Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 59
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4456

Viesti Puni »

^voi veikkonen, eikö kaikilla ole, paitti juutalaisilla ehkä?
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4457

Viesti Lasse Candé »

Liityin kolmen britin seuraan ja kaksi niistä ajautui raiteille joissa on kiva yrittää vitttuilla tälle tyypille. Kolmas taas jutteli tosi asiallisesti. Näillä tyypeillä ei ollut sen kummempaa vitttuiluantia kuin että jos sanoin että blaa blaa blaa, niin kysyivät että niinkö että blaa blaa blaa. Harvinaisen toimiva vittuilukonsepti sinänsä, paitsi jos nää on nähty ja opittu niin saatanan monta kertaa. :D
Yrittivät vielä jotain homotarinaakin väsätä mun ja sen hyvän tyypin välille.

Ei muuta kuin juttu kerrallaan täysin vastaavaa hämmentävää vastinetta kuin mitä settiä puskevat ja kehun äijiä herrasmiehiksi. Kun tyypit lähtevät niin kaverillinen olkapäähän taputus silleen just vähän liian kovaa, mutta ettei siitä voi syyttää. Tottakai alleviivaten sitä miten kiva oli jutella, hyvässä meiningissä. Molemmat teeskentelee samaa ylileveällä hymyllä ja tajuavat mitä tapahtuu. Wittu mä rakastan näitä, täytyy intiimisti tunnustaa.

Hyvä mieli siitä että näitä alkaa olla nähty jo niin paljon ja näköjään löytyy välineitä siihen että mitkään nilkit ei kiusaa. Mä jotenkin rakastan laittaa noita mulkkuja asemaan jossa ne huomaa ettei toimi. Sen jälkeen että on kivaa kavereiden kanssa, näiden kouluttaminen tasolla joka on niille liian kova on parasta. Salainen toivomus on että jos pelastuisi samalla edes yksi kiusattu jolla ei ole välineitä.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4458

Viesti obmijoy »

Lasse Candé kirjoitti: Liityin kolmen britin seuraan ja kaksi niistä ajautui raiteille joissa on kiva yrittää vitttuilla tälle tyypille. Kolmas taas jutteli tosi asiallisesti. Näillä tyypeillä ei ollut sen kummempaa vitttuiluantia kuin että jos sanoin että blaa blaa blaa, niin kysyivät että niinkö että blaa blaa blaa. Harvinaisen toimiva pipari sinänsä, paitsi jos nää on nähty ja opittu niin saatanan monta kertaa. :D
Yrittivät vielä jotain homotarinaakin väsätä mun ja sen hyvän tyypin välille.

Ei muuta kuin juttu kerrallaan täysin vastaavaa hämmentävää vastinetta kuin mitä settiä puskevat ja kehun äijiä herrasmiehiksi. Kun tyypit lähtevät niin kaverillinen olkapäähän taputus silleen just vähän liian kovaa, mutta ettei siitä voi syyttää. Tottakai alleviivaten sitä miten kiva oli jutella, hyvässä meiningissä. Molemmat teeskentelee samaa ylileveällä hymyllä ja tajuavat mitä tapahtuu. Wittu mä rakastan näitä, täytyy intiimisti tunnustaa.

Hyvä mieli siitä että näitä alkaa olla nähty jo niin paljon ja näköjään löytyy välineitä siihen että mitkään nilkit ei kiusaa. Mä jotenkin rakastan laittaa noita mulkkuja asemaan jossa ne huomaa ettei toimi. Sen jälkeen että on kivaa kavereiden kanssa, näiden kouluttaminen tasolla joka on niille liian kova on parasta. Salainen toivomus on että jos pelastuisi samalla edes yksi kiusattu jolla ei ole välineitä.
Kiitos
itse en taivu w ittuiluun ja olen muutenkin kotikasvatukselisista syistä sitä mieltä, että kaikenlaiset egoilijat kuuluisi lopettaa, koska täällä nyt vaan on liian vähän tilaa. Oli jo silloin kun ihmisiä oli noin 4 miljardia. Tuskimpa kukaan maailman fiksuimista ihmisitä on elämässään keskittynyt w ittuiluun ja heikompitasoisille päänaukomiseen. Vai onkohan Einstein, Valtaoja, Hawkings oleet kovia aukoon päätään älylisesti heikomille. Kerran saatiin nautiskella 1 vuoden ajan lapsuuden kaverin verbaalisesta ammattitaidosta portsarina, pyydetiin hommiin oviporukkaan kun tiedettiin rouheaksi kaveriksi... Siis tuli itkettään valopää asiakkaitamme, joilla oli tapana käytäytyä silleen sopivanhuonosti, ettei voinut karkottaa uloskaan, kun olivat hyvin ravintolalle maksavia ja kovasti pokelle pikkuhankalia onnettomia dippaajia.
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4459

Viesti obmijoy »

laitampa poket ketjuun:
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4460

Viesti Lasse Candé »

Obmi,
Jätkä vetäs taas perinteiset "kaksi riviä asiaa ja sitten karkaa". :D
Mutta kiitos takas. Mä uskon että me ollaan itse asiassa samoilla linjoilla.

Kaikki on vaikeaa kunnes siitä tulee helppoa ja sitten on vielä "hohhoijaa näitä nelikymppisiä pellebrittejä", mikä on siis pykälä helpompaa kuin helppo. Joivat punaviiniä BTW.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4461

Viesti obmijoy »

Lasse jos mä pystysin kateuteen oisin sulle kade koska:
1 en osaa enkä taho olla takaisin w ituleva mutta ymmärrän, että joskus ois pakko olla
2 sä osaat sen vielä englaniksi joka on mulle suomeakin hankalampaa

Mä vaan halusin valella nuo aukojat bensalla ja sammuttaa vesurilla, no onneksi mulle auotaan niin harvoin...
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 59
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Re: Hyvän mielen ketju vol. 2

#4462

Viesti Puni »

Minä juon nyt kaljaa. Maanantaina en, sen sijaan hikoilen työmaalla Porvoossa. Jos en löydä kulkuneuvoa, otan teltan ja makuupussin rinkkaan ja lähden optimistipassilla Porvoon yöhön etsimään tilapäismajoitusta.

En tii miks oon niin hel*etin tyytyväinen asioiden saamista käänteistä, mutta pidän edelleen tårta på tårta sitä, etteikö naiset ja työt tulisi hakemaan kotisohvalta.

Kippis sille!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4463

Viesti Elina »

[video][/video]
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4464

Viesti Point »

Kesäinen aamulenkki Helsinki Half Maraton. Oma aika parani HCR:lta 30 sekunttia (reitti on tosin helpompi) ja kello pysähtyi 1:55:27. Aurinko paistaa ja tänään voisi ottaa pari juomaakin. Hyvä fiilis vaikka vähän ikäviä asioita on elämässä sattunut. Leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4465

Viesti MikkeM »

Uuden duunin koulutuspäivä ja samalla pyysivät aloittamaan pari viikkoa aikaisemmin.
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4466

Viesti taikuri »

Kesävaatehankinta tilauksessa. Tänä kesänä en hikoiluta itseäni farkuissa vaan pukeudun kilttiin (kyllä, samalla tulee myös ns. kalukukkaro). :)
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4467

Viesti Mika »

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 59
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4468

Viesti Puni »

Kolmas täys työpäivä, eikä vieläkään potkuja. Nyt oli tosiaan täys päivä, meni viiteen että pääs kotia kohden kun firman omistaja näyttäytyi ja puhui kaikennäköistä eikä raaskinu lähteä kesken poikkeensa. Yllätysvisiitti oli se.
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4469

Viesti MikkeM »

Pikkuhiljaa tsekkailemaan Prahan kuppiloita joissa vois pyörähtää, alkaa jo suu napsamaan :)

Retki Ceske Budojoviceen ja vierailu Budvarin panimolla ja tietysi visiitti Iron Maiden towerilla( ei mitään tekemistä bändin kanssa).

Syömistä,juomista,chillaamista jne...
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4470

Viesti Point »

Lämmin ja sopivasti alkoholia veressä...
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 67 kurkkijaa