Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 83
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Hyvän mielen ketju vol2

#856

Viesti Kalle Koskinen »

Itikat ovat kivoja. Niitä on kimpussani parhaimmillaan tuhansia. Tunnen kerrankin itseni halutuksi.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 311
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol2

#857

Viesti bodyguard »

Viimeset pari kuukautta ollut melkoista liitämistä. Nyt on ihan mukava elää normiarkea välillä (vaikka viikon päästä se varmaan taas iskee ettei mulla ookkaan elämää).

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 299

Hyvän mielen ketju vol2

#858

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Kuulokevahvistimelle meinasi käydä huonosti, huidoin koneen edessä jotain omiani eli vaaleanpunaisten ninjojen fantasialiikkeitä, ja kaadoin täyden tuopin sihiä suoraan rakkaan CORDA Operan päälle. En varmasti edes hengenlähtötilanteessa osaisi toimia niin nopeasti kuin tässä tapauksessa syöksyin nostamaan ampin naamalleen ja repimään piuhat irti. Pumppu hakkas 9000 RPM kuin jonneilla konsanaan. Housuihin karkasi lusikallinen mutta ravistelin sen pultusta ulos. Huh, koko vehje osiin ja kuivaus & putsaus & puunaus & runkkaus & rakastelu käyntiin. Mitä mä tekisinkään ilman tätä mötikkää, teknologiahomona en varmasti pystyisi enään elää. Jospa tämän veisi meseen ja laittas invertterillä mesen poppien esivahvariksi, sitten voisin kuolla onnellisena kun orgasmi räiskyttäisi kaikki kehon nesteet pihalle sateenkaaren kirjavana 800bar suihkuna. Mutta, nyt soi 8-)

Kuva

Sen kunniaksi, pari valittua audiorakastelubiisiä:

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Kuvake
Ikkyu
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 819
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Turku
Etulaji: Suiō-ryū iai kenpō
Sivulajit: Kendo
Takalajit: ZNKR iaido

Hyvän mielen ketju vol2

#859

Viesti Ikkyu »

Maailmassa on vielä järkeä jäljellä, jopa internetissä.

Muutenkin kaikki on ollut jo pitkään hyvin, tarvitsi vaan keksiä yksi juttu ja tehdä yksi päätös.
Elyna
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 33
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Lahti

Hyvän mielen ketju vol2

#860

Viesti Elyna »

Juoksu kulkee päivä päivältä paremmin - se jos mikä jaksaa ilostuttaa! :)
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Hyvän mielen ketju vol2

#861

Viesti Aleksi T »

Vaikka muuten kyrsii kaikki tällä hetkellä sain sentään tosi mukavan tekstarin toissa yönä. Ilmeisesti jollakin oli ikävä minua ja olen "pienempi kuin kolme". :) Ehkä sitä taas kerran eksyisi keskelle sitä hullunmyllyä, jota myös seurusteluksi kutsutaan.
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Hyvän mielen ketju vol2

#862

Viesti kollegiassessori »

Kesätyö alkoi muutama päivä sitten paikallisessa huonekaluliikkeessä ja treenailusta huolimatta olin lähes kuollut työpäivien jälkeen: on aivan eri asia vetää tunti pari sata lasissa kuin puuhastella 8 tuntia putkeen fyysisten askareiden parissa tulikuuman auringon alla. Työpäivät kun ovat työpäiviä niin palauttelu ei ole mahdollisuus. Aittomäki puhui joskus jotain proletariaattisesta estetiikasta mutta minä olin valmis haistattamaan tårta på tårta.

Vaan toisin näyttää kuitenkin käyvän. Keho alkaa tottua uudenlaiseen elämänmenoon ja täyspäinen järkeily luonnistuu jo hyvin. Ehkäpä treenikin viikon parin päästä. En myöskään olen juuri ikinä tehnyt fyysisiä hommia, joten tämä duuni voi todellakin opettaa joitain käytännön järkeilyn periaatteita enkä ehkä olisikaan niin avuton esim. armeijassa. Todella trooppinen rusketuskin on jo kerinnyt muodostumaan kehon pintaan.

You can learn only so much from books. Jospa tämä tästä.
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol2

#863

Viesti tohtorismies »

Kaspin tekeminen on saanut ihan saakelisti ruutia, liike on rentoa ja räväkkää. Lyönnit lähtee kuin "itsestään" ja kaikki on helppoa ja pakotonta. Vaikka se epätoivo iskeekin asian suhteen noin 3päivän välein niin edes jotain alakaa olla tarttunut. Sa@tana!! Että on hyvä mieli, ei ole höpön pöppöä se mitä on opetettu. Niitä ottimia.. Ja kandee tehdä mitä sanotaan, vaikka se tyhmältä tuntuisikin. Kyllä ma vielä jotain joskus tajuan. Niille jotka tajuaa mitä meinaan niin se on hyvä teille. Ketkä asian kanssa ovat painiskelleet niin varmasti tietävät fiilikset ja sen suodattamisen vaikeuden. No eipäs nyt "huudella" liikaa.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 299

Hyvän mielen ketju vol2

#864

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

tohtorismies kirjoitti: Niille jotka tajuaa mitä meinaan niin se on hyvä teille. Ketkä asian kanssa ovat painiskelleet niin varmasti tietävät fiilikset ja sen suodattamisen vaikeuden.
Mighty phoenix, from the ashes arises
Firebird cycle, life, regenerate the cell

Life burns fierce, reduced to ashes
Resurrection from the flame, ageless process

http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph ... 72#p558772
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 328
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hyvän mielen ketju vol2

#865

Viesti Kristian Hyvärinen »

Oltiin kaverin synttärikemuissa radalla. Ei ihan loppuun asti vedetty (porukka hajaantui joskus aamuneljän aikaan), koska kaikilla meni tasaisesti överiksi. :D Näin!

Tosi mukavia tyyppejä. :) Aurinko paistaa ja kaikki menee kivasti.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Hyvän mielen ketju vol2

#866

Viesti Pyjamasankari »

Tulin poikkeemaan ekaa kertaa Suomeen pariin vuoteen. Kävin just vetäseen myöhäsen iltalenkin ja hoksasin pellolla heinäpaaleja, semmosia isoja pyöreitä ja sitten pienempiä kulmikkaita. Niitä sitten käyttelin makiwarana, varsinkin etu, sivu- ja kirvespotkuja oikein mukava jyskytellä meneen ja tietysti kyynärpäitä ja niihin pienempiin mountista lyöntejä ja polvirinnalla pyörimisiä ja lyöntejä. Puukollakin sohin aikani meneen. Toivottavasti oli sen verran pimeetä ettei naapurinisäntä nähny, ei anna mulle lettuihin munia. Aijai, raikas hapekas suomen luonto, hiljaisuus ja kotona odottamassa tuoreet kuhafileet ja uusia pottuja. Edellisen viikon jv keikan jännitykset katos. Otin vielä muutaman 10-20m vedon paalilta toiselle paikkojen avaamiseen ja tein pari kyokushinkain hengitysharjoitusta nopsaan. Huomenna vielä sama setti ja sitten tiistaina tapaamaan vanhoja veijareita, hyviä ystäviäni hiivan ääreen. Olen suosiolla varannut heti pari päivää suosiolla juopootteluun.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol2

#867

Viesti Kari Aittomäki »

Hehe, mä käytin tosta fiilistelystä sanaa vehmas.
Kun kaikki on niin raikkaan viheriän vehmasta, kun se hellepäivän moukarointi ikäänkuin korjaantuu kompassisuuntaansa ja Se Ihana Viileä hyväelee ihoa suloisemmin kuin mikään kaukomaitten myski.
Kun kaikki ne jutut.. on vaan kohdallaan.
Kotona ollaan.

Paitsi nuo perkeleen hyttyset.
Ne on kyllä silkkasaatanaa.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol2

#868

Viesti DeusVult »

Mä oon web-design jumala! Mä ratsastan HTML-taivaalla mun CSS-vaunuilla ja jaan oikeutta mun JavaScript-miekalla. :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Mika Tervo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: alahärmä

Hyvän mielen ketju vol2

#869

Viesti Mika Tervo »

moottoripyärällä ajeleminen ja uiminen... mahtavaa touhua
Terve mieli terveet harrastukset?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol2

#870

Viesti Mika »

Kahden tunnin futishöntsyt Tahmelan uimarannan kupeessa - enkä tuntenut ketään siitä porukasta. Näin tää toimii 8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 141 kurkkijaa