Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nikkisi ja sigusi

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kirstina
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 277
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: Turkkunen

#91

Viesti Kirstina »

Nimimerkkini on vanha partionimeni vartsa-ajoilta. Vartioomme oli siunaantunut 3 samannimistä ja yksi melkein samanniminen. Kiista ratkesi siten, että otin käyttöön kolmannen nimeni, jonka vitsikkäät kaverini väänsivät kyseiseen muotoon jollain metsäkeikallamme. :camping:

Allekirjoitukseen en ole vielä törmännyt
Kuvake
Rawson
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 680
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#92

Viesti Rawson »

Vaimo ehdotti nimimerkiksi minulle mahtisonnia, mikä ei mielestäni kuitenkaan kuvannut minua haluamallani tavalla. Lopulta nimimerkki löytyi suosikkiviininvalmistajan etiketistä; Penfoldsin Rawson's retreat. Nyt jos saisin valita, niin ottaisin ehkä vähemmän raa'alta kuulostavan nimimerkin.
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#93

Viesti riku »

No etunimihän tuo nikkinä on. Yleensä käytän foorumeilla sitä, ja tuolla tapaa pienellä kirjoitettuna (ja ei, en kirjoittele fighterin foorumille). Siguja en harrasta.

Riku Ylönen
Kuvake
dubi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 678
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#94

Viesti dubi »

1) Alunperin nikki oli Dubious (~epämääräinen), mutta niinku nimillä on tapana, se on lyhentynyt. Ollut käytössä muutaman vuoden, kun rupes edellinen nimimerkki ahdistamaan. Pitkäaikaisista nikeistä järjestyksessä neljäs, muistelisin.

2) Osui silmiin jostain, jäi mieleen
Jukka Ahonen
"What we get from this adventure is just sheer joy"
-George Leigh Mallory
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#95

Viesti mikjum »

1) Nikkini on Turun Yliopiston ATK-keskuksen minulle nimestäni generoima käyttäjätunnus.

2) Tämän hetkinen siguni on hyvistä, pahoista ja rumista.

Tunnistaako joku muuten avatarini?
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#96

Viesti Bahar »

Mikjum, villi veikkaus sun avatarista. Bud Spencer?? (Oon aina miettiny sitä... :p )

Bahar on nimeni. Oikeastaan toinen nimeni. Kutsumanimeni. Ensimmäinen nimeni on Bahire. Bahar on turkkia ja tarkoittaa kevättä. Bahire on loisto tai jotain sellaista.

Haluasin että nickini muistuttaa Baharia ja ei ole liian pitkä. Sellaista en keksinyt, joten olen sitten oma itseni :P Myöhemmin on tullut läpällä kehiin Bahadir (=taistelija), mutta se on miehen nimi...

Allekirjoitukseni on peräisin yläasteen musiikinopettajaltani. Kommentti ei ollut osoitettu minulle, mutta oli niin totta (kuin p4skajärven kaunis Charlotta), joten siinä se ny seisoo 8)
Bahar Tokat
Youtube-kanava
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#97

Viesti MariaL »

1. Nikkini on seurannu mukana jo jokusen vuotta nettissä. Minulla on kavereitakin jotka käyttävät sitä ihan IRL.

2. F._H._Bradleyn sitaatti. Tarttu silmään "Nalle Puh ja filosofit" :) kirjasta joskus aikanaan.
M M A
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 417
Lauteille: Lokakuu 2006

#98

Viesti M M A »

Se on Indio vain muutaman dollarin tähden elokuvasta.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#99

Viesti Jarppa »

Nikkini on inssimäistä mielikuvitusta vaatinut väännös Jarista, avatarina on todellinen bad-ass(ess), ja siguna nimeni, mainoksia ja naseva quote.
sig:http://www.potku.net/forum/images/avata ... rk/83a.gif quote: Intelligence is the ability to avoid doing work, yet getting the work done. - Linus Torvalds
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#100

Viesti mikjum »

M M A kirjoitti: Se on Indio vain muutaman dollarin tähden elokuvasta.
:thumbsup:
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#101

Viesti Kari Aittomäki »

Mites muuten, kun minusta tällasilla korkeampitasoisilla juttelupalstoilla kuin Potku (tättädää), nuo nikkien ja avatarien viestit on aika kevytlevitettä?

Varmaan viittauksena ja kenties jopa turvariepuna ihan paikallaan mutta lopultakin aika.. joutavia.
Epäilemättävarmaan siinä postaushetkellä hauskahkoa laittaa joku tosihuvittava kuvake ja siteeraus jne..
Mutta kun eine oikeestaan kovinkaan pitkälle kanna.

Koen, että nämä henkilöäkuvaamaan pyrkivät tunnukset ovat sellasta teinihuulipunaa, hiukan epävarmasti vedeltyä ja kannettua mutta antavat sitä varmuutta pelata ja kenties laukoakin.

Onko näin?
Vai missaanko jotain?
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#102

Viesti bodyguard »

Mä nyt vaan olen tällanen teinix mutta mun mielestä noi avatarit antaa mukavasti ilmetä foorumille, sekä helpottavat kirjoittajan nopeassa tunnistamisessa. Itseasiassa avataria tulee katsottua paljon useammin kuin kirjoittajan nimeä. Itseltäni ainakin tuppaa menemään pitkissä ketjuissa ne kirjoittajat sekaisin joilla ei ole avataria :?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#103

Viesti Kari Aittomäki »

Kukaan ei ole "vaan" mitään.

Siis avatar on pikatunniste?
Mikä on sigun tehtävä?
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#104

Viesti Jarppa »

Sigu eli signature, suomennettuna allekirjoitus.

Tunnuksen käyttö nimen sijaan antaa takuulla aremmalle hepulle pelivarmuutta ja tilaa heittää herjaa, varsinkin jos omaa nimeään ei paljasta. No, kyllä oman nimen käyttö nostattaa uskottavuuskerrointa välittömästi.

Avatar kyllä helpottaa erottamaan kirjoittajia toisistaan, varsinkin jos tunnus ei ole joukosta erottuva. Heh, alkuperäisenä sanana se taitaa tarkoittaa "jumalan ilmentymä maan päällä".
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#105

Viesti Kari Aittomäki »

Kuvittelepa, kykenen johtamaan sigun signaturesta.
Lyhenteitä käytettiin jo jääkaudella eli rippikoulussani. Kun olin kolmattavuotta aitto.

Mutta onko nämä aforismit sielä viestin alla tarkotettu kertomaan kirjoittajan henkilöstä jotain?
Kenties?

Sillä munsta neon aika kömpelöä kamaa kaikenkaikkiaan.
Hennatarroja enimmin.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 125 kurkkijaa