Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Liskot

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Ovatko liskot vierailleet luonasi?

Hä?
18
25%
Kerran
1
1%
Pari kertaa
8
11%
Joitakin kertoja
22
30%
Monasti
21
29%
Tuntuu että asuvat täällä...
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 73

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Liskot

#1

Viesti Mika »

Jos et ymmärrä otsikkoa, ei sinun tarvitsekaan :D

Huh. Monelleko on tuttua?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Liskot

#2

Viesti Kristian Hyvärinen »

Inside-läpälle oma ketjunsa Kahvilaan? Jotakin rajaa... :D
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
el-jefe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 708
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Asikkala
Yhteystiedot:

Liskot

#3

Viesti el-jefe »

Kyllä mukavan kesälomariennon päättäjäisten päätteeksi on aina niin kiva toisena nukuttuna yönä jahdata sängystä vasaralla poies ne niin ikävät sarvipäiset sisiliskot.

Etenkin jos loppukesäloman on viettänyt "yksikseen" sonniporukassa ilman parisuhdevelvoitteita Keski-Euroopassa, paluu arkeen voi olla yllättävän raaka.

Kieltämättä jopa erittäin rankkojen varpajaisten jälkeen on tuntunut ensimmäisenä arki yönä että vähintään tarvitsisi Hiacen renkaan kokoisia Diapameja sisintä rauhoittamaan.

Eli vastaus on ON
A.H

Supersankari, Rakastaja, Yleiserikoisasiantuntija
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Liskot

#4

Viesti Mjölnir »

Jeps, muistan kyllä, että joidenkin hilpeiden reissujen jälkeen on nähnyt todella levottomia unia, herännyt ja ollut varma näkevänsä jotain huoneessaan.. Varsinaisesti liskoja ei ole näkynyt, mutta kai sellainenkin liskojen yöksi voidaan laskea. Yhden kerran heräsin huoneessani, ja huomasin sen olevan maalattu täysin keltaiseksi. Samalla sängyn jalkopää alkoi kaatua kohti kasvojani...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Liskot

#5

Viesti sivarinlötkö »

Onhan noita juu. Erittäin veettumaista kun yhdistyy rintakipuun tai muuhun vastaavaan...
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Liskot

#6

Viesti DeusVult »

Kuinka paljon oikein pitää ryypätä, että alkaa kokea kyseessäolevan kaltaisia, vieroitusoireisiin liittyviä aistiharhoja?
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Liskot

#7

Viesti Mjölnir »

DeusVult kirjoitti: Kuinka paljon oikein pitää ryypätä, että alkaa kokea kyseessäolevan kaltaisia, vieroitusoireisiin liittyviä aistiharhoja?
Neljä-viisi päivää on kyllä riittänyt.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Liskot

#8

Viesti Polvi »

Nuorempana muistaakseni eivät vierailleet, mutta nykyään kyllä, jos alla on rankempi rupeama kuten juhannus tms.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Liskot

#9

Viesti sivarinlötkö »

DeusVult kirjoitti: Kuinka paljon oikein pitää ryypätä, että alkaa kokea kyseessäolevan kaltaisia, vieroitusoireisiin liittyviä aistiharhoja?
36-48 tuntia putkeen kovassa kännissä riittää ainakin mulla. Toiset ovat varmaan herkempiä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Liskot

#10

Viesti Mika »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Inside-läpälle oma ketjunsa Kahvilaan? Jotakin rajaa... :D
:D Voi sua... Sinun ikäisenäsi sentään tunsin termin, vaikka varsinainen ilmiö tulikin tutuksi vasta kaksvitosena tai jotakin. Ei ole mikään sisäpiirin läppä tämä.

Yleensä mulle kolme päivää on aika varma liskodisko, koska kuitenkin biletän suhteellisen kovakätisesti. Kolmen päivän tissuttelua en ole kokeillut enkä varmaan kokeilekaan, koska katson sen alkoholin väärinkäytöksi. Vaan tulipa liskot tuossa viime viikolla parin päivän kipottamisen jälkeen - ei ole koskaan ennen tullut niin parin päivän päätteeksi. Epäilen silti vahvasti syyksi äärimmäisen lyhyitä yöunia (2 + 3 h).

Nyt täällä mun luona on yksi potkulainen, jolla on liskot edessä ja joka ei halua viettää yötään yksin. Oikein (ja on tuttua mullekin) :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Wyrmfang
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 294
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Liskot

#11

Viesti Wyrmfang »

On kyllä hyvin tuttuja vieraita, 2 päivää jos ryyppää putkeen niin liskot on jo tällä iällä (24) varmat. Kuuluu ja näkyy harhoja, esineet liikkuu ja venyy itsekseen jne. Erittäin arsesta. Voi toisaalta johtua siitäkin, että minulla on aika usein samantyyppisiä pelkotiloja ilman viinaakin, silloin tosin noita konkreettisia harhoja on todella harvoin. Alta kaksikymppisenä liskoja ei muistaakseni vielä ollut juurikaan, vaikka ryypättyä tuli enemmän kuin nykyään, mitä nyt vähän univaikeuksia oli oikein kunnon viikonlopun jälkeen.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Liskot

#12

Viesti sivarinlötkö »

Mika kirjoitti: Epäilen silti vahvasti syyksi äärimmäisen lyhyitä yöunia (2 + 3 h).

Nyt täällä mun luona on yksi potkulainen, jolla on liskot edessä ja joka ei halua viettää yötään yksin. Oikein (ja on tuttua mullekin) :smt003
Tuo ja se että kovassa kännissä uni on ihan laadutonta.

Asemalta hakemaan pameja vaan...
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Liskot

#13

Viesti flammee »

Juu, enpä ole koskaan ryypännyt kahtakaan päivää putkeen, joten ei ole näkynyt eikä kuulunut. Ja nykyään kun krapula iskee kesken ottamisen niin taitaa jäädä multa tää kokematta.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Liskot

#14

Viesti porky »

Ihan tuttu ilmiö. Nykyään enää harvemmin, koska en halua pilata hyvää krapulaa juomalla lisää ja liskoihin tarvitaan vähintään se kaksi onnistumista :smt003 .
Saija Tarvainen
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Liskot

#15

Viesti Kari Aittomäki »

Kavereilla on joskus ollu, eräs hyvä semmonen tappo paljain käsin kaikki vaatteensa.
Näki ne marokkolaisina gangstoina.
Olen joskus luovuttanu jätkille Tenoxeja pahimpaan tärinään, pääsevät yönyli.

Yritin ettiä tähän Le Cercle Rougen kohtausta (Melvillen leffa 1972). jossa Yves Montand on kyllä niin piinattu ku.

Mulla ei ole noita ollu, en juo semmosia määriä vaikka paljon juonkin.
Jotain säpsyjä on joskus. Liittyy noihin lentopelko-mielikuviin jostain syystä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 140 kurkkijaa