Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt kuunteluvuorossa

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Nyt kuunteluvuorossa

#271

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jos Nightwish menee örinähevikategoriaan, menee kyllä jok'ikinen Motörheadin ja AC/DC:nkin biisi sinne.

En kyllä käsitä mikä ihmeen tarve ihmisillä on oman musiikkimaun hehkuttamisen lisäksi mollata toisten tykkäämiä ja esittelemiä bändejä ja toisten makua. Siis kuinka huono itsetunto täytyy olla, että tarvitsee alentua sellaiseen? :funtsii: Eikö näiden ketjujen tarkoitus ole löytää uusia bändejä ja saada lisää vaikutteita ja laajentaa skaalaa - sen sijaan että päätyy mollaamaan kaikkea, mitä ei iskä ja äiskä soittaneet vinyyliltä kun MINÄ OLIN NUORI?
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Nyt kuunteluvuorossa

#272

Viesti TimoS »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: mitä ei iskä ja äiskä soittaneet vinyyliltä kun MINÄ OLIN NUORI?
Oi hitto, mitähän minä silloin kuuntelisin.... Varmaan, silloin harvoin kuin mitään levyjä kuuntelisin, klassista musiikkia lähes pelkästään ja ehkä jotain Mireille Mathieuta sillointällöin (sen ainakin muistan vanhempien levyhyllyssä nähneeni) :lol: Muutoin kuuntelisin vain radiota.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
navajas
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1173
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vihti

Nyt kuunteluvuorossa

#273

Viesti navajas »

Tämän hetken suosikkiroketsurollibiisi (Miehellä on hivenen karhea ääni, joten Häkkisen ei kannata kuolometallinpelossa vilkaista ;))


[youtube][/youtube]

Sitten tätä ihan hauskaa hillbilly-osastoa.

[youtube][/youtube]

Molemilla bändeillä on tosin biisejä, joiden sanoituksia en purematta niele, mutta löytyy kyllä ihan hilpeääkin settiä.
Kuvake
tinkezione
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 381
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Malmö

Nyt kuunteluvuorossa

#274

Viesti tinkezione »

Jorge kirjoitti: Jussi H.:lla siis todellakin ON vilkas mielikuvitus - viitaten siihen, että tuossa edellä hän juuri kehuu Ultra Bran olevan "kovaa settiä", joten ehkä tätäkin pitää tarkastella siltä pohjalta...
Aika voimakasta mielikuvitusta tuon Rubikin kuutio -biisin rivinvälisanoman ymmärtäminen vaatiikin, kun ei varsinaisista sanoistakaan meinaa saada mitään tolkkua laisinkaan. Ilmeisesti Jussi vain ns. painii toisella tasolla.

Ja Nightwishin väittäminen kuolonmetalliksi ja örinäksi on kyllä hyvä vitsi, joskin kulunut. :smt003 Mä postaan ne kuolonmetallit ja örinät kyllä sinne metallipäiden ketjuun sitten, ällös huolehtiko.

Seuraava kappale on omistettu Jussi Häkkiselle, rakkaudella.

[youtube][/youtube]
Eat healthy, exercise regularly, die anyway.
Kuvake
Riku Ähvä
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 505
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Porvoo
Etulaji: BJJ/SW
Takalajit: Shukokai Karate

Nyt kuunteluvuorossa

#275

Viesti Riku Ähvä »

Dead by April kuunteluvuorossa:

[youtube][/youtube]
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 67
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Nyt kuunteluvuorossa

#276

Viesti Jussi Häkkinen »

tinkezione kirjoitti: Aika voimakasta mielikuvitusta tuon Rubikin kuutio -biisin rivinvälisanoman ymmärtäminen vaatiikin, kun ei varsinaisista sanoistakaan meinaa saada mitään tolkkua laisinkaan. Ilmeisesti Jussi vain ns. painii toisella tasolla.
Juu, UB (todnäk. aikanaan niin suuri bändi jokaisessa suhteessa kuin bändi voi Suomessa olla) lauloi selkeää suomea suomeksi, Nightwishit jne. murisivat jotain etäisesti englanninkaltaista partaansa. :)

Kuitenkin, Pink Floyd on sekä yökalasta että Ultra Bra:sta melkoisesti edellä, eikä nyt ihan pienin kyvyin kannattaisi kajota. Olihan tuo aika yläastehevibändiveto High Hopesista, herranen aika.

Seuraava kappale on omistettu Jussi Häkkiselle, rakkaudella.
Myönnetään - oli musiikillisesti toki parempi ja yleisesti oivaltavampi kuin Nightwishin ahteritökkäys, mutta hirveä toki.

Kristianille: Tässä kyse oli lähinnä siitä, että ketjuun oli postattu erittäin taidottomasti ja kyvyttä tehty, todennäköisesti herjameiningillä aikaansaatu "cover". Ei niinkään musiikkimausta.

(Kotonani ei muuten juurikaan soitettu musiikkia. Siinä suhteessa olen hyvin onnellinen - oma musiikkimaku on rakentunut ihan itse kokoamalla, aikakausista välittämättä).


No, nyt täällä pyörii Reuben Wilson

[youtube][/youtube]
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Nyt kuunteluvuorossa

#277

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Kristianille: Tässä kyse oli lähinnä siitä, että ketjuun oli postattu erittäin taidottomasti ja kyvyttä tehty, todennäköisesti herjameiningillä aikaansaatu "cover". Ei niinkään musiikkimausta.
Olen kanssasi eri mieltä. Sinulla on mielipide, että siinä ei ollut taitoa (taito riippuu siitä mihin pyritään - tekniikka ei Nightwishiltä lopu tuossa biisissä kesken, niiden versiohan on tavallaan jopa vaikeampi kuin alkuperäinen), mielipide että se on herjameiningillä tehty ja mielipide että nämä mielipiteet ovat totuus.

Makuasioista on ihan turhaa kiistellä ja vängätä. Se on minusta oman egon kohottamista.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 67
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Nyt kuunteluvuorossa

#278

Viesti Jussi Häkkinen »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Se on minusta oman egon kohottamista.
En allekirjoita. Ei tästä enää egoa saa isommaksi tai korkeammaksi.


Se, että joku laittaa biisiin vähän pennin tilulilua ja "laulaa" savoenglantia, ei tee siitä taidokkaampaa tai edes vaikeampaa. Scissor Sistersin väännössä oli sentään jotain twistiä.

Metallinkuuntelijat vain ovat...no. Ne ovat vähän niitä. :taptap:
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Nyt kuunteluvuorossa

#279

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Se on minusta oman egon kohottamista.
En allekirjoita. Ei tästä enää egoa saa isommaksi tai korkeammaksi.


Se, että joku laittaa biisiin vähän pennin tilulilua ja "laulaa" savoenglantia, ei tee siitä taidokkaampaa tai edes vaikeampaa. Scissor Sistersin väännössä oli sentään jotain twistiä.

Metallinkuuntelijat vain ovat...no. Ne ovat vähän niitä. :taptap:
Olemme siis eri mieltä asiasta ja meillä on selkeästi eri asenne ja lähtökohta musiikin kuunteluun. Tämä selvä. :shake:
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 67
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Nyt kuunteluvuorossa

#280

Viesti Jussi Häkkinen »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Olemme siis eri mieltä asiasta ja meillä on selkeästi eri asenne ja lähtökohta musiikin kuunteluun. Tämä selvä. :shake:
Aivan, minä kuuntelen musiikkia. Olemme samaa mieltä. :)

Kyllä se siitä iän kanssa, sitten se asennekin kasvaa ja pelkkä "oho, kulmikas kitara ja pitkät hiukset, ihan kuin Conan Barbaari" -juttu ei enää riitä bändin fanitukseen.


[youtube][/youtube]
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Nyt kuunteluvuorossa

#281

Viesti Geezer »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Se on minusta oman egon kohottamista.
En allekirjoita. Ei tästä enää egoa saa isommaksi tai korkeammaksi. :taptap:
Aamen.

Vaikka ainahan sitä toisen päälle astuessa näkee itse vähän korkeammalle.
:badgrin:

Kuuntele Kristian vaan heviä,ei se pehmitä päätä vaikka vanhukset niin väittää.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nyt kuunteluvuorossa

#282

Viesti Paappa »

Nyt ihan Jussin kiusaksi :p vähän herkistelyä.

[youtube][/youtube]

Kuuntelen minä Ultra Bratakin, jopa mielelläni :)
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Nyt kuunteluvuorossa

#283

Viesti Kalle Koskinen »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Kristianille: Tässä kyse oli lähinnä siitä, että ketjuun oli postattu erittäin taidottomasti ja kyvyttä tehty, todennäköisesti herjameiningillä aikaansaatu "cover". Ei niinkään musiikkimausta.
Ei ole muuten ainoa kappale, jonka Nightwish on raiskannut ja pahasti. Järkyttävä bändi kaiken kaikkiaan.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Nyt kuunteluvuorossa

#284

Viesti Elina »

TimoS kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti: mitä ei iskä ja äiskä soittaneet vinyyliltä kun MINÄ OLIN NUORI?
Oi hitto, mitähän minä silloin kuuntelisin.... Varmaan, silloin harvoin kuin mitään levyjä kuuntelisin, klassista musiikkia lähes pelkästään ja ehkä jotain Mireille Mathieuta sillointällöin (sen ainakin muistan vanhempien levyhyllyssä nähneeni) :lol: Muutoin kuuntelisin vain radiota.
Kävin justiin kattomassa äidin ja iskän cd-levyhyllyn ja siellähän on ekana rivissä kaikki Metallican levyt :smt003
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Nyt kuunteluvuorossa

#285

Viesti PDC »

Näin pimeentyvänä aikana sopii todella hyvin suomalainen Tenhi



[youtube][/youtube]
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 126 kurkkijaa