Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Päivän WTF

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Päivän WTF

#466

Viesti katar »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008426040.html Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä. Ja Ranskaan kaapattu lapset, mä en tajua, miksei mies saa lapsiaan takaisin Suomeen, kun on kuitenkin jonkin sortin sivistyvaltio kyseessä kuin Ranska. Ja tää toinen juttu, https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3b09 ... c805df97c9 on kanssa kyllä aivan käsittämätön juttu. :o Ei vaan voi käsittää, ei mahdu meikäläisen oikeustajuntaan millään moinen.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#467

Viesti Timpa »

Maailma ja jopa Suomi on täynnä epäoikeudenmukaisuutta. Emme voi muuta kuin hymähtää ja jatkaa elämäämme.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#468

Viesti Timpa »

Olin tänään koiran kanssa pihalla. Yhtäkkiä kuulin kun jossain lähimaastossa kulkunen helähti. Vain sen yhden kerran. Ajattelin että wtf, hiippaileeko joku tonttu nurkisssa.
Kerroin asiasta vaimolle kun hän tuli kotiin. Hän sanoi että joskus kissalle on tapana laittaa kulkunen kaulaan lintuja varoittamaan.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Päivän WTF

#469

Viesti MikaM »

Tarinan mukaanhan enkeli sai siivet.... tai joku, ehkä jollain tapaa tärkeä, syntyi/ kuoli.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#470

Viesti Timpa »

Radiosta tuli tänään Sabrinan "Boys".
Siinä Sabrina ikään kuin haikailee jotain lomaheilaansa heittäen ilmoille kysymyksen; "You remember me?"

No hei kamoon! Jätkällä on ollut Sabrinan näköisen gimulin kanssa lomaromanssi, ja sitten tämä jätkä olisi että: "Ööö, kyllä mulla joku suttura siinä kyljessä taisi olla... mutta minkähän näköinen... ei kyllä mitään muistikuvaa."

Joo-o.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#471

Viesti Timpa »

Tämä voisi sopia tähän topikkiin.
Eli paperilennokki metallista. Ja koska se oli minun tuotantoa, niin tietysti siihen piti laittaa terävä kärki :)

Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Päivän WTF

#472

Viesti Kari Aittomäki »

Mä yritin väsätä tollasta joskus ripari-ikäsenä.
Ei onstunu, ei totellu läkkipelti minua.

Hieno peli, jotenki seksikäs.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#473

Viesti Timpa »

Kitos!
Kanttikone olisi tämän taivutteluun oiva peli. Mutta kun sellaiselle ei ole tilaa niin puuklapien välissä ja vasaralla paukutellen piti muotouttaa.
Ohkonen alumiini olisi tähän parasta, mutta läkkipelti sai kelvata.
Hetki piti muistella mitenkäs se isän opettama paperilenskari taiteltiin. Koulussa näin myös hitaastilentävän mallin, mutta se oli sen verran monimutkainen että sitä en koskaan oppinut.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Päivän WTF

#474

Viesti Kari Aittomäki »

Tossa mäjellä asusti aikanaan eräs vanha metallimies, sillä oli sellanen muinainen kanttikone.
Se oli äreä mutta suli lahjuksilla. Käytti usein sellasta kokopuista.. moukaria tai isovasaraa ja teki kyllä siistiä jälkeä.
Mukava muisto, sen verstas oli sellanen kerrassaan kiehtova paikka. Kaikenlaista roikku sielätäälä.

Kevät tuo syntisiä mieleen, oispa hienoo nähdä joku rohkea hyvämuotoinen tyttö seksipitoisissa läkkipeltireleissä.
Dirty old man minä. [-X
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Päivän WTF

#475

Viesti Jorge »

Timpa kirjoitti: touko 22, 2022, 20.05 Hetki piti muistella mitenkäs se isän opettama paperilenskari taiteltiin. Koulussa näin myös hitaastilentävän mallin, mutta se oli sen verran monimutkainen että sitä en koskaan oppinut.
Nyt kun mainitsit, niin muistan että tuollaisiin raskaampiin paperilennokkeihin laitettiin joskus kärki sinitarrasta ja nuppineulasta.
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1725
Lauteille: Elokuu 2011

Päivän WTF

#476

Viesti Taijin harjoittaja »

Kari Aittomäki kirjoitti: touko 23, 2022, 05.32 Kevät tuo syntisiä mieleen, oispa hienoo nähdä joku rohkea hyvämuotoinen tyttö seksipitoisissa läkkipeltireleissä.
Dirty old man minä. [-X
No en sanoisi, että olet. Dirty old man miettisi, miltähän se näyttäisi ilman noita releitä ja ...
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Päivän WTF

#477

Viesti tohtorismies »

Ei ole Kari likainen mies. Jos paukutat tehä semmoset vehkeet ja menet s-marketin nurkille tarjoilemaan nuorille naisille niitä niin silloin olet semmonen.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#478

Viesti Timpa »

:) Läkkipeltireleet?
Tulee mieleen ne kalsonkit joihin Leslie Nielsen pukeutui linnareissullaan. Mikähän leffa se nyt oli.

Paperiliitin laitettiin useinkin lenskarin nokkaan, niin sillä sai lentorataa pidemmäksi.
Muistan että hitaastilentävän mallin nokka taiteltiin paperista moninkertaisesti painavaksi. Täytyykin joskus ottaa eten pinkka joutopaperia ja alkaa funtsailla miten se hidas lennokki on tehty.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Päivän WTF

#479

Viesti Kari Aittomäki »

Olikohan se Alaston ase kolmonen.


Siinä oli tuo just edesmennyt Fred Ward konnana ja se superkinkku myös.
Randall “Tex” Cobb josta justiin juttelin toisaalla on tuo isorölli.
Kontaktikaratesta ammattinyrkkeilyn raskaan sarjan titteliotteluun asti noussut veikkonen.

Sai unelmansa täytettyä kun pääsi kanteen Suosikin.
Eli the Ringin kansikuvapojaksi otsikolla Not just another pretty face.
Ehdotti kait ite rockysitaattia not-just-another-bum-from-the-neighbourhood, mutta valokuvaajan ehdotus meni sitte kanteen.

Noista peltihousuista tuli mieleen että kuinkahan helppoa täyshaarniskoissa on käydä asialla?
Luulisin että täysvarusteinen jouhapoliisikin pelkää jaskahätää enemmän kuin pahaakaan väkijoukkoa.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Päivän WTF

#480

Viesti Timpa »

Sieltähän se oikea pätkä löytyi. Jantterilla oli ketjuun sopiva WTF-ilme.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 103 kurkkijaa