Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Valmistelen iltaan pientä suolaista. Shampanjaksi pierre gimonnet special club 2012.
Maalahden limppua, Chevre moussea jossa hernerouhetta, kylmäsavulohta ja tilliä.
Toiseksi annokseksi tulee rieskarullia joissa poro Carpacciota, piparjuurta, goudaa, ruohosipulia.
“There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.”
Vähemmän näkee täällä kalaruokia? Ei ole kunnolla tehdyn loimulohen voittanutta, eikä merisuolatun ahvenenmädin snapsin kaverina. Noita peurojen perseitä ja metsäsikojen lapoja voi omaksi ilokseen hauduttaa siellä sähköhellan peltilaatikossa, mutta eivät ne juuri makunsa puolesta eroa Heinon tukun kylmiön pulled porkista. Moni kesämökkinsä pallogrillillä olutta hörppivä ei muuten tiedä kuinka toksinen se yhdistelmä on, kun herkkusieniä siellä pekonin sisällä grillataan ja olutta juodaan päälle. Sienet eivät ole mitään muuta kuin maksatoksisia, varsinkin alkoholin kanssa. Siitä syystä jätän riistaruoat sienikastikkeineen kompostille.
Kotiapteekin tarpeisiin valkosipulia lisätään runsaasti viinan mausteeksi. Rohto valmistuu viikossa ja sitä nautitaan lusikallisittain.
Yksi mun täyden kympin ruoista on kalaruoka: kylmäsavulohella täytetyt lohipihvit pippuripihvin tapaan, mutta nykyään syön harvoin lohta koska sitä el saa tuosta omasta lätäköstä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Miten teet muusin?
Itse keitän suolan ja porkkanan kera. Jätän osan vedestä mukaan, sekaan reilusti voita ja pari desiä kermaa.
Muitakin tapoja kuulemma on....
Mulla on monia eri tapoja, yhdessä vain hiukan keitinvettä ja paljon voita, toinen perinteisesti maidolla ja voilla, kolmas, maidon sijaan kermaa ja voita, sekä kananmunankeltuaista. Myös joskus keitän porkkanaa ja valkosipulinkynsiä mukana
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)