Mulla tulee kieltämättä mieleen tästä veroparatiisien jahtaamisesta, että tätä tehdään kun ei keksitä mitään muutakaan järkevää tekemistä. Rahaa on ollut veroparatiiseissa silloinkin kun Suomella meni hyvin, eli jotenkin en usko tämän olevan se perimmäinen ongelma. Ja vaikka se olisikin isoin ongelma, niin pitäiskö keskittyä muihin muuttujiin jos sitä ei voi käytännössä ratkaista?
Eli kun ei saada mitään oikeeta aikaan niin alkaa sumutus.
Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
Verotus
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
- Tykännyt: 39 kertaa
- Tykätty: 79 kertaa
Verotus
Sivuhuomautuksena tuli mieleen että Nordean osake on laskenut ns mielenkiintoiselle tasolle.
Tarkoittaen etta on perinteisesti ollut hyvä osingon maksaja ja kurssi lähellä 8 euron tasoa jota itse pidän järkevänä tasona tankata.
En usko että tällä veroparatiisikohulla on kovin pitkää vaikutusta kurssiin tai tuloksenteko kykyyn.
Tarkoittaen etta on perinteisesti ollut hyvä osingon maksaja ja kurssi lähellä 8 euron tasoa jota itse pidän järkevänä tasona tankata.
En usko että tällä veroparatiisikohulla on kovin pitkää vaikutusta kurssiin tai tuloksenteko kykyyn.
“There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.”
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Tykännyt: 350 kertaa
- Tykätty: 125 kertaa
Verotus
Vähän lueskelin aiheesta, mutta ajattelin josko joku potkulainen vääntäisi tämän rautalangasta minulle.
Millä perusteilla joitakin kilometrikorvauksia verotetaan ja joitakin ei veroteta?
Millä perusteilla joitakin kilometrikorvauksia verotetaan ja joitakin ei veroteta?
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Tykännyt: 350 kertaa
- Tykätty: 125 kertaa
Verotus
Koska olen laiska, niin kysyn täällä.
Kuinkas paljon tämän "solidaarisuusveron helpotukset
N" merkitys verokertymälle oikeastaan on? Jos yksioikoisesti katsotaan, että tällä on ainoastaan verokertymää pienentävä vaikutus? Ja mikä on sen merkitys valtion tulokertymässä?
(Kun tätä päätöstä itketään kuitenkin SoMessa tänään)
http://www.hs.fi/paivanlehti/09082017/a ... 5916803619
Kuinkas paljon tämän "solidaarisuusveron helpotukset
N" merkitys verokertymälle oikeastaan on? Jos yksioikoisesti katsotaan, että tällä on ainoastaan verokertymää pienentävä vaikutus? Ja mikä on sen merkitys valtion tulokertymässä?
(Kun tätä päätöstä itketään kuitenkin SoMessa tänään)
http://www.hs.fi/paivanlehti/09082017/a ... 5916803619
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Seuraajat