidenin The Prisonerin. Iron Maiden ei henkilökohtaisiin suosikkeihini kuulu. Kova bändi, joka on tehnyt pahuksenmoisen työn tuon projektin kimpussa - mutta vaikka kaveri (joka siis on Iron Maiden -mies henkeen ja vereen) jaksaa mulle loputtomiin selittää niistä nyansseista ja eroavaisuuksista, mulle suurin osa rautaneidon biiseistä kuulostaa käytännössä täysin samalta. Sama juttu toisaalta näiden thrash-bändien kanssa, että ehkä se on vain makukysymys. Tuo Prisoner alkoi mielestäni huomattavasti kovemmin kuin loppui - biisi on kyllä minusta sitä Maidenin parempaa puolta.

Run DMC! En muista tiedä, mutta mulle oli aikamoinen yllätys saada hiphopfiilistelyä ja Scorpionsin tyylisiä hardrock-kitaraleadeja saman minuutin sisään. :D Mutta noi pojathan on hyviä räppäämään, ja vaikka saundeissa on mun korvaani jotain melkein sietämättömän kornia, toi toimii. Huumori on loistava tehokeino musiikissa, ja Run DMC näköjään sitä osaa käyttää. It's like that on muuten pahuksen tuttu jostain lapsuuden ajoilta, tulee voimakkaita nostalagian tunteita siitä - ehkä oon kuullut jonkun smurffiversion? :D Olisikos Bomfunk MCs'n joku kipale, mistä tuo muistuttaa, niitä tuli kersana kuunneltua. (Matti, niitä videoita voi muuten ihan linkittää, upottaminen ei oo ainoa keino jakaa ;))

Clancy, Jon English kolahti samantien. Menee kylmiä väreitä. Loistavat sanat, loistava ääni ja loistavat melodiat, huilusoolo... ei mulla oo lisättävää. Huhhuh. Todella hyvää musiikkia. Genesiksestä voisin sanoa samaa, paitsi ilman huilusooloa. Siinä missä Six Ribbons jysähti mulle heti kuin tuhat volttia, Mama rakentaa sitä intensiteettiä useamman minuutin ajan. Todella erilaiset biisit, mutta molemmat aiheuttavat ainakin mulle voimakkaita fiiliksiä. Music's powerful.

Kommentoin noita tuoreempia vähän myöhemmin, nyt pitää keskittyä näihin jo kuunneltuihin vähän enemmän. :D En muuten pidä sitä lupaustani, vaan kyllä mä pistän niitä kipaleita muillekin kuunneltavaksi. Tämä on poimittu Kill Billin soundtrackilta - saundit, fiilis ja sanat ovat kaikki kohdallaan. Tunnelmallinen biisi, joka herättää halun tarttua kitaraan ja tehdä itsekin jotain vastaavaa. Shivaree - Goodnight Moon
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Griever
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 26
Lauteille: Huhtikuu 2011

Nyt kuunteluvuorossa

#1124

Viesti Griever »

Mulla on 2 viikkoa Pop/Jazz-konsan pääsykokeisiin ja silloin pitäis osata jazzia soittaa.. Ajattelin soittaa Charlie Parkerin Yardbird Suiten ja siksi jatkuvalla työpäivän kestävällä repeatilla " onclick="window.open(this.href);return false;
Muutenkin suhtaudun jazziin tosi kaksijakoisesti, tuntuu että on sitä hyvää ja tarttuvaa musaa ja sitten tylsää, keskinkertaista taidehihhulointia
"Se, jota musiikki koskettaa läpikotaisin, joka työskentelee instrumenttinsa kanssa kuin mielipuoli, joka rakastaa musiikkia ja soitinta intohimoisesti, tulee hallitsemaan virtuoositekniikan" - Heinrich Neuhaus
"Pain is temporary, quitting lasts forever"
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt kuunteluvuorossa

#1125

Viesti Clancy B. »

Ai näitä biisejä kommentoidaankin täällä :)

Mulla musiikin suhteen about sama maku kuin naistenkin; lähes kaikki käy mikä saa hyvää aikaan. Ja kaikessa "pahassa" on mukana hyvääkin.

Tunne, muistot, hetki. Oma historia. NE OVAT PAALJON ENEMMÄN KUIN TEKNIIKKA. Musiikki on oma peili ja muistikirja koettuihin.


[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine ja 68 kurkkijaa