Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
susitar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 888
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hyvän mielen ketju vol2

#16

Viesti susitar »

Vai Eberi asennettu Polven autoon, jes, olishan se ollut kiva mullakin. Mun piti kesällä ostaa auto, jossa oli sellainen. Ostinkin toisen muuten päheemmän kotteron.

Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan. ;)
Kas-Pin 2004 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol2

#17

Viesti Mika »

Ensin veljen kanssa salilla tetsaamassa (lähinnä valmensin), nyt sitten palautusjuomaa ja lopulta radalle! Hollow ainakin tulee tänne pohjustamaan, ja radalla tavannemme ihQja immeisiä :smt050
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Hyvän mielen ketju vol2

#18

Viesti Atomic »

Kämppä siivottu lattiasta kattoon. Hellalle porisee punaviini, tähtianis, neilikka, kanelitanko miksaus josta voi lorautella makua kaupanglögin joukkoon (ja alkomahoolia myöskin, becherovkaa).
Ja kaveri lupasi vielä tarjota huomenna lounaan ravintola Luomossa. Kokeilemisen arvoinen paikka. Suosittelen http://www.luomo.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei järjellä, vaan täysillä!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 299

Hyvän mielen ketju vol2

#19

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Hyvä mieli siitä kun on päällisin puolin terve, voi taas treenailla vähä.
On tullut värkättyä kaikkea uutta kivaa, pelailtua ja silleen.

Ja etenkin kun oon taas opettanut itseäni kaikessa. Hyvä minä, hyvillä mielin minä.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Hyvän mielen ketju vol2

#20

Viesti Polvi »

susitar kirjoitti: Vai Eberi asennettu Polven autoon, jes, olishan se ollut kiva mullakin. Mun piti kesällä ostaa auto, jossa oli sellainen. Ostinkin toisen muuten päheemmän kotteron.
Ei muuta kuin lähimmälle asennuspajalle soitto ja asia kuntoon! :)
susitar kirjoitti: Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan. ;)
Joo, toivoa sopii. Tulee muutenkin ajeltua yleensä aika lyhyitä pätkiä, joten latautuminen on vähän niin ja näin.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Jere Rajaniemi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 573
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol2

#21

Viesti Jere Rajaniemi »

Mielestäni onnistuneet treenit takana, kissa nukkuu vieressä, siivottuakin tullut tänään.

Hyvähyvä, hyvä mieli :)
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Hyvän mielen ketju vol2

#22

Viesti Kuhmu »

Kari Aittomäki kirjoitti: Talo on myyty.
Nyt enään loppuponnistus.
Ostin kalkkunan.
Muualle muutto ?
”You must enjoy this”.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol2

#23

Viesti Kari Aittomäki »

Eikäkö saatiin myytyä tuo vanhempieni talo, kukonaskel tästä.
Asun siis taloa jonka valkotiiliseinään olen läntännyt punamaalilla kämmenenkuvat nelivuotiaana, samana kesänä kun katkaisin ensimmäisen nenäni, enomieheltä. Tossa ulko-oven edessä.
Ne kämmenenkuvat on kestäny säät-tuulet-pakkaset ja näkyvät yhä.

Vanhempani ei oikeen enää vajaa-kaheksankymppisinä pärjänneet siinä unelmassaan, rinnetontti-kivitalossaan.
Joten nyt asutaan samankaton alla.. Olen siis omaishoitaja ilman varsinaista statusta.
Justiin hain Äijälle pari Temestaa, hän on siis mielenterveysongelmainen.
Ja se piru on vielä varsin kerkeä tapaus, täräyttää yhä helposti kenet hyvänsä varomattoman tainnoksiin.
Eli on siinä vahtimista.

Eli nyt saimme sen rinnetonttitalon myytyä, ihan mukavaan hintaan ja mukavalle sällille.
Helpottaa, mulla on ollu aika värkkääminen sen tönön kans.

Mä asun täälä kunnes vanhemmat on kuopassa ja kummilikka iso.
jep.
Kiitos kysymästä.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 80
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol2

#24

Viesti Mjölnir »

Atomic kirjoitti: Hellalle porisee punaviini, tähtianis, neilikka, kanelitanko miksaus josta voi lorautella makua kaupanglögin joukkoon (ja alkomahoolia myöskin, becherovkaa).
Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol2

#25

Viesti Jorge »

Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi :)

Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol2

#26

Viesti Mika »

Jorge kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi :)

Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
:smt003

Etupotkijana tietäisit... ;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Minna
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 623
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

Hyvän mielen ketju vol2

#27

Viesti Minna »

Sain raportin valmiiksi, enää ei ole mitään pakollisia kouluhommia tehtäväksi ennen joulua. Nyt pitäisi mennä kellarista hakemaan porkkanoita ja aloittaa porkkanalaatikon tekeminen. Piparit tuli jo paistettua eilen, joten pitäisi pikku hiljaa aloittaa pakkaaminen. Huomenna pitäisi alkaa matka kohti pohjoista.
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3297
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

Hyvän mielen ketju vol2

#28

Viesti Eppu »

Lumityöt tehty ja lounastuksen jälkeen hiihtelemään. Tätä on odotettu!
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja

Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
Jere Rajaniemi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 573
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol2

#29

Viesti Jere Rajaniemi »

Jorge kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi :)

Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?

:nauruhammas:
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 80
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol2

#30

Viesti Mjölnir »

Jorge kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi :)

Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
Meinasin jo kirjoittaa "piparinmaku (joulu-)", mutta pitäähän sitä aina jotain vähän jättää arvailujen varaan.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa