Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4531

Viesti Pyrkele »

Eilen maalattiin olkkari. Eihän siinä mennyt kuin n. 10h.
Mutta nyt se on done. Ei enää maalausta.

Tänään vain ikkunoiden pesut ja tiivistykset, siivoaminen, ikkunan kukkalautojen vaihto... ja ja ja ja....
Eihän se ole ku ruveta.

Oikeastaan me ollaan jo osa noistaki tehty.

Ja illemmalla nuolia sovittamaan ja sulittamaan sekä jousta säätäämään. Onneksi on joku opastamassa
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4532

Viesti Elina »

Autoin työkaveria mun mielestä tosi pienessä jutussa ja tänä aamuna oli työpöydällä kiitoskortti ja hyvää italialaista viiniä. :) Tuli hyvä mieli ja on huippua, kun pienikin apu auttaa toista paljon!
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4533

Viesti Point »

Ensimmäinen yö kotona pitkästä aikaan. Tänään tuli keittiön kivitasot jotka olin pihinä poikana tilannut noutovarastoon säästääkseen 100 €. No, ne oli kiva kantaa kuudenteen kerrokseen. Nyt lasissa punaviiniä. Ihana olla pitkästä aikaan kotona Kuplassa.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4534

Viesti Mika »

Elina kirjoitti: Autoin työkaveria mun mielestä tosi pienessä jutussa ja tänä aamuna oli työpöydällä kiitoskortti ja hyvää italialaista viiniä. :) Tuli hyvä mieli ja on huippua, kun pienikin apu auttaa toista paljon!
Vastavuoroinen altruismi rokkaa. :peukku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4535

Viesti AlexMachine »

:D Pitkään vaivannut aamujäykkyys on kadonnut. Vääräleuoille tiedoksi, vääränlainen aamyjäykkyys.
Eli jonkin aikaa jo aamulla herätessä tuntui kuin lihakset alaselällä, takareisissä ja varsinkin pohkeiden alaosassa ja akillesjänteissä olisivat jollain lailla krampissa tai jäykät. Heräämisen jälkeen piti mennä varovasti ja kyyryssä rappuset alas alakertaan ja vasta muutaman minuutin jälkeen pääse kävelemään kunnolla. Olin koittanut erilaisia venyttelyitä ym ilman mainittavaa tulosta.

No päätin että uudet patjat hommataan ja ostin jäykät joustinpatjat (päällä on sellainen "älyvaahto" noin 7cm petauspatja - joka oli hommattu jo pari vuotta sitten).
Lopputulema, ensimmäiset unet uusilla patjoilla, tuntuu kuin kymmenen vuotta olisi ikää otettu pois ja heti aaamusta pääsi kävelemään ihan normaalisti. Nyt 3 yötä takana ja aina vain paranee.

Eivät ne vanhat joustinpatjat olleet huonot tai halvat, mutta jostain syystä näköjään eivät soveltuneet. Olisiko jäykkyys ollut medium ja jouset jo kuluneet. Ilmeisesti joustivat niin paljon että nukuin huonosti ja liian syvälle uponneena patjaan. Samalla katosi ongelma että kyljellään nukkuessa tuntui että lantio ja olkapää puutui ajoittain.

Hieno fiilis joka tapuksessa nyt.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4536

Viesti AlexMachine »

MikkeM kirjoitti: Jep siellähän se, op-pohjola.
Näyttää sille että tulen lokakuussa tutustumaan keittiöihinne, tai oikeastaan puoli firmaa tulee.
The beatings will continue until morale improves.
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 1622
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4537

Viesti MikkeM »

Jos olet suunnittelu osastolta, niin pari valittua sanaa voi tulla :)
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4538

Viesti AlexMachine »

MikkeM kirjoitti: Jos olet suunnittelu osastolta, niin pari valittua sanaa voi tulla :)
Onneksi en. Suorittavalta puolelta, eli myynnistä ja tuo kohde oli kollegan, joten väistän luodin.
Tosin luulen että suunnittelu on tehty yhteistyössä moöempien firmojen toimesta.
Mutta, silti mielenkiintoista nähdä ravintolat.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4539

Viesti AlexMachine »

10km sauvakävely, itse tehty jauhelihakeitto tuoreista juureksista ja siihen päälle 2 tuntia ruohonleikkuta. Nyt 1 Corona ja suihkuun. Sitten alan väsäämään tapaksia ja pullo Valpolicella Ripassoa seuraksi. Voisi lauantain huonomminkin viettää.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4540

Viesti Elina »

Valpolicella Ripasso on hyvää!
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4541

Viesti Tapani »

Se on kyllä herkkua.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4542

Viesti AlexMachine »

Elina kirjoitti: Valpolicella Ripasso on hyvää!
Tarkemmin tämä.
Pitkällisen, Alkon Italialaisen viinien valikoimaa läpi käyneenä tämä on mielestäni alle 15€ hintaisten parhaimmistoa. Mutta, makuasioita.
http://www.alko.fi/tuotteet/434797/#ath" onclick="window.open(this.href);return false;
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4543

Viesti Elina »

Tuo aiemmin mainostamani lahjaksi saatu viini oli juurikin tuota. Työkaveri oli kuvaillut, että etsii sopivaa lahjaviiniä reippaalle ja toimeliaalle fysioterapeutille :smt003
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4544

Viesti Point »

Toissa sunnuntaina olin hieman masentunut. Lähdin sitten pienelle kävelylle ja menin lenkin päätteeksi yhdelle lasilliselle. Siellä istuessani sain eräältä naiselta viestin. No, lopputuloksena minulla oli 30 min päästä seuraa ja tätä seuraa on ollut sen jälkeen jokaisena yönä. Kaiken lisäksi huomasin juuri ostaneeni lentoliput hänen kanssa Berliiniin.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4545

Viesti Elina »

Tässä vierähti kolmisen vuotta ilman tappeluslajeja, viime vuonna tosin kävin kerran kuntonyrkkeilyssä - se kariutui ranteen ganglioon, joka suuttui niin, että painoi hermoja. Olin leikkausjonossakin, mutta kun teippailin rannetta omatoimisesti, niin ganglio alkoi pienentyä ja leikkaus ei ole enää ajankohtainen. No, anyway, nyt olen käynyt potkiksen peruskurssia ja voi jestas, että on kivaa! Ihan hirmuikävä ollut tämmöisiä hommia ja mukavaa kun nyt taas pääsee tekemään näitä juttuja eikä selkää tarvi pelätä.

Mahtavaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 117 kurkkijaa