Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Keskuudestamme poistuneet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Keskuudestamme poistuneet

#946

Viesti Puni »



Suurmestari on poissa.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 169
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Keskuudestamme poistuneet

#947

Viesti katar »

Tää oli eilisen uutinen, mutta teatteridiiva Kyllikki Forssell siirtyi yläkerran teatteriin. https://yle.fi/uutiset/3-10560057
Huippunäyttelijä, näin hänet äitini kanssa Katariina Suuren roolissa, ällistyttävän upea oikeasti. Kepeät mullat.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
sikajudoka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 565
Lauteille: Helmikuu 2009

Keskuudestamme poistuneet

#948

Viesti sikajudoka »

Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Keskuudestamme poistuneet

#949

Viesti MarkkuT »

Fagun asiantuntemus ja opetus jäi jotenkin erityisesti mieleen joltain 90-luvun judoleiriltä. Rauhaisaa lepoa.
Ain't no one.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Keskuudestamme poistuneet

#950

Viesti Mika »

En koskaan tavannut Fagua mutta näin hänet muutaman kerran tatamilla. Porissa kaikki vähänkin kamppailulajeista jotakin tietävät tunsivat miehen ja maineensa.

:rip:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 169
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Keskuudestamme poistuneet

#951

Viesti katar »

Anne Taskinen, eli Heinäsirkka, on kuollut. https://www.is.fi/musiikki/art-2000006337308.html Tää tuli itselle ainakin vähän puskista, ja ilmeisesti jutusta päätellen myös sukulaisille. Kepeät mullat, Heinäsirkka. Siinä oli rokki mamma miehisessä maailmassa.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Keskuudestamme poistuneet

#952

Viesti taikaviitta »

https://yle.fi/uutiset/3-11111020?fbcli ... e=facebook

Taivaallinen laulukuoro sen kuin jatkaa kasvuaan. Nyt lähti Roxetten laulaja Marie Fredriksson.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Keskuudestamme poistuneet

#953

Viesti MikaM »

“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Keskuudestamme poistuneet

#954

Viesti tabitha »

mä en voi sille mitään et se vainoo mua vielä, ihan eri tavalla ku oisin luullu. Mä en tiedä miksi mulla oli sellanen kiire kun olin lykännyt sairaalaan menoa liian pitkään, varmaan kun äiti sanoi ettei tarvii välittää enää vierailuajoista terminaalivaiheessa, mut en silti tajua miten se meni näin. Bussi sattu tulemaan heti ja juoksin ja menin väärälle osastolle, se oli palliatiivinen osasto ja siel haisi imelä tårta på tårta ja sängyissä oli vanhuksia, joka puolella kuulu kuolonkorinaa. Melkein minnekään ei "saa" kuolla, ei palvelutaloon tai keuhkotautiosastolle tai oikeestaan mihinkään osastolle ni en ollu nähny oikeestaan sellasta ennen. Mun faijaa ei siirretty sinne ku siellä ei oo yhden hengen huoneita. Harhailin sit vahingossa oikeelle osastolle ja äiti viitto ovelta et tuu tänne ja sano et se on ihan viimesillään ja se oli... mä en ois tuntenu sitä, se ei näyttäny yhtään siis yhtään mun faijalta, ja sil oli maitomaiset silmät ja suu auki ja sen rintakehä oli jotenki kasaan luhistunu, siin oli hirveen syvä kuoppa. Minuutin välein se veti henkeä nii rajusti et näytti et jokin menee rikki, ja se tapahtu neljä kertaa ja sit mä kysyin mistä se päätetään et se on kuollu, äiti sano et ku ei tunnu pulssi. Ei sen rantees ainakaan mitää tuntunu mut äiti sano et se pitää kokeilla sydämest ja avas paidan napit ja mä laitoin käden sinne kuoppaan ja se oli kuuma mut ei sen sydän lyöny. Me odotettiin minuutti ja tuijotettiin kännykkää, 9:43. Mä suljin sen silmät mut me ei saatu sen suuta kiinni vaik yritettiin. Kaikkein karseinta siinä oikeestaan oli se miten epädramaattista se oli ja miten epädramaattisia me oltiin. Emmä oikeestaan tuntenu mitään, mut se häiritsi mua ku se meni niin nopeesti ja oli jotenki niin arkipäivästä ja sit me saatii joku hautaustoimiston esite ja mentii kotiin. Mua vitutti jokin ihan saatanasti enkä saanu kiinni että mikä. Oon lopettanu huumeet kauan sitten mut sinä päivänä relapsoin ja vedin perseet bentsoilla ja amfetamiinilla... piikittämällä vielä. Siit tuli kauhee huuto ja vedin loput pirit alas vessasta ja äiti heitti mut ulos porukoiden himasta ja oon sen jälkee korjaillu vierotusoireita ja ottanu vaa reseptilääkkeitä. Sain kiinni lopulta siitä et oon kiukkunen, koska perheessä mis molemmat vanhemmat on lääkäreitä, ei jotenki vaan opi ainakaa tällanen autisti mitään "oikeeta" suhtautumista kuolemaan, se on sellasta ruokapöytäsettiä samal tavalla ku rekkakuski-reiska jonka hanuriin laitettiin letku ja sieltä tuli kaks isoo ämpärillistä höyryävää ripulia ja kaikki kaljapullot ja kynttilänjalat ykkösessä ja kakkosessa jonka päälle muka kaaduttii ku oltiin kylppärissä koiraa pesemässä. Sit ukki kuoli ja sit 42v eno ja sit faija ja mä olin hautajaisis tai sängyn vierellä ihmettelemässä että miks helvetissä tää ei tunnu yhtää miltään ja miten fucked up on että se on ihan yhtä kliinistä liukuhihnasettiä ku millasena se on mulle myyty ja eniten... eniten häirii että faija leikki ite siinä mukana melkei viimiseen asti ja saakelin ääliö sai joku kolme keuhkoveritulppaa eikä halunnu sairaalaan ja äitiki on vihanen ku se esitti et no fucks given vaikka vika viikko oli kuulemma jatkuvii paniikkikohtauksia koska se pelkäs enemmän ku mitään et kuolee tukehtumalla.

Ja sen ennuste oli et se kuolee tukehtumalla koska COPD mut se sai keuhkokuumeen ja se oli sit siinä etenki ku morfiini + dexdor + midatsolaamipumppu. Mutta mitäköhän helvettiä mä siinä sängyn vieressä tein, piti sanoo etten vihaa sitä jäbää enää mutten ehtiny.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Keskuudestamme poistuneet

#955

Viesti Jorge »

Neil Peart:

Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Keskuudestamme poistuneet

#956

Viesti Jorge »

tabitha kirjoitti: joulu 23, 2019, 19.18 se ei näyttäny yhtään siis yhtään mun faijalta, ja sil oli maitomaiset silmät ja suu auki ja sen rintakehä oli jotenki kasaan luhistunu,
Osanottoni - koko viestisi oli koskettava ja tuo kuvaa hyvin sitä tilannetta, kun kipulääkityn saattopotilaan loppu tulee.

Koitahan jaksaa; vaikka tuo tilanne olisi kuinka odotettavissa järjellisellä tasolla, se vaikuttaa yllättävän paljon tunne-elämässä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Keskuudestamme poistuneet

#957

Viesti Mika »

Neil Peart oli suurista suurin. :rip:

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Keskuudestamme poistuneet

#958

Viesti Jorge »

Klaus Järvinen eli Levyraadin Klasu. Toki hänen panoksensa Suomen kevyelle musiikille on paljon suurempi, mutta nimenomaan Levyraadista hän tuli tutuksi suurelle yleisölle.

https://yle.fi/uutiset/3-11164379

Klasusta tehdyssä Wikipedia-artikkelissa, muuten, on hervottomia anekdootteja:
Levyraadin jäsenenä Järvinen on muistettu usein melko purevista arvosteluista. Eräässä lähetyksessä Järvinen arvioi Juice Leskisen tekevän hyviä sanoituksia, mutta olevan jokseenkin laulutaidoton. Järvinen ei oman kertomansa mukaan saanut tätä arviotaan Leskiseltä koskaan anteeksi. Toisen kerran Järvinen joutui kesäpaikkakunnallaan Mäntyharjulla pakenemaan nuorisojoukkoa, joka uhkasi antaa hänelle selkäsaunan sen vuoksi, että paikkakunnalta kotoisin olleen Kake Randelinin eräs kappale oli saanut Levyraadissa Järviseltä huonon arvion
Pistetään hänen muistokseen tällainen kepeämpi pläjäys:

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Keskuudestamme poistuneet

#959

Viesti Kari Aittomäki »

Derek Fowlds'n tarina päättyi 82-vuotiaana. Kuvassa keskellä.

Kuva

Heartbeat- sarjassa vuosia ärissyt ammattimies teki uransa telkkarisarjoissa.
Ja aina hyvin ja osaavasti.
Tiettävästi mukava mies.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Keskuudestamme poistuneet

#960

Viesti TimoS »

https://www.theguardian.com/film/2020/j ... es-aged-77

Terry Jones on vaihtanut hiippakuntaa


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa