Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nimimerkkisi historia

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 3

Nimerkkisi historia

#31

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Kari Aittomäki kirjoitti: Jollen olisi ikonisoinut itseäni olisi luultavasti Lalli.
Ilmeisistä syistä.
Tai sitte kainiitti.
Myös Samael voisin olla tai Pelzfuss.

Onhan noita mutta ku minusta ne latauksineen valottaa vaan yhtä kulmaa ja se ei mee ihan niinku niin.
Siks mä oon vaan mä.
Aikanaan Soturintiellä olin kari a koska se oli nopee kirjottaa, Team Hollolassa olin sitte Aittomikämilloinkin.

Senilix vois olla kans aika osuva vaihtoehto.
Tai El Puerco.
Eikö joku Battle Skaldi ois ollu hyvä?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Nimerkkisi historia

#32

Viesti Kari Aittomäki »

Eipä.
Vierastan kamppailupuolen englantia. Turhan manowaria.
ja skaldiin oon tutustunna vasta juuri.

Hrungnir ois ollu, mutta ku assosioituu Mjölniriin niin ei, vaikka liitoskohta ei ole kaukaa haettu, missään suhteessa.
Eamonn the Demon vois olla, mutta ku mä pelkään sitä sälliä niinku oikeesti niin ei tohi.

Nykydiggailujen valossa vois Trolle olla hyvä, mutta ku trollaaminen on kai niinku bäääd niin ei.
Klavier ois kaunis mutta kun en yhyy osaa yhtään soittaa niin ois valheellinen.

Ehkä Kouta ois sitte lähimpänä ihanteitani.
Jep.
Kouta.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 3

Nimerkkisi historia

#33

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Aittomäen Airut?
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Nimimerkkisi historia

#34

Viesti Janne Oksanen »

It's what mah momma gave me. :)
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Nimimerkkisi historia

#35

Viesti taikuri »

Nimimerkistäni voi joku Sherlok päätellä mitä puuhailen vapaa-ajallani kamppailemisen ulkopuolella.
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
Lohikäärmepallo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 792
Lauteille: Syyskuu 2006

Nimimerkkisi historia

#36

Viesti Lohikäärmepallo »

Akira Toriyaman dragonball sarjiksestahan tuo nimi tuli. Alunperin oli tarkoitus vain vierailla foorumilla, joten nimimerkki ei ollut kaikkein harkituin. Foorumilla on muutama kirjoittaja, joiden juttujen takia tänne tulee kirjauduttua silti aina välillä.

Omalla nimelläni en esiinny nettifoorumeilla ihan siitä syystä, että kirjoitetusta sanasta jää ikävän pysyvä jälki ja kun asenne nettikirjoitteluun minulla on kuitenkin sama kuin mihin tahansa epämuodolliseen jutusteluun, on parempi säilyttää tietty pelivara :) . Mieluummin lueskelen niiden juttuja, jotka paremmin itseään ilmaisevat.
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6416
Lauteille: Lokakuu 2009

Nimimerkkisi historia

#37

Viesti Ile »

Mulla se tavallinen tarina. Tuli fiilis, että tuonnekin pitää nyt rekisteröityä ja sitten lomaketta täyttäessä pikainen ja tylsä ratkaisu: oman lempinimen ja syntymävuoden yhdistelmä. Eli ripaus avoimuutta mutta ei sentään koko nimeä, kun foorumikaan ei ollut vielä kovin tuttu.

Kun en ole varsinaisessa esittäytymisketjussa esittäytynyt ja tätä nimimerkkiketjua taitaa aika moni
aktiivikäyttäja seurata, niin todettakoon vähän off topiciksi (sorry vaan) itsestäni seuraavaa, jos nyt joku jaksaa lukea:

Juuret pääkaupungin syvässä etelässä ja väljähköä kamppailuhistoriaa/lajisurffausta takana neljännesvuosisata. Tuossa sivussa on mainittu takalajeista ne, joissa harrastusvuosia juuri ja juuri sen verran, että kehtaa omakohtaiseen kokemukseen viitaten jotain kommentoida. Daneja tai pokaaleja ei ole mistään.

Uudehko innokas magaharrastus liittyy siihen, että perhekoko kasvoi taannoin kahdella ja piti oikein ruveta suunnittelemaan sitä vähäisen vapaa-ajan käyttöä. Kamppailuharjoittelu ihan tavoitteellisessa mielessä vaan jotenkin iski taas. Ja sitten löytyi Potku, johon saa käytettyä loput siitä vapaa-ajasta...
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Nimimerkkisi historia

#38

Viesti Mika »

Ile71 kirjoitti: Ja sitten löytyi Potku, johon saa käytettyä loput siitä vapaa-ajasta...
:smt003

Et ole ihan yksin tämän kanssa... :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Nimerkkisi historia

#39

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: Jollen olisi ikonisoinut itseäni olisi luultavasti Lalli.
Ilmeisistä syistä.
Lallin Kumaus?
Kuvake
Riku Ähvä
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 505
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Porvoo
Etulaji: BJJ/SW
Takalajit: Shukokai Karate

Nimimerkkisi historia

#40

Viesti Riku Ähvä »

Etunimeni ja sukunimeni ensimmäinen kirjain kirjoitettununa "hauskalla tavalla". Tällä nimimerkillä sitten rekkasin, koska en uskaltanut kertoa koko sukunimeäni. :o
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Nimimerkkisi historia

#41

Viesti JanneM »

Janne Oksanen kirjoitti: It's what mah momma gave me. :)
Melkein sama.
Tai jos äitini olisi saanut päättää, niin nimimerkkini olis AkiM, mutta koska isäni päätti toisin, on nimimerkkini JanneM.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20861
Lauteille: Joulukuu 2007

Nimimerkkisi historia

#42

Viesti Lasse Candé »

Mulla ihan oma nimi käytössä kun tulin vain piipahtamaan alunperin. (Sanottakoon nyt huvikseen että virallisesti nimessäni ei ole heittomerkkiä mutta alunperin on. Maistraattijuttuja. Osalla sukulaisista se on kai virallisestikin, osalla ei. Ranskassa on Candé -niminen kunta ja nimikin tulee sieltä.) Sitten tykästyin potkuun ja halusin siinä vaiheessa vaihtaa nimimerkkiin. Tämä ei kuitenkaan onnistunut ja hyvä niin.

Olisin vaihtanut Puimuriin koska se on melko mielikuva-vapaa, vaikkakin hieman semmonen reilun meiningin sana. Se tulee niinkin pitkän kaavan kautta kun jotkut harvat joskus sanoivat Lasuksi, sitten Klasuksi ja Klausiksi. Myös Larsiksi on sanottu. Vanhalla työpaikalla tietokoneohjelma antoi ihmisille lyhenteen periaatteella joka tuottaisi itselleni LCA:n, ymmärrätte varmaan. Siitä sitten sain kutsumanimen CLA-CLA (naurulla) ja sitten eräs tyyppi repesi kun näki Claas-merkkisen puimurin. Sitten olinkin jo yhtäkkiä Puimuri. Myös Kalleksi vahingossa kutsuttu. :lol:

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Yleensä kolme tai neljä.
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

Nimimerkkisi historia

#43

Viesti kamppaaja »

Kamppaaja on tietenkin väännetty kamppailijasta. Alunperin rekisteröin tämän edesmenneeseen kamppailu.net:iin.
Kuvake
MikaR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 980
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Pohjanmaa

Nimimerkkisi historia

#44

Viesti MikaR »

Hetken piti oikein muistella mistä oma nimimerkkini on alkujaan peräisin, ja sitten muistin. Olin tehnyt midi-muotoisen (midi-biisien tekeminen kun on helpompaa kuin oikea soittaminen :)) soundtrack-henkisen pianobiisin fryygialaisessa skaalassa. Miditiedoston tallentamiseen pyysi tiedostonimeä, ja nimi oli lopulta mallia "skaala" + "jokin sana", ja se sana nyt sattui olemaan Fire. Nimessä oli kiva tupla-f (eng ph->f) -alkusointu ja jäi pyörimään mieleen. Siitä vähän aikaa ja rekisteröinti potkuun.
Vasara riivisi
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Nimimerkkisi historia

#45

Viesti terssi »

Kirjoitusvirhe. Oikeesti ekan kirjaimen piti olla jokin ihan muu kuin Tee.


..Tai sitten se on mun yks lempinimistä, lukioajoilta. Jompikumpi, ei voi muistaa.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 125 kurkkijaa